بیوگرافی فرهاد شهریزی بازیگر و همسرش + عکس های جدید اینستاگرام و آثار

0

بیوگرافی فرهاد شهریزی بازیگر و همسرش + عکس های جدید اینستاگرام و آثار

فرهاد شهریزی متولد ۱۵ مرداد ۱۳۷۱ در شیراز، بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی فرهاد شهریزی بازیگر و همسرش همراه با عکس ها و تصاویر جدید و سوابق و فیلم ها و سریال های این بازیگر می پردازیم.

فرهاد شهریزی

بیوگرافی فرهاد شهریزی بازیگر

فرهاد شهریزی متولد ۱۵ مرداد ۱۳۷۱ در شیراز، بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در سریال های گیلدخت و بیگانه ای با من است به مخاطبان معرفی شد.

بیوگرافی فرهاد شهریزی بازیگر و همسرش + عکس های جدید اینستاگرام و آثار

سوابق بازیگری

آقای فرهاد شهریزی یکی از بازیگران نوظهور و جوان در تئاتر و سینما و تلویزیون ایران است که کار هنری را از تئاتر شیراز از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد و کم کم وارد سینما و تلویزیون شد. او کار حرفه ای بازیگری را با بازی در سریال بیگانه ای با من است در نقش جاوید آغاز کرد و در ادامه مسیر بازیگری موفق شد تا به چهره ای مطرح در بین اهالی هنر تبدیل شود. او فارغ التحصیل رشته مهندسی معماری از دانشگاه شیراز است. این بازیگر شیرازی که به تازگی در سریال گیلدخت به ایفای نقش پرداخته است، پیش از این در سریال های تلویزیونی محکومین ۲ و بیگانه ای با من است نقش آفرینی کرده است.

زندگینامه فرهاد شهریزی بازیگر

اگر چه این هنرمند جوان، نقشی کوتاه در سریال گیلدخت دارد، اما بسیار تاثیرگذار در داستان و قصه است. آقای شهریزی تاکنون در سینما فعالیت نکرده و تنها ۳ کار شاخص در کارنامه هنری او دیده میشود. سریال بیگانه ای با من است و سریال گیلدخت و محکومین دو از جمله آثاری است که در آنها به خوبی دیده شد.

ایشان بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری، زیر نظر پریسا بخت آور و پارسا پیروز و حبیب رضایی در اموزشگاه بامداد گذرانده است.

سوابق فرهاد شهریزی

سریال محکومین ۲ به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و نویسندگی مجید اسماعیلی پارسا و امیر محمد عبدی اولین تجربه کاری او در مقابل دوربین بود که در کنار بازیگرانی چون سیما تیرانداز، رابعه مدنی، بهاره رهنما، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، ژاکلین آواره و …تجارب خوبی را کسب کرد

این بازیگر جوان در سریال بیگانه ای با من است در نقش رامین پسر جاوید و سمیه ظاهر شد. نقشی که بسیار مورد توجه کاربران قرا گرفت و باعث تحسین مخاطبان شد. او در کنار بازیگرانی همچون نگار عابدی، شبنم قلی خوانی، پژمان بازغی، شهنام شهابی، مهدیه نساج و … تجارب خوبی را کسب کرد.

فرهاد شهریزی کیست

وضعیت ازدواج و همسر

فرهاد شهریزی در حال حاضر ازدواج نکرده و هنوز مجرد است

بیوگرافی فرهاد شهریزی بازیگر سریال گیلدخت

اینستاگرام فرهاد شهریزی

@farhadshahrizi

پیج اینستاگرام فرهاد شهریزی بازیگر را با نشانی farhad.shahrizi دنبال کنید

فیلم ها و سریال ها

  • بیگانه ای با من است ۱ و ۲ (احمد امینی)
  • سریال محکومین ۲
  • سریال گیلدخت

عکس های جدید فرهاد شهریزی

نظرات