آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ بعلت بارش برف (جدید)

1

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ بعلت بارش برف (جدید)

با توجه به آلودگی هوای این روزهای بسیاری از شهرهای کشور مخصوصا تهران و البرز و کرج تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازش برف در شهرها احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاهها در روز سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… وجود دارد که اخبار آن را در این مطلب میتوانید ملاحظه کنید.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 15 آذر 1401

تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل بارش برف

با توجه به بارش برف در بسیاری از شهرهای کشور و تهران و کرج و مشهد دانش اموزان پیگیر هستند که آیا فردا مدارس تعطیل است تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ واقعیت دارد؟به دلیل آلودگی هوا و بارش برف و باد و بارندگی یا نه + اخرین خبر از وضعیت تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… مشخص شد, اخبار تعطیلی مدارس در روز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ بدلیل آلودگی هوا و بارندگی مدارس کدام استان سه شنبه ۱۵ آذر (۱۴۰۱) تعطیل است؟ را با جزئیات خبر از حرف تازه میخوانید اطلاعیه جدید …

آموزش و پرورش شهر تهران:

🔹 مدارس ابتدایی لواسانات و رودبارقصران روز سه شنبه ۱۵ آذر ماه غیرحضوری است./ایرنا

 

✅ فردا مدارس برخی شهرستان‌های استان تهران «غیرحضوری» شد

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:
🔹فردا، سه‌شنبه ( ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ) با توجه به تداوم برودت هوا و یخبندان، مدارس دوره ابتدایی رودهن و دماوند در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

🔹همچنین مدارس پردیس در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری است.

🔹با توجه به میزان کمتر بارش برف امروز در شهرستان فیروزکوه و توابع، تاکنون تصمیمی بر غیرحضوری برگزار شدن کلاس‌ها اتخاذ نشده است.

🔹لذا در صورت تغییر شرایط جوی این شهرستان تا قبل از ساعت شش صبح، تصمیم‌گیری و از همین طریق اعلام خواهد شد.

 

🥶مدارس مشهد فردا تعطیل نیست/فقط مدارس فریمان تعطیل است

اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در نوبت صبح سه شنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۱:
🔹به علت لغزندگی سطح معابر و برودت هوا در روز سه شنبه۱۵ آذرماه فقط فعالیت های آموزشی مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان فریمان در نوبت صبح به صورت حضوری تعطیل می باشد و از طریق غیرحضوری در شبکه آموزشی «شاد» برگزار خواهد شد.

 

مدارس ابتدایی دماوند صبح سه شنبه غیرحضوری شد

مدیر آموزش و پرورش دماوند:

🔹 مدارس ابتدایی دماوند روز سه شنبه ۱۵ آذر غیر حضوری برگزار می‌شود.

🔹این تصمیم در پی بارش برف در این شهرستان اتخاذ شده است./مهر

تکمیل خواهد شد ..

🔹آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ هنوز تصمیم گیری نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد.

با توجه به برودت هوا و یخبندان احتمال تعطیلی مدارس در روز سه شنبه وجود دارد، اما تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس اعلام نشده است.

وضعیت آب و هوا

بر اساس گزارش های هواشناسی، بارش باران، وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف، کولاک برف، رخداد پدیده مه، کاهش محسوس دما و در مناطق گرمسیر توام با رعدوبرق در روزهای آینده پیش بینی می شود

سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۱۵: شمال و شرق اردبیل، گیلان، نوار شرقی و جنوب خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، فارس، بوشهر، هرمزگان و نیمه غربی کرمان.
بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان بوده و این محورهای دارای بارش برف و باران هستند.

در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل گلشهر تا پلیس راه مهرشهر، آزادراه قزوین – کرج محدوده امامزاده طاهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج – تهران محدوده گرمدره و محور شهریار – تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس ترافیک سنگین است.

سازمان راهداری از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گیلان و مرکزی خبر داده است.

از روز سه شنبه بتدریج و با شدت کم از میزان کاهش دما کاسته شده و رفته رفته هوا با افزایش دما همراه خواهد شد .

1 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ بعلت بارش برف (جدید)

  1. شیرین گفت:

    الان بچه من مریض شده سرما خورده بدجور چرا چون تو سرما و بارون رفته مدرسه حالا بچها دو روز دیتر پروفسول شن برنامه اموزش پرورش بهم میخوره شورش رو در اوردید به خدا تو خرج به این گرونی که پول دکتر دعوا سر به فلک میکشه

نظرات