۵ مورد اصلی ترین مزیت های نگهداری از سالمند در منزل

0

استفاده از خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل دارای فواید بسیار زیادی خواهد بود و میتواند به افزایش کیفیت این خدمات کمک فراوانی نماید.  کاهش دوران نقاهت، بهبود کیفیت خدمات پرستاری در منزل، کاهش میزان هزینه های مراقبتی، تسریع روند ترخیص در بیمارستان ها، افزایش خدمات به بیماران سالمند، کاهش میزان دفعات و زمان بستری بیماران مبتلا به بیماری های مزمن و…. نیز از دیگر فواید استفاده از خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل می باشند.

 نگهداری از سالمند در منزل

قبل از اینکه در مورد مزیت های نگهداری از سالمند در منزل صحبت کنیم بد نیست که با یکی از مجموعه های معتبری که اقدام به ارائه انواع خدمات پرستاری و پزشکی به صورت متنوع و گسترده نظیر ویزیت پزشک متخصص در منزل، تزریق سرم در منزل، فیزیوتراپی در منزل،اجاره تجهیزات پزشکی و….می نماید نیز آشنا شوید.

آرین طب جزء یکی از مجموعه های نام آشنا و معتبری  می باشد که انواع خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل را به شما عزیزان ارائه می نماید و این خدمات به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود و به واسطه کارکنان حرفه‌ای و پزشکان متخصص و مجرب انجام می‌شود و همچنین برای راحتی و رفاه شما خدمات اورژانس نیز در نظر گرفته شده تا دیگر دغدغه ای برای نگهداری از سالمند در منزل یا بیمارانی با عدم امکان جابه جایی وجود نداشته باشد.

نگهداری از سالمند در منزل

فواید نگهداری از سالمند در منزل

–        در اکثر مواقع اگر از سالمند بپرسید که علاقه دارد در محیط خانه نگهداری شود یا مراکز دیگری مثل خانه سالمندان قطعاً با پاسخ خانه روبرو می شوید؛ چرا که بیشتر سالمندان تمایل دارند تا احساس آرامش خود را در محیط خانه حفظ نمایند ولی اگر سلامتی آنها در خطر باشد باید حتماً در بیمارستان نگهداری شوند تا از تجهیزات بیشتری استفاده کنند. در صورتی که پزشک سالمند تجویز نگهداری از سالمند در منزل را صادر می‌کند و می‌توانید از اجاره تجهیزات پزشکی استفاده کنید بهتر است مراقبت و نگهداری در محیط خانه انجام شود.

–        بسیاری از سالمندان دغدغه از دست دادن استقلال خود را دارند و ممکن است با شرایطی روبرو شوند که حتی به مرگ منجر شود؛ وقتی در محیط خانه نگهداری می شوند در کنار آن که استقلال آنها حفظ می شود بلکه به بهترین شکل به واسطه پرستاران حرفه ای نگهداری و مراقبت خواهد شد و واکنش بهتری نسبت به موضوع نشان می دهند.

نگهداری از سالمند در منزل

–        مراقبت از سالمندان در مراکزی مثل خانه سالمندان قطعاً محدودیت خاصی دارد مثلاً در یک اتاق مشترک چندین نفر نگهداری می شود اما با استفاده و نگهداری از سالمند در منزل میتوان همانند گذشته به زندگی خود ادامه داد و با این تفاوت که مراقبت و نگهداری در شرایط بهتری توسط یک پرستار انجام میشود.

–        یکی از اصلی ترین مزیت های نگهداری از سالمند در منزل کاهش هزینه‌ها است و ممکن است هر ساله این هزینه ها با افزایش هم روبرو شوند اما شما در محیط منزل هزینه های کمتری را خواهید داشت.

–        نگهداری از سالمند در منزل این نکته را بازگو می‌کند که هنوز هم همانند گذشته سالمندان برای شما ارزشمند هستند و مسئولیت اضافی را ایجاد نکرده اند و حتی شما برای رفاه و آسایش آنها از استخدام پرستار استفاده کرده اید.

در آخر لازم است که بدانید وبلاگ و مقالات پزشکی معتبر و بروز در وبسایت آرین طب به صورت روزانه قرار داده می‌شود تا بتوانید برای افزایش میزان سطح آگاهی خودتان از آن استفاده کنید و همانطور که اشاره شد برای دسترسی به انواع خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل نظیر ویزیت پزشک متخصص در منزل، تزریق سرم در منزل، فیزیوتراپی در منزل، نگهداری از سالمند در منزل، اجاره تجهیزات پزشکی و… می توانید از این مجموعه بی نظیر استفاده کنید و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید.

نظرات