بیوگرافی حمید فراهانی راد مدیر تی وی پلاس و خواهرش + خانواده و ماجرای جنجالی

0

بیوگرافی حمید فراهانی راد مجری تی وی پلاس و خواهرش + خانواده و ماجرای جنجالی

حمید فراهانی راد متولد سال ۱۳۶۵ در خیابان فاطمی تهران مدیر تی وی پلاس کیست. او اولین تلویزیون اینترنتی در ایران به نام تی وی پلاس را تاسیس کرد. در ادامه به معرفی و بیوگرافی حمید فراهانی راد مجری تی وی پلاس و همسرش و خانواده و خواهرش زهرا فراهانی راد همراه با زندگی شخصی و کاری تا جنجال های زهره فکور صبور و مهران مهام در ادامه مطلب میخوانید

حمید فراهانی راد کیست

بیوگرافی حمید فراهانی راد و همسرش

حمید فراهانی راد متولد سال ۱۳۶۵ در خیابان فاطمی تهران مدیر تی وی پلاس است. او اولین تلویزیون اینترنتی در ایران به نام تی وی پلاس را تاسیس کرد.

دانش آموخته رشته بازرگانی در تهران است و از ۱۸ سالگی وارد حیطه رسانه و خبرنگاری شده است.

بیوگرافی حمید فراهانی راد و همسرش

خانواده

حمید فراهانی راد در خانواده ای ۵ نفره در خیابان فاطمی تهران به دنیا امد. او یک خواهر به نام زهرا و یک برادر به نام مجید دارد که هر دو از حیطه هننری مشغول فعالیت هستند.

زندگینامه حمید فراهانی راد مجری تی وی پلاس

سوابق

آقای فراهانی راد یکی از خبرنگاران و اهالی رسانه در ایران است که هم اکنون به عنوان مجری و سردبیر تلویزیون اینترنتی تی وی پلاسشناخته میشود. او کار رسانه را ابتدا با مجله ایده آل در کنار برادرش مجید آغاز کرد. او ابتدا در مجله ایده آل مسئول جابجایی مجله شد و سپس از مدتی به نویسندگی روی آورد. او در مسیر فعالیت های فرهنگی  و رسانه، به عنوان دستیار خبرنگار برای اولین بار به رامین راستاد مصاحبه کرد و از آن پس در بیشتر مصاحب ها گزارش ها از هنرمندان و بازیگران و ورزشکاران حضور جدی داشت.

سوابق حمید فراهانی راد

وی سابقه کار در مجله سیبل سبز و برخی روزنامه ها را در کارنامه و روزمه کاری و شغلی خود دارد. او گفته که من و برادرم با توان و پشتکار خودمان به اینجا رسیدیم و کسی نمی تواند بگوید که به ما کمک کرده و یا باعث شهرت و موفقیت ما شده است. تنها لطف خدا بوده و به لطف دنیای اینترنت بوده است.

ازدواج و همسر حمید فراهانی راد

وی ازدواج کرده و متاهل می باشد. او چند سال پیش ازدواج کرده و دارای همسر می باشد.

ازدواج و همسر حمید فراهانی راد

تاسیس تی و وی پلاس

سایت تی وی پلاس چند سالی است که فعالیت خود را با مدیریت محمدرضا حسینیان اغاز کرده است اما از زمان سردبیر شدن حمید فراهانی راد بسیار جنجال آفرین شده است. مصاحبه های جنجالی و حاشیه دار با سلبریتی های معروف و افشاگری درباره زندگی آنها از جمله فعالیت های حمید فراهانی راد به عنوان مدیر تی وی پلاس می باشد.

شکایت مهران مهام از حمید فراهانی راد

ماجرای زهره فکورصبور و مهران مهام

پس از فوت زهره فکورصبور، حمید فراهانی راد دست به افشاگری زد و گفت که مرحومه فکورصبور به علت افشاگری های امین فردین دست به خودکشی زده و به زودی از او شکایت خواهیم کرد. او گفت عامل مرگ خانم فکورصبور امین فردین است.

در جریان ماجرای فوت زهره فکور صبور نقش امین فردین به واسطه مسائلی بی پایه و اساسی که مطرح کرده بود بسیار پر رنگ بود وی در آخرین برنامه تلویزیونی خود از افرادی نام برد که با او در ارتباطند مسائلی را در خصوص برخی چهره ها با او در میان می گذارند. ادعایی که با توجه به شواهد تنها در حد ادعا باقی خواهد ماند و گویا این دست از اضافه گویی های مجری شرط بند آلمان نشین را باید کنار سایر افاضات دور از واقعیتش قرار داد. اما چرا اختلاف مجری شبکه تی وی پلاس و امین فردین بلا کشید ؟ گویا او در بین اسامی و افرادی که با او در ارتباط هستند نامی هم از مجری سبکه تی وی پلاس که این روزها منتقد اول امین فردین است می برد که این مسئله با واکنش تند حمید فراهانی راد روبرو شده و در یک استوری به این موضوع واکنش نشان داد.

حمید فراهانی در این استوری نوشت بابد برای در ارتباط بودن من با خودت سند رو کنی. او در ادامه استوری نوشت اگر در خصوص در ارتباط بودن من با خودت سندی رو نکنی من سندی رو می کنم در خصوص درگذشت مرحوم زهره فکور صبور که شوهر داشته تا همه از علت فوت ایشون با خبر بشن. او گفت: تو خبرهات رو از کسانی می گیری که هیچ وقت نمی کوبیشون و دستت با اونها تو یه کاسه ست.

پیج اینستاگرام حمید فراهانی راد

صفحه اینستاگرام حمید فراهانی راد با نشانی (@hamidfarahani__) فعال است.
او در جشن تولد ۳۳ سالگی خود نوشت:

بزرگترین آرزوم اینه که خدا یه لحظه هم تنهامون نذاره سلام به ۳۳سالگی همه مون ایشالله جفت شیش بیاریم

نظرات