رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است؟ راهنمای ست کردن مانتو رنگ سال ۱۴۰۲

0

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است؟ راهنمای ست کردن مانتو رنگ سال ۱۴۰۲

امسال (۱۴۰۲) رنگ مانتو قرمز پرشین انتخاب شد اگر به دنبال پاسخ سوال رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است؟ و رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ و ۲۰۲۳ چه رنگی است و راهنمای ست کردن مانتو رنگ سال ۱۴۰۲ در ادامه با ما همراه باشید

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است؟

رنگ مانتو قرمز پرشین انتخاب شد. البته ممکن است این رنگ برای رنگ مانتو مناسب نباشد و امکان پوشیدن آن در همه جا و در مراسم و مکان های مختلف را نداشته باشیم، زیرا قرمز پرشین مایل به زرشکی از دسته رنگ های مخصوصی است که همه جا پوش و همه پسند نبوده و نمی توانیم این رنگ را در همه جا و هر مکانی بپوشیم.

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است؟ راهنمای ست کردن مانتو رنگ سال 1402

قابل ذکر است که همیشه در ایام عید نوروز رنگ مانتو متفاوت از رنگ سال پنتون انتخاب می شود. در ایران همه ساله مطابق با فرهنگ و نوع سلیقه زنان و دختران ایرانی رنگ مانتو انتخاب میشود. در حال حاضر رنگ مانتو ۱۴۰۲ رنگ قرمز مایل به زرشکی یا قرمز پرشین است. این رنگ نمادی از جدیت ، شکوه و قدرت است و ترکیب آن با قرمز آتشین بسیار چشمگیر خواهد شد.

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است؟ راهنمای ست کردن مانتو رنگ سال 1402

اگرچه شاید سلیقه‌ها باعث تفاوت معنای درک شده از یک رنگ شوند اما، ویوا مجنتا را منبع انرژی، شور و نشاط و نماد شجاعت است و نترس بودن را به افراد القا می‌کند.

عکس رنگ مانتو سال ۱۴۰۲

برخی از افراد معتقد هستند رنگ قرمز به آن شکل خاصی که ویوا مجنتا توصیف می‌کند، از لحاظ فنی نباید وجود داشته باشد چرا که هیچ طول موجی مطابق با آن یافت نشده است. اما در کتاب تطبیق رنگ‌های پنتون، از این رنگ به عنوان «تون قرمز-زرشکی ظریفی که تعادلی بین رنگ گرم و سرد ارائه می‌دهد» یاد شده است.

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چیه

نحوه ست کردن مانتو رنگ سال ۱۴۰۲

مانتوی قرمز با شلوار مشکی به خوبی ست می‌شود؛ مخصوصا اگر مانتوی شما مجلسی باشد، می‌توانید از شلوار‌های مشکی غواصی و براق استفاده کنید. استفاده از رنگ مشکی در کنار رنگ قرمز سبب چشمگیرتر شدن این رنگ خواهد شد.

نحوه ست کردن مانتو رنگ سال 1402
شلوار‌های جین آبی، شلوار‌های خاکستری، سفید و کرمی روشن نیز گزینه‌های خوبی برای ست کردن مانتو قرمز هستند.
رنگ مشکی یک رنگ خنثی است و با همه طیف‌های قرمز از قرمز آتشین و مایل به نارنجی تا زرشکی به خوبی هم‌خوانی دارد.

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است

شال و روسری سفید در کنار مانتوی قرمز ، رنگ زیبای سفید به خوبی با رنگ قرمز هم‌خوانی دارد و محدودیتی در استفاده از این رنگ در کنار ته‌ رنگ‌های مختلف رنگ قرمز ندارید. اما بهتر است به خاطر داشته باشید که استفاده از شال و روسری سفید در کنار مانتوی قرمز روشن، همزمان که ظاهری جوان ایجاد میکند، از گیرایی رنگ قرمز می‌کاهد.

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ چه رنگی است؟ راهنمای ست کردن مانتو رنگ سال 1402

بنابراین اگر به دنبال رنگ مناسب شال و روسری در کنار مانتوی قرمز برای یک قرار غیر رسمی و دوستانه در وسط روز هستید، شاید بهترین انتخاب رنگ سفید باشد.

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ و 2023 چه رنگی است

ست کردن مانتوی قرمز با شال و روسری

مانتو قرمز را می توان با شالهایی به رنگ مشکی، زرد، سفید، کرم یا خاکی، آبی، شتری، طلایی، نقره ای، سبز، طوسی ست کرد.
همانطوری که می دانید قرمز جز رنگ های اصلی در چرخه رنگ ها می باشد و جز رنگ های گرم می باشد.
کلاسیک ترین و می توان گفت شیک ترین ست رنگی که می تواند با قرمز ترکیب شود, سفید و مشکی هستند.

رنگ مانتو سال 1402 چه رنگی است

رنگ امسال یک مؤلفه‌ی روانی و عاطفی نیز دارد. پنتون معتقد است در دوره‌ی کنونی که افراد مختلف جهان از طریق فضای مجازی با یکدیگر در ارتباط هستند، پیوند آن‌ها مستحکم‌تر و فراتر از نژاد و قومیت و… شده است. در این بین، ویوا مجنتا جسارت و سرگرمی، اعتماد به نفس و انسانیت را متعادل می‌کند تا این پیوند قدرتمندتر، مستحکم‌تر و معنادارتر شود. در واقع تلاش دارد زندگی غالب امروزی یعنی زندگی دیجیتالی را با آنچه که در گذشته بیشتر وجود داشته، یعنی زندگی طبیعی ادغام کرده و تعادلی زیبا را پدید بیاورد.

رنگ مانتو سال ۱۴۰۲ و 2023 چه رنگی است

قرار است قدرت، نشاط، سرزندگی، امید به زندگی، حس طبیعت دوستی و ایجاد تعادل بین زندگی دیجیتالی و طبیعی را با ورود به صنایع مختلف در سال ۲۰۲۳ در ما زنده کند.

نظرات