بیوگرافی سوفیان بوفال بازیکن فوتبال و همسرش + خانواده عکس و اینستاگرام

0

بیوگرافی سوفیان بوفال بازیکن فوتبال و همسرش + خانواده عکس و اینستاگرام

سوفیان بوفال کیست و اهل کجاست؟ بیوگرافی سفیان بوفال بازیکن فوتبال متولد ۱۷ سپتامبر ۱۹۹۳ در فرانسه و همسرش و مادرش با عکس و تصاویر و سوابق شخصی و خانواده و ورزشی از شروع تا تیم ملی مراکش و پیج اینستاگرامش در ادامه مطلب مجله حرف تازه میخوانید:

سوفیان بوفال کیست

بیوگرافی سوفیان بوفال فوتبالیست مراکشی

سوفیان بوفال (Sofiane Boufal) زادهٔ ۱۷ سپتامبر ۱۹۹۳ بازیکن فوتبال اهل مراکش است. که در باشگاه آنژه و تیم ملی فوتبال مراکش بازی می‌کند. وی دارای قد ۱٫۷۵ متر و در پست وینگر و مهاجم هم اکنون در باشگاه آنژه و تیم ملی فوتبال مراکش بازی می‌کند. ملیت سفیان بوفال فرانسوی و از پدر و مادری فرانسوی و مراکشی به دنیا امده است. او سابقه ۲۸ بار ملی در تیم ملی فوتبال مراکش را در کارنامه خود دارد.

بیوگرافی سوفیان بوفال بازیکن فوتبال و همسرش + خانواده عکس و اینستاگرام

سفیان بوفال و مادرش

سوفیان بوفال در جشن پیروزی مقابل پرتغال پش از در آغوش کشیدن مادرش رقص ویژه ای را در کف زمین فوتبا قطری ها به نمایش گذاشت. این وینگر مراکشی ها به شکلی خاص پیروزی خاطره‌انگیز تیمش برابر پرتغال را جشن گرفت

سفیان بوفال و مادرش

ازدواج و همسر سوفیان بوفال

سفیان بوفال هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است.

سوفیان بوفال بازیکن فوتبال در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر

بوفال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ترکیب تیم ملی مراکش حضور داشت و نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشت. این وینگر چپ مراکش که ملیت فرانسوی نیز دارد و در تیم آنژه این کشور بازی می کند، در مصاحبه ای گفت: تمام آرزوهای من در حال حاضر در مورد پیروزی فرانسه برابر انگلیس است؛ فرانسوی ها! امیدوارم شما را در نیمه نهایی ببینم.

بیوگرافی سوفیان بوفال فوتبالیست مراکشی

سوابق حرفه ای

بوفال فوتبال حرفه ای را از آکادمی جوانان آنجرز آغاز کرد و اولین بازی خود را برای این باشگاه در سن ۱۸ سالگی انجام داد و کمک کرد تا تیمش به لیگ یک صعود کند. او در ۱۶ بازی در نیم فصل اول، در مجموع ۴ گل به ثمر رساند.

او در ۹ ژانویه ۲۰۱۵، بوفال به تیم لیل منتقل شد و در ۳۵ بازی توانست ۱۲ گل به ثمر رساند و مورد توجه برخی از بزرگترین باشگاه ها در سراسر جهان قرار گرفت.

در ۲۹ آگوست ۲۰۱۶، ساوتهمپتون اعلام کرد که سوفیان بوفال را با قراردادی ۵ ساله به خدمت گرفته است. او رکوددار نقل و انتقالات در همان سال شد

عکس های سوفیان بوفال

سفیان بوفال بازیکن تیم ملی مراکش

بوفال از سال ۲۰۱۶ به تیم ملی مراکش دعوت شد و اولین بازی خود را برای تیم اول مراکش در ۲۶ مارس ۲۰۱۶ انجام داد و در مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا با پیروزی ۱–۰ مقابل کیپ ورد شروع شد. او بازی حرفه ای خود در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشت و توانست تیمش را به پیروزی برساند.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و اینستاگرام وی با نشانی * شبکه های اجتماعی فعال است.

اینستاگرام سوفیان بوفال

سوابق سوفیان بوفال

زندگینامه سفیان بوفال بازیکن تیم ملی مراکش

نظرات