سفره یلدایی لاکچری ۱۴۰۱ + چیدمان خاص و مدرن شب یلدا ۲۰۲۳

0

در این پست می توانید چیدمان های زیبای یلدایی ۱۴۰۱ و چیدمان سفره شب یلدا و تزئین خاص شب یلدا ۱۴۰۱ و سفره یلدایی لاکچری و چیدمان خاص و مدرن شب یلدا ۱۴۰۱ و تزئین میوه شب یلدا و چیدمان لاکچری شب یلدا و تزئین شب یلدایی خاص را مشاهده کنید.

سفره یلدایی لاکچری

سفره یلدایی لاکچری

شب یلدا پیشاپیش مبارکتون باشه دوستان عزیز مینویسم، در این پست ۱۰۰ مدل لاکچری تزیین شب یلدا مناسب برای تمام مجالس که شامل تزیین کیک شب یدا، تزیین سفره شب یلدا، تزیین میوه و گل برای شب یلدا می شود را خدمت شما عزیزان قرار می دهیم. من فکر می کنم که شب یلدا تنها مناسبتیه که ما ایرانی های هر سال با شکوه تر از سال های پیش برگزار می کنیم و همچنین و با شنیدن آهنگ های سنتی شب یلدا زیبایی این شب را چند برابر کنیم.

سفره یلدایی لاکچری

ایده برای تزیین آجیل یلدا ۱۴۰۱

سفره یلدایی لاکچری

یکی از ایده های جذاب و خاص برای تزیین آجیل در بلندترین شب سال، این است که آجیل ها را در جام و یا تنگ قرار دهید. برای این کار، باید مراحل زیر را طی کنید:

تنگ شیشه ای شفافی خریداری کنید.

سفره یلدایی لاکچری
آجیل های مورد نظر خود برای شب یلدا را خریداری کنید و هر آجیل را جدا گانه در ظرفی قرار دهید تا موقع پر کردن تنگ راحت باشید. دقت کنید که در این مدل از «تزیین شب یلدا» نباید از آجیل مخلوط استفاده کنید.

سفره یلدایی لاکچری
حال نوبت می رسد به پر کردن تنگ شیشه ای. برای این کار از آجیلی که کمتر خریداری کرده اید برای پر کردن کف تنگ استفاده کنید و سپس بقیه تنگ را به صورت لایه لایه با آجیل های مختلف پر کنید.
همچنین می توانید تنگ یا جام مورد نظر خود را با انواعی از میوه های خشک پر کنید و سفره رنگارنگی برای شب چله بچینید.

سفره یلدایی لاکچری

سفره یلدایی لاکچری ۱۴۰۱ عروسی و هدایای داماد برای عروس

یلدایی عروس و بردن هدایا برای عروس در شب یلدا یک سنتی که در برخی از اقوام و خانواده های ایرانی در بعضی از شهرها باب شده اشت. این رسم و آیین که در قدیم در ایران وجود داشته این است که خانواده داماد در این شب همراه با طبق ها یا خوانچه های پیش کشی از خوراکی های تزئین شده مخصوص این شب راهی خانه عروس می شدند.

سفره یلدایی لاکچری

میوه‌هایی مانند انار، خرمالو و هندوانه به همراه انواع تنقلات و آجیل و شیرینی که به زیبایی تزئین شده است روی طبق ها قرار گرفته و روی آنها با پارچه ها و روبان های رنگارنگ تزئین می شدند و هدیه های عروس نیز بر رویشان قرار می گرفت. البته خوراکی هایی که در این شب مصرف می شد، ارتباط مستقیمی با جغرافیای محلی که آئین شب یلدا در آن برگزار می شد، داشت و هر شهر و منطقه بنا بر میوه های که در آن فصل در آن منطقه موجود بود، جشن می گرفت.

سفره یلدایی لاکچری

تزیین آجیل یلدا ۱۴۰۱ در کیسه های توری یا پارچه ای

سفره یلدایی لاکچری

یکی دیگر از ایده های تزیین آجیل شب چله، استفاده از کیسه های توری یا پارچه ای است. می توانید کیسه هایی از جنس توری یا پارچه را از بازار خریداری کنید و یا خودتان این کیسه ها را بدوزید. سپس باید کیسه های کوچک را با آجیل مخلوط پر کنید. می توانید برای زیباتر شدن سفره یلدای خود، از کیسه هایی با رنگ های مختلف استفاده کنید.

نظرات