زمان پخش و تکرار سریال تمام رخ از شبکه سه ۱۴۰۱ + ساعت تکرار و بازپخش

2

زمان پخش و تکرار سریال تمام رخ از شبکه سه ۱۴۰۱ + ساعت تکرار و بازپخش

فیلمبرداری سریال تمام رخ در سکوت خبری به پایان رسیده و برای پخش از تلویزیون اماده شده است. زمان پخش و تکرار سریال تمام رخ را از شبکه سه و آی فیلم در این نوشتار از مجله حرف تازه میخوانید

زمان پخش و تکرار سریال تمام رخ از شبکه سه ۱۴۰۱ + ساعت تکرار و بازپخش

پخش سریال تمام رخ از شبکه سه سیما از ۳ دی ماه سال جاری (۱۴۰۱) آغاز می شود. شما میتوانید هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به تماشای این سریال جدید تلویزیون بنشینید.

ساعت تکرار و بازپخش

سریال تمام رخ از شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش میشود و تکرار و بازپخش در ساعات ۱۲:۳۰، ۹:۳۰ و ۱۴:۳۰ روز بعد از شبکه سه است. این سریال که در ۳۰ قسمت ساخته شده است

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدیه نساج، مهدی سلوکی، متین ستوده، بهزاد خداویسی،سوتلانا سوپیلنیاک، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، سولماز حصاری، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر گروه بازیگران سریال تمام رخ را تشکیل می دهند.

این سریال زندگی کسانی را به تصویر می کشد که شخصیت متزلزلی دارند و طمعِ پول زیاد و فقدان امنیت و عشق در خانواده، سبب می‌شود به خیانت و حتی وطن‌ فروشی دهند.

«تمام رخ» سریالی با موضوع تروریسم اقتصادی و ساخته محمود معظمی است که از شنبه (سوم دی ماه) پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز می کند. در ادامه مطلب با خبر ساعت پخش سریال تمام رخ همراه ما بمانید.

2 دیدگاه در “زمان پخش و تکرار سریال تمام رخ از شبکه سه ۱۴۰۱ + ساعت تکرار و بازپخش

  1. زهرا گفت:

    یه سریالو نمی‌تونین سرساعاتی که خودتون گفتین تکرارشو پخش کنین، چقد بی خاصیت

  2. مجید طالبی گفت:
    3
    2

    همه چیز را نوشتید به غیر از روزهای پخش در هفته . آیا جمعه ها هم پخش می‌شود ؟ یا مثل پنج شنبه ها پخش ندارد

نظرات