بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر راه رسیدن به مشتری های بیشتر

0

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر کوتاهترین راه برای رسیدن به مشتری های بالقوه در صنعت ساختمان می باشد. شما به عنوان کسب و کار فعال در حوزه ساختمانی برای پیدا کردن مشتری های جدید پیش از همکاران و رقبای خود می توانید از بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر استفاده کنید.

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر شامل اطلاعات پروژه های ساختمانی شهر تهران و کرج می باشد. این پروژه ها شامل ساختمان های مسکونی، پاساژ های تجاری، مجتمع های مسکونی، ساختمان های اداری بوده که در حال ساخت و ساز می باشند. قطعا بازار هدف کسب و کار شما همین بانک اطلاعاتی می باشد.

وقتی بدانید چه پروژه هایی در سطح شهر تهران و کرج در حال ساخت و ساز هستند سریعتر می توانید به مشتری های احتمالی خود دسترسی پیدا کنید. پیش از آنکه سازنده خودش به دنبال فروشنده برای خرید نیازمندی پروژه خود بگردد، شما او را بازاریابی می کنید. محصولات و خدمات خود را به ایشان معرفی می کنید. و در یک کلام پیش از همه رقبا شانس آن را دارید که مشتری را جذب کنید.

این بانک چه اطلاعاتی را شامل می شود؟

هر اطلاعاتی که در مورد پروژه به درد شما بخورد داخل این بانک گنجانده شده است.

آدرس پروژه، کروکی روی نقشه، تعداد طبقات، واحد، متراژ. اینکه پروژه در حال حاضر در چه مرحله ای از ساخت قرار دارد، سازنده آن چه کسی است. اهمیت این بانک اطلاعاتی بروز بودن آن می باشد. یعنی اطلاعات روزانه بروز میشوند. پروژه های جدیدی که وارد فاز ساخت و ساز می شوند به بانک اطلاعاتی اضافه می شوند. پروژه هایی که پیشرفت می کنند و وارد مرحله جدید ساخت می شوند، مرحله جدید آنها بروز رسانی می شود.

در واقع شما یک دیدبان جامع، کامل و دقیق خواهید داشت که تمامی مشتری های بالقوه شما را در اختیارتان قرار می دهد.

چه شهر هایی تحت پوشش هستند؟

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر

طی سالیان اخیر شهرتهران و کرج بیشترین ساخت و ساز و نوسازی را تجربه می کنند. از این رو بازار مناسبی برای مشاغل صنعت ساختمان فراهم آورده است. بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر به صورت حرفه ای و تخصصی مشغول جمع آوری و بروز رسانی اطلاعات پروژه های تهان و کرج می باشد. به گونه ای که در تهران کلیه مناطق ۲۲ گانه به همراه پروژه های حومه تهران و لواسانات و شمیرانات، اسلام شهر پوشش داده می شوند.

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر

از سوی دیگر برای شهر کرج محدوده های مهر شهر، کردان، گوهردشت، عظیمیه، جهان شهر، خرمدشت، کیانمهر، کمال شهر، مهر ویلا، اشتهارد، ملارد، گرمدره، شهرک بنفشه، هشتگرد و … تحت پوشش قرار دارند.

نکته مثبت دیگر اضافه شدن محدوده های جدید بصورت ماهانه به پروژه های کرج می باشد.

مراحل ساخت و ساز

پروژه های ساختمانی از زمانی که شروع به تخریب سازه می کنند، اطلاعاتشان وارد بانک اطلاعاتی می شوند. هر ۲۰ روز الی ۱ ماه نیروهای بازاریاب به صورت حضوری به محل پروژه مراجعه نموده و از وضعیت پروژه بازدید میکنند. در صورت  پیشرفت پروژه، مرحله آن بروز رسانی میشود. به همین ترتیب مرحله پروژه از تخریب، گودبرداری، فونداسیون، اسکلت بندی، دیوارچینی، گچ و خاک، نازک کاری، ظریف کاری و در نهایت پروژه پایان کار می شود.

دقت و کیفیت اطلاعات

واضح است که این اطلاعات چقدر برای بازاریابی ارزشمند هستند. اما خیلی مهم هست که اطلاعات دقیق، کامل و با کیفیت باشند. اگر بانک اطلاعاتی، ناقص، اشتباه و غیر دقیق باشد حجم کاری زیادی برای شما بوجود می آورد که در نهایت باعث اتلاف انرژی و هزینه شما خواهد شد.

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، با بکارگیری تیم مجرب و آموزش دیده به همراه نرم افزار های تخصصی و آنلاین روزانه به صورت مویرگی به سراغ پروژه ها می رود. وضعیت پروژه ها را بازدید نموده و اطلاعات لازم را از طریق نرم افزار به محل شرکت ارسال می نماید. تیم بازنگری مستقر در شرکت این اطلاعات را از طرق مختلف بررسی نموده و صحت سنجی می نمایند. بعد از انجام تمام این مراحل اطلاعات دقیق و با کیفیت بر روی بانک اطلاعاتی بارگزاری می شوند.

وقتی شما از اطلاعات با کیفیت و دقیق استفاده می کنید، تمام انرژی و وقت شما صرف بازاریابی و پرزنت سازندگان درست می شود. دیگر با سازندگانی تماس نمیگیرید که پروژه آنها به اتمام رسیده و یا خرید خود را انجام داده باشند.

اطلاعات سازندگان ساختمانی و کارفرمایان و انبوه سازنان و برج سازان برای بازاریابی تلفنی در صنعت ساختمان بسیار ارزشمند هستند. هر شرکت فعال در حوزه صنعت ساختمان علاوه بر داشتن مشتری های فعلی، همیشه باید در فکر جذب مشتریان جدید باشد. شرکت های همکار مشغول همین کار هستند.

پس زمانی که شما بدنبال سازندگان ساختمانی جدید نباشید و فقط به مشتری های فعلی خود بسنده کنید، به مرور زمان تعداد این مشتریان کاهش یافته و فروش مجموعه شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

بهترین ابزار مورد استفاده برای پیدا کردن ساختمان های در حال ساخت و سازندگان ساختمانی، استفاده از بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر می باشد.

شما میتوانید روزانه به اطلاعات پروژه های ساختمانی در حال ساخت که در شهر تهران و کرج در حال ساخت و ساز هستند دسترسی داشته باشید. به صورت حضوری به پروژه مراجعه کنید و یا تلفنی با سازنده پروژه تماس داشته باشید و بازاریابی کنید. و یا در ساده ترین شکل ممکن برای سازندگان پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

سهولت استفاده

استفاده راحت از این اطلاعات بسیار مهم است. آجر رو آجر این اطلاعات را به صورت آنلاین و از طریق وب سایت در اختیار شما قرار می دهد. وقتی شما وارد کاربری خود می شوید، ابزار های مختلفی در دسترس خود خواهید داشت. اولین و مهم ترین ابزار که خواهید دید، جستجوی پروژه های ساختمانی می باشد.

در قسمت جستجوی پروژه ها فیلتر های متنوعی تعبیه گردیده تا به کمک آن بتوانید به ساختمان های مدنظر خود برسید. به طور مثال با استفاده از فیلتر منطقه، میتوانید به پروژه های در حال ساخت مناطق دلخواه خود برسید. و یا به کمک فیلتر مرحله، می توانید پروژه هایی را پیدا کنید که مثلا در مرحله گود برداری هستند، و یا در مرحله اسکلت بندی. وقتی صحبت از ۳۰۰۰۰ پروژه در حال ساخت باشد، وجود ابزاری برای استفاده راحت و سریع کاملا نیاز می شود. آجر رو آجر این نیاز را به طور کامل برطرف نموده است. از دیگر فیلتر هایی که تعبیه گردیده می توان به فیلتر آدرس، محله، تعداد طبقات، تعداد واحد، متراژ، نوع اسکلت بندی، نوع کاربری ساختمان و … نام برد.

چاپ و خروجی از اطلاعات

خیلی از شرکت ها به تعداد افراد مشغول به کار، سیستم کامپیوتری ندارند. و یا به دلایل مختلفی سیستم در اختیار شان قرار نداده اند. در این مواقع شرکت ها می توانند از اطلاعات نسخه چاپی تهیه نموده و آن را در اختیار کارمندان قرار دهند.

بازاریابی تلفنی روی پروژه های در حال ساخت

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر

یک امر مهم در بازایابی تلفنی که درصد موفقیت در فروش را بالا میبرد، پیگیری های منظم و به موقع می باشد. وقتی بازاریاب تلفنی با سازنده ساختمانی صحبت میکند، ممکن است در تماس اول به هر دلیلی موفق به صحبت نشود. این دلایل می تواند اشغال بودن خط تلفن مخاطب، پاسخگو نبودن و یا حتی در دسترس نبودن مخاطب باشد. تلاش مجدد برای تماس با سازنده حتما باید در برنامه کاری قرار بگیرد. این اتفاق در زمان بازاریابی تلفنی بسیار پیش خواهد آمد. پس مهم است که مجدد در زمان مناسب دیگری با مخاطب خود تماس بگیرید. در بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر امکانی فراهم شده به نام پیگیری. شما می توانید برای پیگیری های مجدد زمان بندی انجام دهید و سیستم در زمان موعود به شما هشدار دهد. به طور مثال میتوانید در داخل سیستم یک پیگیری ثبت کنید که بعد از ظهر  امروز ساعت ۴ به شما یادآوری کند تا مجدد با سازنده پروژه تماس بگیرید. شما میتوانید در هنگام ثبت پیگیری، خلاصه ای از کاری که باید انجام دهید را هم ثبت کنید. و یا خلاصه ای از مکالمات قبلی. در اینصورت سابقه مکالمات شما با مشتریانتان مکتوب در پرونده مشتری ثبت می شود. و همیشه میتوانید از آنچه میان شما و مشتری اتفاق افتاده مطلع باشید.

سخن آخر

باید بدانید که شما چه از بانک اطلاعات ساختمان استفاده کنید چه نکنید، مشتریان شما همین سازندگان ساختمانی هستند که داخل بانک اطلاعاتی گردآوری شده اند. پس چه بهتر که بازار هدف خود را داشته باشید و انرژی و زمان خود را روی آن متمرکز کنید.

نظرات