جدیدترین محصولات فروشگاه طلا و جواهر + راهنمای خرید

0

پیدا کردن جدیدترین محصولات فروشگاه طلا و جواهر برای تمامی بانو هایی که دنبال شیک پوشی و خاص بودن هستند در همه ی دوره های زمانی مهم بوده و هست. اگر یک خانم ایرانی هستید حتما اهمیت طلا و جواهرات رو در بین اکسسوری های خود می دونید و اگر یک آقا هستید حتما براتون مسجل شده که طلا و جواهر یکی از بهترین هدیه هایی ست که میشه به خانم ها هدیه داد. در این مطلب همراه ما باشید که جدیدترین و به روز ترین طلا و جواهراتی که ترند هستند رو به شما معرفی کنیم.

 جدیدترین محصولات طلا و جواهر

جدیدترین طلا ها و جواهرات بازار:

اینکه اکسسوری هایی که استفاده می کنید با سلیقه ی محصولاتی که ترند می شود چقدر همسو هست می تونه یک استایل خاص رو بهتون هدیه بده و اهمیت داشتن اکسسوری طلا و جواهر می تونه به اندازه ای مهم باشه که کامل شدن استایل شما براتون اهمیت داره. پس این قسمت از استایل خودتون رو دست کم نگیرید چون با در نظر گرفتن اون می تونید به زیباترین و خوش تیپ ترین فرد یک مهمانی و عروسی تبدیل بشید.

محصولات طلا و جواهرات تنها شامل موارد محدود که پس از آوردن کلمه طلا به ذهن همگان می رسد نیست. گردبند، دستنبد، النگو، خرید انگشتر زنانه و محصولات این چنینی همواره بوده اند و خواهند بود اما یک سری محصولات جذاب دیگر نیز امروزه به عنوان جدید ترین محصولات به بازار آمده اند که در ادامه به آنها می پردازیم.

گردنبد طلا:

گردنبد از قدیم الایام در بین تمامی زنان از محبوبیت خاصی برخوردار است زیرا می تواند گردن زنان را که یکی از اندام های فوق العاده زیبای آن هاست را به زیبایی بیاراید. بدلیل اهمیت فوق العاده ی گردنبند در زیبایی شما و زیبایی لباس شما پیشنهاد میشه از این اکسسوری جذاب غافل نشوید.

گردنبند جدید

گردنبند یکی از زیورآلاتی است که در معرض دید همگان است، و تا حد زیادی می تواند شخصیت و سلیقه ی شخص را به معرض نمایش بگذارد؛ یکی از مهم ترین اکسسوری هایی است که بسیار جلب توجه می کند.

وقتی می گوییم از قدیم الایام گردنبد مورد توجه همگان بوده منظورمان سال های اخیر نیست! بلکه از دیر باز و از زمانی که بشر به فکر آراستن خود بود انسان های اولیه، گردنبند در گروه وسایل جانبی که مورد استفاده ی بشر قرار می گرفتند. با این تفاوت که گردنبندهای آن دوران بسیار ساده و از جنس پر، استخوان، سنگ و … بوده است.

با توجه به افزایش قیمت طلا، طراحان ترجیح می دهند مانند سالهای پیش از طرح های بسیار حجیم و سنگین استفاده نکنند، بنابراین بیشتر گردنبندهای امروزی بسیار ساده تر، ظریف تر و زیباتر از سالهای قبل هستند. ( حتی نسبت به سال قبل و با توجه به افزایش قیمت طلا )، مگر اینکه طلای خاص و سنگینی به سفارش برخی مشتریان تولید و ساخته شود. که این موضوع بر می گردد به سفارشی بودن طلای شما.

کارتیر ها امروزه مورد توجه بسیاری از زنان و مردان قرار گرفته اند و با توجه به سادگی این مدل هنوز هم در بین تمامی افراد مورد توجه خاصی قرار می گیرد.

همینطور به نظر می رسد که ترندهایی که با مروارید کارشده باشند و حتی گوشواره های حلقه ای نیز در دنیای مد و جواهرات جایگاه ثابتی را به خود اختصاص داده اند و می توان گفت همواره روی بورس قرار دارند.

جدیدترین گردبند های طلا دارای این خصوصیات هستند:

–          ساده و در ابعاد متفاوت

–          قابل استفاده به عنوان آویز و رولباسی و یا به عنوان گردنبند جوکر

–          موجود در رنگ های بسیار متنوع و متفاوت مانند: رزگلد، طلایی و سفید

–          قابل ترکیب با طرح ها و مدل ها و طرح های طلای دیگر؛ بخصوص ترکیب آنها با طلا و جواهرات های دیگر

جدیدترین مدل های گردنبد در سال ۲۰۲۳ می تواند شامل این گردن بند ها باشد:

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا برخی از گردبند ها در زمان بسیار کوتاهی به عنوان گردبند های محبوب در بین زنان و مردان قرار می گیرد و بسیاری از آن هایی که خوش ذوق و خوش پوش هستند سریع تر به سراغ آنها می روند؛ مگر گردنبد ها چه تفاوت های شاخصی با یکدیگر دارند که می توانند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرند؟ آنچه که گردنبندهای طلا را بین خانمها و آقایان باسلیقه محبوب می سازد عبارتند از: زیبایی، شیک بودن،عیار طلا، اندازه زنجیر، سن گردنبند ( بسیاری از خانمها به دنبال گردنبندهای عتیقه و دارای قدمت هستند) وزن گردنبند، رنگ گردنبند، ظاهر زیبا و شیک قابلیت ست کردن با سلیقه های مختلف و … مورد توجه شان است.

جدیدترین دستبند های طلا:

برای خرید دستبند یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید، این است که رنگ پوست شما می تواند در زیبایی دستبند شما موثر باشد و شما باید با توجه به رنگ پوست دست تان دست بند تان را انتخاب کنید ( می توانید از انواع رنگ طلا استفاده کنید ). رنگ پوست در انتخاب گردنبند طلا ، انواع طلای زنانه و مردانه و به طور کلی به انتخاب هر طلا به عنوان زیورآلات تاثیرگذار است. به طور کلی می توان گفت برای دستهایی با توناژ رنگی گرم، فلزاتی مانند طلای زرد و برای دستهایی با توناژ رنگی سرد، فلزاتی مانند نقره و طلای سفید بسیار مناسب تر است و در دستان این افراد به خوبی به چشم می آید. دستبندهای مختلفی از زنجیره‌ی مروارید و یا تک نگین مروارید در مدل های مختلف وجود دارند که از زیبایی آن‌ها هرچه توصیف کنیم، کم است و امروزه از مهم ترین مدل هایی است که تمامی افراد به دنبال آن هستند.

گل سر های طلا و جواهر:

هر دختر برای کامل کردن اکسسوری های خود یا حتی برای کامل کردن اتاق و میز آرایش خود سعی میکند از محصولات مختلفی استفاده کنید. یکی از جذاب ترین وسیله هایی که می تواند در اتاق یک دختر باشد می توان به شانه مو و گل سرها جزو اشاره کرد که این ها جزء اکسسوری‌های نوستالژیک که این اکسسوری‌های نوستالژیک مجدداً مد روز شده‌اند و بعنوان یک اکسسوری زیبا برای تزئین موها به کار می‌روند. گل سر های طلا نیز در بازار به صورت یونیک و حتی ساخت سفارشی وجود دارد که می توانید برای خاص تر شدن استایل تان از آن ها استفاده کنید. البته شانه‌های امروزی مدرن‌تر و جذاب‌تر از مدل‌های قدیمی هستند و شما می‌توانید آن‌ها را در انواع مدل های نگین‌دار و مرواریدی خریداری کنید. اگر می خواهید یک هدیه خاص و ماندگار به عزیزترین زن زندگی خود هدیه کنید شانه ی مو ی طلا می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

گل سر جدید

بطور مثال هماهنگی بین اکسسوری طلا و جواهرات  گل سر مرواریدی با گردنبند از همین جنس یکی دیگر از ترکیب های زیبای اکسسوری طلا و جواهرات را تشکیل خواهد داد. شما می توانید با استفاده از گل سر هایی که در ترکیبات خود مروارید دارند و گردنبد های طلا و گوشواره های مرواریدی یک ترکیب فوق العاده جذاب بسازید.

جدیدترین محصولات فروشگاه طلا و جواهر، بند ساعت :

بند ساعت یکی از جدید ترین محصولاتی هست که امروزه بین تمامی دختران و حتی پسران محبوب شده و می تونید از این اکسسوری در کنار ساعت استفاده کنید.

همنشینی زیبای دستبند در کنار ساعت، یکی از ترکیبات و متعلقات دلنشین اکسسوری ها بشمار می رود که انواع مختلفی در متریال های مختلف دارد. اگر ساعت شما بند چرمی سرمه ای داشته باشد، دستبند های چرمی با همان رنگ به شرطی که از بند ساعت شما پهن تر نباشند، انتخاب خوبی هستند که می تواند در کنار بند ساعت یک هارمونی جذاب را شکل دهد. آویزهای ساعت یکی از ظرایفی هستند که زیبایی را مضاعف می کنند. در این میان دستبندهای ظریف هم کنار هر نوع ساعتی دوست داشتنی به نظر می رسند. البته که دستبند شما نیز می تواند در این ترکیب طلا باشد، اما منظور ما در این قسمت ست کردن دستبند چرم با ساعت و بند ساعت است.

دست مناسب برای دستنبد کدام دست است؟

در خرید دستبند طلای زنانه و یا حتی مردانه هیچ قانون کلی برای بستن النگو در دست راست یا چپ وجود ندارد و شما می توانید در هر دستی که دوست دارید دستبند تان را بیاندازید. از همه مهمتر این است که شما، با کدام دست بیشتر احساس راحتی می کنید؟

اگر میخواهید یک استایل بدون نقص داشته باشید این موارد را رعایت کنید:

اگر می خواهید دستبند و ساعت را هم زمان بپوشید، بهتر است دستبند را در دست راست و النگو یا ساعت را در دست چپ ببندید. یا بر عکس. اگر دستبند طلای ظریفی دارید یا روی آن زیورآلاتی دارید، با استفاده روزانه احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. پس اگر راست دست هستید، دستبند را در دست چپ و اگر چپ دست هستید، دستبند را در دست راست قرار دهید تا طلا و جواهرات شما آسیب نبینند و بتوانید در سال های بیشتری از زیورآلات خود استفاده کنید. اگر دستبند ظریفی دارید می توانید آن را در کنار ساعت بیندازید و به عنوان پشت ساعت طلا از آن استفاده کنید که بهتر است در این استایل هر دو رنگ ساعت و دستبند شما یکی باشد. فرقی نمی کند که ساعت را در دست راست یا چپ خود ببندید، فراموش نکنید که دستبند را با ساعت هماهنگ کنید و در صورتی که دستبند تان با ساعت هم خوانی نداشت آن را در دست دیگر بپوشید. اگر دوست ندارید دست خود را با ترکیب ساعت و دستبند شلوغ کنید، بهتر است دستبندی را روی دستی قرار دهید که ساعت ندارد.

بهترین انگشتر سال جدید:

شاید معمول ترین زیورآلاتی که در بین دختران و زنان مورد توجه قرار می گیرد انگشتر باشد. روند طراحی حلقه‌ها و انگشتر هر سال تغییر می کند و ما سالانه شاهد مدل های جدیدتر و جذاب تری از انگشتر ها هستیم. اما با این حال از الگوهای مشخصی پیروی می کنند که آن هم جذب توجه بسیاری از افرادی ست که به این اکسسوری علاقه دارند. زیورآلات همیشه کوتاه‌ترین وسیله برای نفوذ به  قلب یک دختر بوده اند و انگشتر هم بهترین وسیله ی نفوذ. کتی زیمرمن، مدیر ارشد بازرگانی در مرکز تجاری، گفت: «در سال ۲۰۲۲، ما شاهد ترکیبی از ترندها با حلقه‌های نامزدی خواهیم بود، زیرا می‌دانیم هنگام خرید حلقه‌ای که نشان‌دهنده عشقی است که یک فرد با شریک زندگی خود به اشتراک می‌گذارد.

در انتخاب انگشتر هیچ معیار یکسانی وجود ندارد و شما می توانید برای هر استایل یا برای هر مراسم از انگشتر های خاصی با طراحی های متفاوت استفاده کنید.

انگشتر اغوش جدید

بستگی به سلیقه شما دارد که می خواهید انگشترتان سنگ داشته باشد یا خیر؟ در هر صورت یکی از این انواع انگشتر دل شما را خواهد برد. به طور مثال انگشتر آغوش یکی از بهترین انگشتر های سال است که خواهان زیادی دارد.

اکسسوری های دیگر جذاب سال:

یک سری از اکسسوری های طلا نیز وجود دارد که به تازگی بسیار مورد توجه همه ی دختران خوش ذوق قرار گرفته است و آن هم اکسسوری هایی است که برای اندام های مختلف مورد استفاده میگیرد و عمدتا به شکل زنجیر های مختلف به همراه متعلقات آن هاست. یکی از این اکسسوری های زنجیر سینه است که با لباس های خاصی مورد استفاده قرار میگیرد. یا زنجیر شکم که با انواع نیم تنه ها جلوه ای زیبا به کمر و شکم دختران می دهد.

اکسسوری ران پای طلا نیز به صورت سفارشی قابل ساخت است که انواع غیر طلای آن در بازار وجود دارد و می توانید این اکسسوری را با انواع لباس های کوتاه مجلسی بپوشید. یکی از خاص ترین و جذاب ترین اکسسوری هایی که می تواند به پای شما زیبایی ببخشد همین اکسسوری زنجیر ران است.

چرا طلا و جواهرات برای استایل شما اهمیت دارند؟

برای اینکه به میزان اهمیت طلا و جواهرات در شیک پوشی پی ببرید بیایید با یک مثال ساده شروع کنیم، فرض کنید به یک عروسی دعوت شده‌اید، از چند روز قبل به دنبال لباسی می‌گردید که مناسب عروسی و مجلس مد نظر باشد؛ لباس را پیدا می‌کنید و می‌خرید؛ حال به شما می‌گوییم یک بار لباس را بدون استفاده از هیچ زیورآلات و یا اکسسوری بپوشید و یک بار با زیورآلات و اکسسوری! خود را در هر دو مدل، در آیینه تماشا کنید؛ کدام بهتر است؟ قطعاً آن مدلی که یک گردنبند در گردنتان انداختید، دستبند به دست کردید، گوشواره به گوش وصل کردید و انگشترهای زیبایی را در انگشتانتان، قرار دارید برایتان دلچسپ تر خواهد بود!

با همین مثال های کوچک که ممکن است بار ها برای تان اتفاق افتاده باشد می توانید به طور کامل درک خواهید کرد که اکسسوری در استایل شما چه تاثیر شگفتی می‌گذارد؛ می‌بینید که لباس همان است، موقعیت و زمان همان است، حتی خود شما هم همان هستید ولی با اکسسوری و یا بی اکسسوری بودن شما، شما را زیباتر کرد و به استایل شما جذابیت و به قول معروف یک درخشش خاصی را بخشید!

چه زمانی از طلا و جواهرات خود استفاده کنم؟

همیشه این مورد رو در نظر داشته باشید که برای استفاده از هر اکسسوری باید یک سری نکات رو رعایت کنید. چه اکسسوری شما طلا و جواهرات باشند و یا اکسسوری های شما محصولات دیگری باشند. در انتخاب اکسسوری طلا و جواهرات مناسب، هماهنگی هارمونی (هارمونی به معنای ایجاد تم مشترک، مثلاً رنگ مشترک) اکسسوری و لباس در مرحله اول مهمه و به این منظور انتخاب اکسسوری طلا و جواهرات مناسب برای استایل در آخرین مرحله از پروسه استایل کردن انجام میشه. یعنی باید لباس ها  و دیگر اکسسوری های پوشیدنی مثل جوراب و کفش انتخاب بشن و بعد به سراغ اکسسوری طلا و جواهر و کلاً زیورآلات بروید.

زیرا زیورآلات شما باید با دیگر اجزای استایل شما هارمونی داشته باشند و آنها را تکمیل کنند. اکسسوری های حمل شونده با توجه به آنها انتخاب می شوند. اکسسوری ها اگر به درستی انتخاب شوند می توانند یک استایل تک رنگ و ساده را به استایلی بسیار چشمگیر با هارمونی رنگ دلنشین تبدیل کنند و شما را به یک فرد خاص که تمامی نگاه ها رو به خودش جذب می کنه تبدیل کند.

شما می تونید از چند اکسسوری طلا و جواهرات در استایل تون استفاده کنید. ترکیب چندین اکسسوری طلا و جواهرات در کنار هم می تواند جلوه خیره کننده ای ایجاد کند. البته در این ترکیبات طلا ها مواردی جزئی هستند که توجه به آنها مهم و لازم خواهد بود.

به این مثال دقت کنید:

برای مثال اگر می خواید با استفاده از چندین گردنبند ظاهر پیراهن ساده ای را متحول کنید، باید گردنبندهایی با طول های متفاوت انتخاب کنید که بین هر کدام چند سانتیمتر فاصله باشد تا هر کدام به زیبایی خودنمایی کنند. در نتیجه شباهت آویزهای جواهر لزومی ندارد ( یعنی شما می توانید حتی از چند گردنبد که اندازه های یکسان ندارند استفاده کنید ) و اندازه بیشتر مورد توجه است ( حتما از چند گردنبد کوتاه و بلند استفاده کنید )  و ترتیب در استفاده از آویزهای کوچک در ابتدا و بعد آویزهای بزرگتر مهم خواهد بود و می تواند ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد کند. زمانی که شما در استفاده کردن از چند گردنبد نکاتی که گفته شد را رعایت نکنید، این گردبند ها نه تنها با روی هم آمدن زیبایی خاصی را به استایل شما نخواهند بخشید، بلکه از فاصله کمی حجم نا منظمی را در سینه شما ایجاد خواهد کرد که دل همه را خواهد زد.

توصیه هایی در استفاده از طلا و جواهرات :

برای استفاده ی درست از زیورآلات طلا و جواهر یک سری نکات مهم وجود دارد که رعایت کردن آن ها می تواند زیبایی خاصی را به استایل تان ببخشد و طلای شما را به زیبایی نشان دهد. در ادامه به برخی از این نکات می پردازیم تا با رعایت کردن آن ها بتوانید زیبایی طلای تان را به رخ بکشید:

۱- از چند طلای بزرگ به طور همزمان استفاده نکنید

استفاده از چند اکسسوری بزرگ اشکالی ندارد، تا زمانی که بیشتر از چند عدد نباشند. یعنی شما تمامی اکسسوری های خود را از طلا های بزرگ انتخاب نکنید برای استایل تان بهتر است. اگر بی‌توجه به این موضوع، چند اکسسوری بزرگ را با هم به خودتان آویزان کنید، هم لباس و هم چهره‌تان را محو خواهد کرد؛ به‌ویژه اگر ریز‌اندام باشید، وضعیت تان را بد تر خواهد کرد.

۲- از ست کامل جواهرات استفاده نکنید

منظورمان از این بخش این است که شما می توانید برای جلوه دادن به جواهرات خود نیاز نیست تمامی اجزای کامل طلا را استفاده کنید. تصور نکنید همیشه باید از ست کامل گوشواره، دست‌بند، گردن‌بند و انگشتر استفاده کنید، اما این امر فقط زمانی درست است که اندازه این اقلام کوچک و ظریف باشد؛ مثلا اگر گردن‌بند انتخابی شما بسیار بزرگ است، واقعا جالب نیست که دست‌بند، انگشتر و گوشواره آن را هم هم‌زمان استفاده کنید و خود را شبیه به سمساری کنید.

۳- انگشتر بزرگ برای همه خوب نیست

استفاده از انگشتر های بزرگ می تواند زیبایی یک استایل را چند برابر کند اما این‌طور نیست که همیشه انگشترهای بزرگ برای هرکسی مناسب باشند. اگر انگشت‌های کوتاه و تپل دارید، انگشترهای بزرگ برایتان مناسب نیستند و بهتر است از انگشتر های ظریف تر انتخاب کنید؛ زیرا آنها را کوتاه‌تر نشان می‌دهند. بنابراین از انگشترهای ظریف استفاده کنید که انگشت‌هایتان بلندتر جلوه کنند.

۴- استفاده از اکسسوری های سنتی با لباس های خنثی

بسیاری از زنان علاقه دارند از اکسسوری های سنتی استفاده کنند که بهتر است این اکسسوری ها را با استایل هایی با رنگ خنثی انجام دهید.

جدیدترین محصولات فروشگاه طلا و جواهر به اندازه ای مهم است که کل استایل شما دارای اهمیت است. مهم نیست شما چقدر از انواع برند ها لباس خود را یا کیف و کفش و … خود را تهیه کرده اید. این زیورآلات شماست که می تواند استایل تان را کامل کند و زیبایی دو چندان به استایل شما ببخشد.

نظرات