جدیدترین مدل های استایل زمستانه زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۲

0

استایل زمستانه زنانه : استایل زمستانه یکی از بهترین استایل‌های جذاب است که اگر در انتخاب لباس ها و ترکیب رنگ ها آگاهانه عمل کنید می‌توانید یکی از خاص‌ترین تیپ‌ها را داشته باشید. به همین جهت است که ما مدل های شیک استایل زمستانه ۱۴۰۲ همراه رانمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

استایل زمستانه زنانه

جدیدترین مدل های استایل زمستانه زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۲

قوانین همیشگی در استایل زمستانی :

لایه لایه پوشیدن  : در حالیکه پوشیدن لباس‌های مختلف بر روی هم شیک به نظر می‌رسد، لایه لایه پوشیدن یکی از بهترین راه ها برای گرم شدن نیز است این استایل این امکان را برای شما فراهم می آورد که با همان لباس هایی که در کمدتان دارید و الزاما مخصوص زمستان نیست، بازهم بتوانید در مکان‌هایی با دماهای متفاوت، لباس مناسبی بر تن داشته باشید. این استایل  مناسب خانم هایی است که دانشجو و یا شاغل هستند.

استایل زمستانه دانشجویی

پوشیدن چکمه یا بوت : بوت ها جزء جدا نشدنی ترین تیپ زمستانی هستند. اما باید بدانید چکمه ها را با چه لباسی و چگنه ست کنید. بسیاری از خانم ها از به پا کردن این نوع چکمه ها خجالت می کشند. اگر شما جزء آن دسته از خانم‌هایی هستید که از به پا کردن این چکمه‌ها احساس نا‌خوشایندی دارید می توانید از چکمه‌هایی با طول های ساق کوتاه‌تری استفاده کنید. استفاده از این نوع کفش‌ها در استایل زمستانه بسیار مناسب مهمانی‌ها و دور همی‌های خاص است.

استایل زمستانه دخترانه

استفاده از شال گردن : پوشیدن شال گردن هایی با جنس های مختلف و رنگ های متنوع علاوه بر گرم کردن ناحیه گلو و گردن، باعث تکمیل استایل شیک زمستانه شما می شود. این شال ها می توانند بسیار بزرگ باشند و یا تنها به صورت نمادین و در سایز کوچکتری باشند. ناگفته نماند که نوع بستن شال هم بسیار به شیک به نظر رسیدن شما کمک می کند.

راهنمای خرید استایل زمستانی

استفاده از کلاه : کلاه ها به تنهایی می توانند به تیپ زمستانه شما جذابیت خاصی ببخشند و حتی در فصل زمستان به جای شال یا روسری استفاده شوند. این مدل استایل برای دانشگاه رفتن، برای داشتن تیپ زمستانه دانشجویی و سر کار رفتن مناسب نیست. اما برای مهمانی ها و یا حتی بیرون رفتن های معمولی بسیار جالب است. پوشیدن کلاه به همراه شال گردن و استفاده از رنگ های مشابه و یا نزدیک به هم برای هردو آن ها، جذابیت استایل زمستانه شما را دو چندان می کند.

استایل شیک زنانه زمستانی

پوشیدن شلوار چرم : شلوارهای چرم یک انتخاب عالی برای فصل زمستان هستند. شما می‌توانید شلوارهای چرم را می‌توانید هم به صورت تنگ و هم گشاد و راسته بپوشید و استایلتان را به همراه یک جفت بوت ساق‌دار تکمیل کنید. یک مزیت شلوار چرم این است که می‌توانید آن را با هر لباسی از شکت گرفته تا پالتو و ترنچ کت ست کنید و بدرخشید.

نکات مهم خرید استایل زنانه زمستانه

پیراهن بلند بافت : شما می‌توانید به راحتی آیتم‌های زیادی را با آن‌ ست کنید. شما می‌توانید روی پیراهن‌تان یک بلیزر، کت چرمی یا کت جین بپوشید و با یک بوت ساق بلند استایل‌تان را تکمیل کنید. اگر می‌خواهید یک پیراهن بلند بافت بپوشید، توجه کردن به جزئیات اهمیت زیادی دارد؛ استفاده از یک کمربند نیز ظاهر ظریف‌تری به استایل شما خواهد داد.

مدل های جدید استال زمستانی زنانه و دخترانه

رنگ مناسب در استایل زمستانه

در استایل زمستانی چی بپوشیم

پوشیدن بوت در استایل زمستانی

همراه ما باشید

نظرات