بیوگرافی سردار محمد کرمی استاندار سیستان‌ و بلوچستان‌ با عکس و سوابق + زندگینامه

0

بیوگرافی سردار محمد کرمی استاندار سیستان‌ و بلوچستان‌ با عکس و سوابق + زندگینامه

سردار محمد کرمی کیست و اهل کجاست؟ بیوگرافی سردار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان متولد سال ایران با عکس و تصاویر و سوابق و زندگینامه ایشان را در ادامه مطلب مجله حرف تازه میخوانید:

سردار محمد کرمی کیست

بیوگرافی سردار محمد کرمی

سردار محمد کرمی متولد دهه ۴۰، نظامی و فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه اهل ایران است. که هم اکنون به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم مشغول فعالیت است. وی در ۵ دی ۱۴۰۱ به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفت. او سابقه فرماندهی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب‌ شرق کشور را در کارنامه خود دارد

سوابق

محمد کرمی از فرماندهان نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است که سوابق متعددی در خدمت‌ رسانی دارند، از همرزمان و دوستان منادی وحدت سیستان، شهید شوشتری است و در حال حاضر به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت است.پیش از محمد کرمی، حسین مدرس خیابانی سمت استانداری سیستان و بلوچستان را برعهده داشت. سردار کرمی ۷ اسفند سال ۱۳۹۸ به فرماندهی قرارگاه قدس منصوب شده بود.

بیوگرافی سردار محمد کرمی استاندار سیستان‌ و بلوچستان‌ و همسر و فرزندانش + زندگینامه

استاندار جدید سیستان و بلوچستان

در جلسه روز ۵ دی امسال (۱۴۰۱) هیات دولت که به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد بنا به پیشنهاد وزیر کشور و تایید هیات وزیران سردار محمد کرمی به سمت استاندار سیستان و بلوچستان جایگزین حسین مدرس خیابانی شد. اعضای هیئت دولت در جلسه روز یکشنبه خود، به محمد کرمی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان رای اعتماد دادند.

سردار کرمی پیش از این فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه بوده است.

رئیس‌جمهور در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های مدرس خیابانی استاندار سابق در امر توسعه سیستان و بلوچستان، بر ضرورت تداوم توسعه اقتصادی این استان تاکید و به استاندار جدید توصیه کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های متنوع انسانی سیستان و بلوچستان و با همراهی همه قشرها، اقوام و مذاهب همت خود را بر حل مشکلات اقتصادی قرار دهید و در این زمینه از کمک و همکاری اعضای هیئت دولت نیز استفاده کنید.

رئیسی با اشاره به اهمیت استان سیستان و بلوچستان در نقشه آمایش سرزمینی کشور افزود: وجود مرزهای طولانی در استان برای ما فرصت است و امیدواریم با مشارکت عمومی و گسترش و رونق فعالیت‌های اقتصادی شاهد نشاط و پیشرفت هر چه بیشتر سیستان و بلوچستان باشیم.

سردار محمد کرمی از فرماندهان سپاه پاسداران است. سردار سرتیپ پاسدار پیش از این فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب‌ شرق کشور را بر عهده داشت.

نظرات