بیوگرافی مسعود سهیم پور در آبادان و همسر و فرزندانش + عکس و سوابق

0

بیوگرافی مسعود سهیم پور در آبادان و همسر و فرزندانش + عکس و سوابق

مسعود سهیم پور کیست؟ و اهل کجاست بیوگرافی مسعود سهیم پور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و همسر و فرزندانش با عکس و سوابق + زندگی شخصی و حواشی و جنجال های اخیر تا زندگی شخصی و شغلی و آثار و پیج اینستاگرام وی را در ادامه مطلب میخوانید

مسعود سهیم پور کیست

بیوگرافی مسعود سهیم پور کیست

مسعود سهیم پور متولد دهه ۴۰ در آبادان، فیلمساز، کارگردان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان اهل ایران است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی گردشگری است و در حال حاضر به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در حال فعالیت است.

سوابق شغلی

مسعود سهیم‌پور نویسنده و فیلمساز و کارگردان آبادانی است که در سال ۹۸ با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان منصوب شد.

او پیش از این نیز به عنوان کارشناس فرهنگی و هنری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و خرمشهر مشغول فعالیت بود.

آقای سهیم پور تاکنون کارگردانی چهار فیلم کوتاه به نام های سینما ۱۳۷۳، در کوچه باد می آید ۱۳۸۲، همسنگر ۱۳۹۶، گودال های عمیق ۱۳۹۸ را برعهده داشته و در جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه سینمای جوان کرمانشاه ۱۳۷۴ با فیلم سینما و هشت جشنواره سراسری فیلم کوتاه با اثر در کوچه باد می آید ۱۳۸۲-۸۳ حضور داشت و توانست جایزه ویژه هیات داوران از جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه خوزستان در سال ۸۳ را اخذ کند.

فیلم کوتاه «گودال‌ های عمیق» به کارگردانی مسعود سهیم پور و نویسندگی رضا نوری و تهیه کنندگی حسین معمدنیا به مناسبت ۲۱ شهریور روز سینما معرفی و اکران شد. کارگردان فیلم کوتاه گودال های عمیق به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: این فیلم سرنوشت زن و مرد غریبه‌ای را بازگو می‌کند که سرنوشت آنها در شبی در گورستان روستایی دورافتاده‌ای به شکلی عجیب به هم گره می‌خورد.

همسر و فرزندان مسعود سهیم پور

از زندگی شخصی و خصوصی وی و همسر و فرزندان ایشان اطلاعی در دست نیست. آقای سهیم پور یکی از هنرمندان و مدیران شایسته و انقلابی منطقه آزاد اروند و ابادان است که تاکنون آثار ارزشمند زیادی را برای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی تقدیم کشورمان کرده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان

در حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند خطاب به مسعود سهیم پور معرفی آمده است:
با سلام و احترام

نظر به سوابق فرهنگی، هنری و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کار آمد و مدیران شهرستان و ارتباط نزدیک با اصحاب رسانه، هنر و مردم فرهنگ دوست شهرستان آبادان در مسیر رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی اعطلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

 

نظرات