علت دقیق رفتن یورگن لوکادیا از ایران چیست و چرا از ایران رفت؟ + جزئیات

0

علت دقیق رفتن یورگن لوکادیا از ایران چیست و چرا از ایران رفت؟ + جزئیات

علت دقیق رفتن یورگن لوکادیا از ایران و ماجرای ترک ناگهانی ایران توسط یورگن لوکادیا از ایران رفت و حالا اقدام عجیب او سوژه رسانه و شبکه های اجتماعی شده است. . این خبر ِعجیبی است که باشگاه پرسپولیس را پیش از دربی با بحران و شوک عجیبی روبه‌رو کرده است.

علت دقیق رفتن یورگن لوکادیا از ایران چیست و چرا از ایران رفت؟ + جزئیات

یورگن لوکادیا بازیکن هلندی پرسپولیس بامداد شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ از ایران رفت و حالا این اقدام عجیب او سوژه رسانه و شبکه های اجتماعی شده است. باشگاه پرسپولیس دیروز این خبر را رسماً اعلام کرد و نوشت مهاجم هلندی ایران را ترک کرده اما مشخص نشد بالاخره او برای چه از ایران رفته و ابهامات این ماجرا هر روز بیشتر می‌شود. باشگاه پرسپولیس گفته: هنوز هم نمی‌دانیم او چرا ایران را ترک کرده است.»
باشگاه دوباره به این مسأله اشاره کرده بود که لوکادیا بحث مشکلات خانوادگی را مطرح کرده هر چند حالا همه می‌دانند که همسر او بیمار نیست و اگر واقعاً بحث خانوادگی باشد مشکل بیماری همسرش را نمی‌تواند مطرح کند.

لوکادیا به چه دلیل از ایران رفت

حتی یحیی گل محمدی از علت واقعی رفتن لوکادیا اطلاع ندارد و در مصاحبه پیش از دربی گفته: اتفاقاً در آخرین تمرینی که حضور داشت، خیلی سرحال بود و پیگیر دربی. فیلم یکی از دربی‌ها را از بچه‌های آنالیز گرفته و برای دربی تمرکز کرده بود. واقعاً نمی‌دانم پس از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت از ایران خارج شود. هنوز خودم هنگ کرده‌ام که دلیل این کار و تصمیمش چه بوده است. خودم نمی‌توانم خبری درباره این موضوع بدهم و کاری که می‌توانم انجام دهم فراموش کردن این مسأله است و باید به بازیکنان روحیه بدهم تا با جان و دل بازی کنند. قطعاً بازیکنان جایگزین با تمام وجود مقابل استقلال بازی خواهند کرد.

لوکادیا به چه دلیل از ایران رفت

دلیل اصلی خروج لوکادیا از ایران دقیقا یک‌روز پیش از برگزاری دربی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. جالب اینجاست که او بدون خداحافظی با بازیکنان پرسپولیس این تیم را ترک کرده است. گفتنی است، یکی از نزدیکان لوکادیا در گفت‌و‌گو با «هم‌میهن» دلیل اصلی رفتن لوکادیا را فراهم نشدن شرایط تبلیغاتی اینستاگرامی توسط لوکادیا دانسته؛ چراکه این بازیکن حساب ویژه‌ای روی تبلیغات و درآمدزایی ازطریق این اپلیکیشن در ایران باز کرده بود.

همچنین یکی دیگر از ناراحتی‌های لوکادیا طبق گفته یکی از نزدیکانش این است که او نمی‌تواند به‌راحتی با همسر و فرزندش که این روزها در اسپانیا سکونت دارند ازطریق اسکایپ یا «واتس‌آپ» ارتباط برقرار کند و سرعت اینترنت چنان پایین آمده که لوکادیا تمرکز کافی برای فوتبال ندارد.

ماجرای تعهد

لوکادیا شنبه شب ایران را به مقصد کشورش ترک رد و حالا باشگاه پرسپولیس منتظر روز پنجشنبه است و اگر مرد هلندی طبق وعده‌ای که وکیلش به سرخ‌ها داده بعد از ۴۸ ساعت برنگردد این باشگاه از او به فیفا شکایت می‌کند. لوکادیا دلیل این تصمیم ناگهانی را بیماری همسرش عنوان کرده بود اما مدیران پرسپولیس معتقدند همسر این بازیکن بیمار نیست و احتمالا دلایل دیگری وجود داشته که لوکادیا ایران را ترک کرده است؛ دلایلی که البته مدیران پرسپولیس از آن بی‌خبر هستند.

برخلاف خبرهایی که دیروز منتشر شد، پاسپورت این بازیکن هم در اختیار باشگاه پرسپولیس نبوده است و او بعد از ساعاتی حضور در فرودگاه امام خمینی(ره) در نهایت موفق شد ایران را ترک کند. یکی از مسئولان پرسپولیس به همشهری می‌گوید: «در فوتبال اروپا باشگاه‌ها به مسائل خانوادگی بازیکنان و اینکه فوتبالیست‌ها در این زمینه با مشکل مواجه شوند، اهمیت زیادی داده می‌شود ولی ما بعید می‌دانیم مشکلی برای همسر لوکادیا به‌وجود آمده باشد. هنوز هم نمی‌دانیم او چرا ایران را ترک کرده است.»
طبق نامه‌ای که وکیل لوکادیا در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده است، این بازیکن از باشگاه درخواست ۴۸ساعت مرخصی اضطراری کرده و با وجود اصرار مسئولان باشگاه برای ماندن در ایران، حاضر نشده است تصمیم خود را تغییر دهد. لوکادیا تا ۴۸ساعت آینده باید به ایران برگردد و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد، باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده حق و حقوق لوکادیا هم پرداخت شده است.

اظهارات بازیکنان پرسپولیس

هنوز رسانه‌ها و همچنین باشگاه پرسپولیس دلایل روشن و قطعی در مورد رفتن لوکادیا منتشر نکرده‌اند و یکی از بازیکنان پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری درخصوص جدایی لوکادیا می‌گوید: «او بدون مشکل در کنار ما تمرین می‌کرد ولی من کاملا متوجه شدم که لوکادیا در این چند هفته شرایط روحی خوبی نداشت. او مدتی پیش با من صحبت کرد و با صراحت گفت که احساس خوبی ندارد و دوست ندارد دیگر در ایران بماند. ما هم شنیده‌ایم که لوکادیا درخواست مرخصی کرده ولی با حرف‌هایی که قبلا به من زد، بعید است به ایران برگردد.»

احتمال عدم بازگشت یورگن لوکادیا به ایران

به گزارش ورزش سه، یورگن مهاجم هلندی پرسپولیس، پس از سفر ناگهانی اش و رفتن از تهران دیگر قرار نیست به ایران بازگردد.

لوکادیا جلساتی با مدیران پرسپولیس داشته و گفته که نه تنها از خانواده‌اش دور است بلکه سفارت هلند هم بارها از او خواسته تا ایران را ترک کند و به همین دلایل و چند دلیل دیگر، او خواسته تا به صورت توافقی از پرسپولیس جدا شود. لوکادیا وقتی می‌بیند باشگاه پرسپولیس با جدایی او مخالف است، از طریق دیگری اقدام می‌کند تا بتواند هر چه زودتر ایران را ترک کند. بالاخره هم این اتفاق افتاد و این مهاجم هلندی روز دوشنبه کشورمان را ترک کرد!

حالا خبر احتمال عدم بازگشت این بازیکن هلندی به ایران، جدی تر به گوش می رسد که خبر ناگواری برای هواداران پرسپولیس است. شاید بیشتر از همه یحیی گل محمدی نگران و دچار مشکل خواهد شد. او تا به حال با ۶ گل زده صدرنشین جدول گلزنان و ستاره تیمش در فصل جاری بوده است.

نظرات