جدیدترین مدل های بلوز مجلسی زنانه قرمز رنگ سال ۲۰۲۳

0

بلوز مجلسی زنانه قرمز : بلوز زنانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های کمد خانم‌ها محسوب می‌شود. به همین جهت ما مجموعه مدل های بلوز زنانه قرمز رنگ سال ۲۰۲۳ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بلوز زنانه قرمز رنگ سال 2023

جدیدترین مدل های بلوز مجلسی زنانه قرمز رنگ سال ۲۰۲۳

نکات مهم خرید بلوز قرمز :

اندازه‌ ی مناسب : برای خرید بلوز زنانه، اندازه فاکتور بسیار مهمی است. مسئله‌ی اندازه در مدل‌های مختلف بلوز، متفاوت است.  اما می‌توان گفت یکی از نشانه‌های لباسی که متناسب با اندازه‌ی شما است، نحوه‌ی بسته شدن درست دکمه‌های لباس (در صورت داشتن دکمه) است. اگر بعد از بسته شدن دکمه‌ها کشیدگی ایجاد شده و بین دکمه‌ها فاصله بیفتد، قطعا بلوزی با اندازه‌ی اشتباه انتخاب کرده‌اید.

بلوز زنانه مجلسی قرمز

راهنمای خرید

در بلوزهای بدون دکمه هم بعد از پوشیدن لباس در قسمت سرشانه و میان تنه نباید کشیدگی ایجاد شده و حرکت دست‌ها سخت شود. در خرید بلوزهای اورسایز هم دقت کنید. اگرچه این لباس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اندازه و قالبی بزرگ‌تر از لباس‌های نرمال دارند، اما بزرگی بیش از اندازه هم، اندام شما را بزرگ‌تر از حالتی نرمال نشان داده و استایل بدی برای شما شکل می‌دهد.

بلوز مجلسی زنانه

بررسی مدل‌های مختلف بلوز قرمز : حوشبختانه صنعت مد و پوشاک در دنیا و کشور ما، بلوز زنانه را در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید کرده است. انواع مختلف بلوزهای زنانه برای شرایط و محیط‌های متفاوتی طراحی شده‌اند. بلوزهای دکمه دار که طراحی و دوختی مانند پیراهن‌های مردانه دارند که برای استایل کژوال مناسب بوده و یا بلوزهای حریر و با پارچه‌های نازک‌تر مانند شومیز که مناسب برای مهمانی‌ها و دورهمی هستند.

بلوز زنانه مجلسی قرمز رنگ سال

توجه به یقه‌ی بلوز : یقه‌ی مناسب در نشان دادن زیبایی اندام شما هم نقش مهمی دارد. بلوزهایی با یقه‌ی هفت، گردن شما را کشیده‌تر نشان داده و برای خانم‌های درشت اندام با صورت گرد انتخاب بسیار خوبی است. یقه‌ی گرد یکی از رایج‌ترین نوع یقه در انواع مختلف لباس در میان خانم‌ها است. معمولا مناسب بسیاری از خانم‌ها بوده و برای خانم‌هایی با صورت لاغر هم انتخاب هوشمندانه‌ای است. بلوزهایی با یقه قایقی هم برای خانم‌هایی با گردن لاغر و کشیده مناسب اما اگر سرشانه‌های پهنی دارید، یقه‌ی قایقی انتخاب خوبی نیست. یقه اسکی هم یکی دیگر از یقه‌های رایج در میان بلوزهای زنانه به خصوص در فصل زمستان است.

یقه لباس مجلسی زنانه

بلندی بلوز و آستین  : علاوه بر اندازه‌ی کلی بلوز، بلندی بلوز و اندازه‌ی آستین هم فاکتور مهمی در خرید بلوز زنانه است. در بعضی مدل‌ها مانند بلوزهای تونیک و بعضی از مدل‌های شومیز، بلندی بلوز تا روی باسن و حتی کمی بلندتر است. بلوزهای اسپرت، تیشرت و تاپ، بلندی بلوز تا روی کمر یا شکم است. اندازه‌ی آستین هم در مدل‌های مختلف متفاوت است.

بلوز حریر مجلسی زنانه

در بعضی از بلوزها مانند تاپ، بلوز آستین نداشته، در مدل‌های دیگر آستین تا روی قسمت ساعد دست و در مدل‌هایی مانند شومیز آستین تا روی مچ دست است. انتخاب بلندی بلوز و آستین مناسب، در وهله‌ی اول به نوع استایل شما و محیطی که بلوز را می‌پوشید، بستگی دارد. اگر می‌خواهید لباس شایسته‌ای به تن کنید، از این جزئیات غافل نشوید.

راهنمای خرید بلوز مجلسی زنانه

نکات مهم خرید بلوز قرمز

مدل شیک بلوز زنانه قرمز

قیمت بلوز مجلسی

همراه ما باشید

نظرات