دانلود کامل سریال تمام رخ قسـمت دوم ۲ قسمت ۲ و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

0

دانلود کامل قسمت دوم ۲ سریال تمام رخ (قسمت۲) با پخش زنده و تماشای انلاین از تلوبیون و شبکه سه سیما سریال تمام رخ قسـمت دوم در ادامه ببینید که یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۰:۳۰ از تلویزیون پخش میشود:

سریال تمام رخ قسـمت دوم

دانلود کامل سریال تمام رخ قسـمت دوم ۲ قسمت ۲ و با کیفیت عالی +پخش آنلاین

لینک های دانلود سریال تمام رخ قسمت دوم ۲ اضافه شد.

دانلود قسمت دوم سریال تمام رخ قسمت ۲ را با کیفیت عالی هم اکنون مشاهده کنید

لینک مستقیم دانلود سریال تمام رخ (قسمت دوم) قسمت ۲ با کیفیت عالی و تماشای آنلاین از شبکه سه سیما حوالی ساعت ۲۰:۳۰ پخش میشود که میتوانید پخش زنده و تماشای انلاین و همچنین تکرار آن را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۳ ببینید:

لینک پخش زنده و تماشای آنلاین دانلود کامل سریال تمام رخ قسمت دوم ۲ سریال تمام رخ :

.

.

سریال تمام رخ به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این سریال کسانی را به تصویر می کشد که شخصیت متزلزلی دارند و طمعِ پول زیاد، سبب می‌شود به خیانت و حتی وطن‌ فروشی تن دهند.

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌ کنند.

این سریال از شنبه ۳ دی ماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

سریال «تمام رخ» یکی از جدیدترین سریال های تلویزیونی است که به کارگردانی احمد معظمی، تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در بیش از ۳۰ قسمت از سوم دی در شبکه سه سیما پخش خود را آغاز کرده است.

سریال ۳۰ قسمتی «تمام رخ» به نحوی در ادامه سریال قبلی ابوالفضل صفری یعنی «سرجوخه» ساخته شده است و داستان آن در همان فضای گروه های شرط بندی، قمار و پول شویی های کلان اقتصادی می گذرد و گویا صفری می خواهد تا با موضوع تروریسم اقتصادی، سه گانه خود را کامل کند؛

قسمت اول این سریال سوم دی ماه از شبکه سه پخش شد و درباره پیمان و همسرش فریبا که مربی اسب سواری است را نشان می دهد.

مجموعه تلویزیونی تمام رخ به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی در ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

نظرات