آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ بعلت بارندگی (جدید)

25

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ بعلت بارندگی (جدید)

با توجه به بارش برف و بارندگی این روزهای بسیاری از شهرهای کشور مخصوصا تهران و البرز و کرج تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا و بارش برف و سرمای شهرها احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاهها در روز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… وجود دارد که اخبار آن را در این مطلب میتوانید ملاحظه کنید.

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه

تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ منتشر شده را بعلت بارش برف و آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی شهرها تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… مشخص شد, اخبار تعطیلی مدارس در روز ۱۴ آذر ۱۴۰۱ بدلیل آلودگی هوا و بارندگی مدارس کدام استان دوشنبه ۱۴ آذر (۱۴۰۱) تعطیل است؟ را با جزئیات خبر از حرف تازه میخوانید (اطلاعیه جدید)

مدارس برخی شهرستان‌های تهران فردا «غیرحضوری» شد

اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:
🔹با توجه به برودت هوا و یخبندان مدارس همه مقاطع تحصیلی رودهن و دماوند در هر دو نوبت فردا، دوشنبه ( ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ) غیر حضوری خواهد بود.

🔹همچنین مدارس پردیس در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیرحضوری است.

بروررسانی جدید:

تعطیلی برخی از مدارس خراسان رضوی به دلیل بارش برف

مدیر روابط‌ عمومی اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی:

🔹با توجه به برودت هوا و بارش برف در استان، مدارس ابتدایی در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق تبادکان و شهرستان‌های صالح‌آباد، چناران، طرقبه‌شاندیز، زبرخان، جلگه‌رخ، تربت جام، رضویه و احمدآباد تعطیل خواهد بود.

🔹همچنین مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان فریمان و مدارس متوسطه اول در جلگه‌رخ و احمدآباد تعطیل است.

🔹کلیه مقاطع شهرستان کلات نیز با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. کلیه مدارس استثنایی نیز در کلیه مقاطع در مناطق یادشده، در نوبت صبح روز دوشنبه، ۱۴ آذر، تعطیل هستند./ایسنا

بروزرسانی ۲:

تعطیلی مدارس در مشهد فردا دوشنبه ۱۴ آذر

🔹مدارس ابتدایی نوبت صبح وعصر فردا شهر مشهد و چند شهر دیگر استان خراسان رضوی به دلیل بارش برف تعطیل اعلام شدند.
🔹در استان تهران نیز مدارس همه مقاطع تحصیلی رودهن و دماوند در هر دو نوبت، فردا غیر حضوری خواهد بود.
🔹مدارس پردیس در نوبت صبح فردا غیر حضوری خواهد بود.

بروررسانی ۳:

مدارس اردبیل فردا غیرحضوری شد

🔹روز دوشنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱ به علت برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی اردبیل در سری قبل از ظهر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

🔹همچنین فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان سرعین بصورت غیر حضوری و از طریق «شاد» انجام و فعالیت مدارس دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان در سری قبل از ظهر با ۱ ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل

در حال تکمیل و ….

📍تعطیلی مدارس برای روز دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ سوالی است، که اینروزها با توجه به آلودگی هوا و بارندگی های اخیر توسط دانش آموزان و والدین پرسیده میشود که آیا مدارس در روز دوشنبه تعطیل هستند و یا خیر و دلیل این امر نیزبارش برف و بارندگی و سرمای شدید است.

هنوز درباره تعطیلی مدارس فردا در روز دوشنبه ۱۴آذر ۱۴۰۱ تصمیمی اتخاذ نشده و تا ساعاتی دیگر برورزسانی میکنیم…

اخبار تعطیلی فردا دوشنبه ۱۴ آذر (۱۴۰۱) تا ساعتی دیگر بروزرسانی خواهیم کرد و اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی فردا اعلام شد به اطلاع کاربران محترم می رسانیم.

در حال تکمیل و…

وضعیت آب و هوای شهرها فردا ۱۴ آذر ۱۴۰۱

🔸طبق اعلام سازمان هواشناسی، روز دوشنبه ۱۴ آذر  در گیلان، مازندران، گلستان و برخی مناظق استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، همدان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، سمنان، خراسان شمالی و رضوی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
بارش باران برای دوشنبه در سواحل غربی دریای خزر، شمال غرب کشور، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و در روز سه‌شنبه و چهارشنبه نیز در بخش‌هایی از استان‌های گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی، تداوم دارد.

با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر بارش در اردبیل و سواحل خزر تشدید می‌شود، اظهار داشت: برخی نواحی شمال غرب و دامنه‌های البرز نیز بارش خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه بارش‌ها در شمال غرب کاسته می‌شود، گفت: در این روز برای سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان بارش باران رخ خواهد داد که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است.

نقشینه بیان کرد: روز دوشنبه آینده این وضعیت در غرب دریای خزر و استان اردبیل تداوم دارد و برای استان‌های البرز و تهران بارش پیش‌بینی شده است.

وی از ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه هفته آینده به کشور از سمت جنوب خبر داد و گفت: ورود سامانه بارشی در جنوب غرب مناطق زاگرس مرکزی برخی مناطق بوشهر، فارس، کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده را خواهیم داشت که این روند تا روز سه‌شنبه تداوم دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از روز یکشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما را برای نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی می‌شود، تاکید کرد: در ارتفاعات رشته‌کوه البرز از روز یکشنبه تا سه‌شنبه شاهد بارش برف خواهیم بود.

بر اساس آخرین مدل‌های پیش‌بینی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، با نفوذ سامانه بارشی در اکثر مناطق استان افزایش ابرناکی در بعضی ساعات داریم و در ارتفاعات مه، بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت هوای تهران و البرز

بر  اساس اعلام سازمان هواشناسی آسمان تهران فردا (۱۴ آذر ماه) بارانی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مازیار غلامی درباره وضعیت هوای استان تهران گفت: طی هفته جاری به‌ویژه در اواسط هفته کاهش دما پیش‌بینی می‌شود که در اواسط هفته شدیدتر خواهد شد و از دوشنبه به‌ویژه سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۴، ۱۵ ،۱۶ آذر) تهران دمای زیر صفر و بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و به‌طور متوسط در تمام سطح استان اتفاق خواهد افتاد اما در ارتفاعات بیشتر است.

 

25 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ بعلت بارندگی (جدید)

  1. طاها گفت:

    ناموسا سرده تعطیل کنید 😂💔

  2. سارینا گفت:

    لطفا رسیدگی بشه مدارس کرج هم باید تعطیل بشه
    کرج خیلییی سرد و برفیه مخصوصا قسمت های مطهری و عظیمیه که ی مقدار سربالایی داره نمیشه رفت بیرون
    ی روز تعطیلی بهتر از یک هفته مریضیه

  3. 🗿🐢 گفت:

    فش گذاشتم تهران تعطیل نشه!🗿🐢

  4. محمد گفت:
    1
    1

    الان ۱۴ هست چقدر عقب هستید شما

  5. دانش اموزش بدبخت گفت:

    تعطیلم نکنید امروز هیشکی نمیره مدرسه 😂😂 بچه ها صلاح دونستن امروز سرده گفتن هیشکی نمیاد

  6. متاسفم گفت:
    3
    1

    آخه چقدر شما مردم ازارید و به فکر مردم نیستید . شما که خوب بلدید غیر حضوری کنید مدرسها رو الان که لازمه و واجبه این کارو بکنید تعطیل نیست و مردم باید بچه هاشونو توی این سرما بفرستم مدرسه که چی بشه . خوب می‌دونیم واسه چی تعطیل نکردید .

  7. Amanita گفت:

    یه روز تعطیلی بهتر از ۱هفته مریضیه!

  8. گمنام😐 گفت:

    حاجی با کدوم دینت حساب کردی که نه تاخیر انداختی نه تعطیل کردی سگ و گربه های گوشه خیابون مثل عصر یخبندان قندیل بستن😐💔 حد اقل بزارین دو ساعت بیشتر بخوابیم

  9. نگران مردم گفت:

    این مسولین کرج جاشون گرمه فقد خودشون مهمن بقیه هر کار شدن مهم نیست فقد خودشون 🥲🥲

  10. نگین گفت:

    مگه ابتدایی وراهنمایی یادبیرستان فرق میکنه هوا وقتی سرده واسه همه سرده بچه منکه مریض هست اگه بره بدتر میشه

  11. باستانی گفت:
    10
    2

    استان البرز هوا سرده تعطیل کنید دیگه بچه ها بیمار بشن کی پاسخ گو است !

  12. ناصری یکتا گفت:
    5
    19

    قدیما برف میومد چقدرزیاد مدرسه ها رو تعطیل نمی کردن بچه ها هم مشکلی نداشتن چه بسا که قویتر و پرتحملتر بار میومدن !الان تا هوا سرد میشه تعطیل !آلوده میشه تعطیل !بارندگی و لغزندگی تعطیل !فکرشو کنید اگر برف بیا حتما ترک تحصیل رو توصیه می کنن !!

  13. البرز و تهران گفت:
    10
    3

    البرز و تهران همه جا رو به خاطر آلودگی و سرما تعطیل کنند اینا مارو تعطیل نمیکنن خود وزیر آموزش پرورش می‌تونه صبح ساعت ۷پاشو از در بزاره بیرون تو برف

  14. sajedeh گفت:
    5
    1

    همه باهم:
    شیفت عصر پردیس رو تعطیل کنید 🙂😂
    آخه ک ت این سرما میره مدرسه
    سگو بزنی ت این سرما نمیره بیرون🗿

  15. sajedeh گفت:
    5
    1

    یعنی چی پردیس فق شیفت صبح ؟
    ما شیفت عصریا آدم نیستیم؟
    عصر که هوا سرد تره ! 💔

  16. رایان گفت:
    5
    2

    تعتیل کنیدددددددد

  17. Rezs گفت:
    13
    2

    هر کی کرج رو تعطیل نکنه

  18. تعطیل کن دیگه گفت:
    12
    3

    ینی چی ک فقط دبستان تعطیل مکه ماها آدم نیستیممم

  19. علیرضا m گفت:
    17
    2

    لامصبا هوا اگبه این سردی چرا تهرانیا رو تعطیل نمیکنید

  20. ناشناس گفت:
    20
    2

    تهرانم تعطیل کنید

  21. ... گفت:
    16
    1

    بابا سرده به خدا تعطیل کنید دیگه 🥲

  22. Amanita گفت:
    24
    5

    کرج تعطیل شد بزنید

  23. maryam گفت:
    41
    3

    بابا تعطیل کنید دیگه
    مگه ما ادم نیستیم با این سرما میفرستین مدرسه
    اه
    اون از الودگی ک تعطیل نکردین اینم از سرما
    ببینم میتونین مریضمون کنین یا ن

  24. سرما گفت:
    38

    خیلی سرده چرا تعطیل نمیکنند بچه ها گناه دارن😭

  25. امیر گفت:
    51
    1

    سردهههههههههههه تعطیل کنید🥶

نظرات