راهنمای خرید آنلاین طلا از گالری طلای سنجاق

0

راهنمای خرید آنلاین طلا از گالری طلای سنجاق

از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ که ویروس کرونا (Covid 19) وارد ایران شد و همه کسب و کارها برای ادامه حیات خود، به ساخت سایت و فروش آنلاین رو آوردند و همچنین مشتریان و خریداران مجبور شدند در خانه بمانند و نیازهایشان را با استفاده از اینترنت رفع کنند؛ سفارش آنلاین و دنیای خرید اینترنی رواج پیدا کرد! طلا هم از این قاعده مستثنی نبوده و وارد دنیای خرید اینترنتی شده است و بسیاری از گالری‌های فروش طلا از جمله گالری طلای سنجاق، سایت خرید آنلاین ساخته‌اند و انواع طلاها را به صورت اینترنتی در دسترس شما قرار داده‌اند.

شاید شما هم می‌خواهید از سایت‌های خرید آنلاین طلا مثل گالری طلای سنجاق، طلا سفارش دهید ولی نمی‌دانید که باید به چه نکاتی در سایت توجه کنید تا از اصل بودن طلا مطمئن شوید و همچنین از خدمات خوبی مثل تعویض محصول و…، بهره مند شوید!

در این مقاله قصد داریم که نکات مهمی که بهتر است قبل از خرید طلا به صورت آنلاین به آن‌ها توجه کنید را مطرح کنیم تا خریدی امن و لذت‌بخش داشته باشید.

انتخاب و خرید طلا به صورت آنلاین و اینترنتی

در دورانی که همه کارها و همه خریدها به صورت آنلاین شده است، طلا و خرید آن هم وارد این میدان پر از هیاهو شده است و گالری‌های تولید و فروش طلا، سایت‌های فروش خود را ساخته‌اند و طلاهایشان را با راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش در اختیار مخاطبان خود قرار داده‌اند.

گالری طلای سنجاق چندین سال است که سایت خود را راه اندازی کرده است و خدمات فروش آنلاین با راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش را برای همراهانش فراهم کرده است.

به طور کلی خرید آنلاین طلا، با دیگر خریدهای آنلاین و اینترنتی متفاوت است. یعنی نمی‌توان دقیقاً همان مدل و نوع خرید یک پوشاک و دیگر محصولات را برای خرید طلا به صورت آنلاین در پیش گرفت. به دلیل گرانی هر گرم طلا و دیگر دلایل، طلای تقلبی و به اصطلاح بدل بسیار رواج پیدا کرده است؛ به گونه‌ای که حتی تشخیص طلای اصل از بدل هم دچار مشکل شده است.

حال به دلیل تمام توضیحات بالا، نمی‌توان به راحتی به هر یک از سایت‌های فروش طلا و جواهر اعتماد کرد و آن‌ها را انتخاب کرد و طلای مورد نظر را از آن‌ها خرید…!

پس، برای نحوه سنجیدن اعتبار هر یک از گالری‌هایی که طلا را به صورت آنلاین هم به فروش می‌رسانند، باید به چندین نکته در سایت آن‌ها توجه کنیم که در ادامه به طور مفصل در مورد این نکات و موارد که حتماً باید در هنگام خرید طلا به صورت آنلاین و اینترنتی مورد نظر قرار دهیم و آن‌ها را بررسی کنیم، صحبت خواهیم کرد…!

همراه سنجاق باشید…

 خرید اینترنتی طلا از گالری طلا دست ساز سنجاق

نکات مهم در خرید طلا ۱۸ عیار؛ نکات در مورد سایت طلا و نحوه ارسال محصول به دست شما

–     اول از همه، گالری که قرار است از آن خرید کنید را اعتبارسنجی کنید؛ پس از مراجعه به سایت به قسمت “درباره ما” بروید و توضیحاتش را بخوانید، اگر آن سایت قسمتی در مورد “چگونگی ثبت سفارش آنلاین” دارد را دقیق مطالعه کنید و حواستان باشد قیمت هر گرم طلا را درست زده باشد و منطبق با قیمت روز باشد و در کل سایت آپدیت باشد و دسترسی به محصولات راحت باشد.

گالری طلای سنجاق تمام توضیحات در مورد چگونگی ثبت سفارش آنلاین را قرار داده است و همیشه و در هر لحظه به روز است و قیمت طلاها مبنی بر قیمت لحظه‌ای طلا در همان لحظه است.

–     گالری که انتخاب می‌کنید، حتماً شعبه خرید حضوری هم داشته باشد و یا یک آدرس جهت اطمینان خاطر در سایت موجود باشد که اگر پس از خرید، محصول مشکل داشت بتوانید پیگیری کنید. همچنین سایت آن طلا فروشی بهتر است چندین شماره تلفن و یا واتساپ به عنوان پشیتبانی داشته باشد که خیال شما از بابت ثبت سفارشتان راحت باشد و بتوانید از وضعیت سفارشتان مطلع شوید.

–     از خدمات پس از فروش و تعویض و عودت محصول پس از خرید طلا، مطمئن شوید و موارد تکمیلی را در سایت حتماً با دقت مطالعه کنید.

–     از ارسال محصول با پست مطمئن شوید و حواستان باشد که آدرس را دقیق وارد کرده و شماره پیگری خرید را حتماً پس از ثبت نهایی سفارش، جایی یادداشت کنید. به عنوان مثال، ارسال سفارش شما به اقصی نقاط ایران در گالری طلای سنجاق، به صورت کاملاً رایگان است که این به تنهایی یک نکته مثبت و ترغیب کننده خواهد بود.

نکات مهم در خرید اینترنتی طلا

نکات در مورد طلا و محصول برای خرید طلا به صورت آنلاین و اینترنتی

  • سایت دسترسی راحت به انواع محصولات را داشته باشد؛ یعنی اگر شما به دنبال انگشتر هستید، سایت تمام محصولات اعم از گردنبند و گوشواره و… را به شما نمایش ندهد و محصولات دسته بندی شده باشند و همچنین دسترسی به آن‌ها راحت باشد. در کل استفاده از سایت راحت و مشخص باشد.
  • عکس‌های محصول، کاملاً واضح و مشخص باشند که شکی در انتخاب شما به وجود نیاید.
  • هر محصول توضیحاتی داشته باشد و آن محصول و آن طلا را به اصطلاح به شما معرفی کند، درست مثل خرید حضوری که فروشنده ویژگی‌ها و خصوصیات آن محصول را به شما می‌گوید؛ پس حواستان باشد که حتماً توضیحات را مطالعه کنید.
  • نظرات کاربران دیگر را بخوانید؛ چرا که نظرات آن‌ها می‌تواند برای شما مفید باشد.
  • محصول، گزینه انتخاب سایز و راهنمای سایز داشته باشد که شما از بابت سایز طلا خیالتان راحت باشد.
  • به قیمت محصول توجه کنید و خودتان هم مجزا با قیمت گرم طلا در آن لحظه و گرم محصول حساب کنید و رقم نهایی را به دست آورید.

نکات در مورد ثبت سفارش و صفحه پرداخت برای خرید طلا به صورت آنلاین و اینترنتی

–     حتماً به هنگام پرداخت و صفحه پرداخت به علامت “شاپرک” در بالای صفحه دقت کنید.

–     پس از پرداخت و ثبت سفارش، حتماً از «پیام سفارش شما ثبت شد»، اسکرین شات بگیرید.

–     بعد از پرداخت، به پشتیبانی خبر دهید که شما سفارشتان را نهایی کرده‌اید.

–     بعد از ثبت سفارش، قسمت پیگیری سفارشتان را چک کنید و بخواهید که پشتیبانی به شما از موقعیت و مرحله سفارشتان بگوید و شما را در جریان قرار دهد.

–     پس از دریافت طلا و رسیدن آن به دست شما، حتماً موارد اطمینانی را چک کنید و آن را نسبت به مدل و شکل عکس‌هایش بررسی کنید.

–     می‌توانید روش‌های تشخیص طلای اصل از بدل را روی طلای خریداری شده اجرا کنید.

–     کد طلا را پس از دریافت طلا، حتماً بررسی کنید.

مزایای و معایب خرید سنتی طلا

از مزیت‌های خرید سنتی طلا نمی‌توان چشم پوشی کرد، مثل این که شما پس از خرید و بالافاصله طلای خود را در دست دارید، می‌توانید از اصل بودن و کیفیت ساخت آن به طور عینی و ملموس با خبر شوید، طلا را روی دست، گردن و یا گوش خود امتحان کنید و از تمام جنبه‌ها آن را بررسی کنید. حال جدای از این همه مزایا که قطعاً نتوانستیم به همه آن‌ها اشاره کنیم، به سراغ بیان کردن یک سری معایت خرید سنتی و حضوری می‌رویم.

در قالب راهنمای خرید اینترنتی طلا اولین ایرادی که برای خرید سنتی طلا به آن وارد است این است که شما در خرید سنتی باید از منزل خارج شوید و با توجه‌ به بعد مسافتی که منزل شما تا مرکز خرید طلا و جواهر دارد به ‌راحتی، زمان را از دست خواهید داد. ترافیک موضوعی نیست که بتوان از آن به این راحتی‌ها گذشت. چه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و چه برای رسیدن به محل موردنظر از خودروی شخصی کمک بگیرید، درهرحال با ترافیک رو به رو هستید.

دومین مشکلی که در خرید سنتی طلا وجود دارد این است که شاید شما برای خریدن یک انگشتر، یک دستبند یا یک گوشواره خیلی ساده و جمع ‌و جور مدت زمانی برابر با یک هفته و یا بیشتر از یک هفته وقت صرف کنید و باز هم نتوانید به قطعه موردنظر خود دست پیدا کنید.

سومین مشکلی که به خرید سنتی طلا و جواهر وارد است خطرناک بودن امر خرید است. در هر حال هیچگاه نمی‌توان جامعه‌‌ای خالی از جیب‌برها و کیف‌قاپ‌ها را تصور کرد. این که شما با خیال راحت خرید می‌کنید، از مغازه طلا فروشی خارج می‌شوید و در مسیر رسیدن به مقصد ممکن است هزار و یک اتفاق پیش آمد کند که آرامش را از شما سلب خواهد کرد.

مشکل مهم بعدی که به‌ عنوان راهنمای خرید اینترنتی طلا باید به آن اشاره کنیم این است که شما یک قطعه طلا و جواهر را از پشت ویترین می‌بینید که به نظر شما همان کالای نهایی خواهد بود که قصد خریدش را دارید. اما وقتی از فروشنده می‌خواهید که آن را برای شما بیاورد تا امتحان کنید ممکن است نظرتان عوض شود. حال تصور کنید که در یک خرید کاملاً سنتی بیش از ۵ ، ۶ و یا گاهی ۱۰ بار این کار را تکرار کنید. بدون شک از نظر فروشنده این کار کمی آزار دهنده است که در نهایت ممکن است موجبات دلخوری طرفین را فراهم کند.

مزایای خرید اینترنتی طلا

–       مزیت‌های مراجعه به طلا فروشی اینترنتی و خرید آنلاین طلا بسیار زیاد است. برای مثال در زمان خرید طلا شما به‌راحتی می‌توانید با یک کلیک انواع و اقسام دسته‌بندی‌ها و محصولات ارائه شده را مشاهده کنید.

–       خرید اینترنتی طلا باعث کم‌ شدن خطر دزدی و به سرقت رفتن طلا و جواهر در حین جا به‌ جایی از خانه تا مغازه شده و شما بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید در کمترین زمان ممکن کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

–       تنوع محصولات عرضه شده در سایت خرید و فروش اینترنتی طلا بسیار زیاد است و شما از هر نقطه کشور و در هر ساعت از شبانه ‌روز به‌راحتی می‌توانید محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

–       نکته جالب اینجاست که در معتبرترین سایت خرید و فروش طلا با حذف هزینه‌های اضافی مانند هزینه نیروی انسانی، خدمات و غیره محصولات با قیمتی کمتر و معقولانه‌تر ارائه می‌شوند.

–       در کنار تمامی این خدمات؛ سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی خرید و فروش طلا، برای قدردانی از مشتریان و تشکر از مشارکت آن‌ها در خرید آنلاین هدایای مختلف به مناسبتی یا کدهای تخفیف متنوعی را بر روی محصولات ارائه می‌کنند.

–       به عنوان راهنمای خرید اینترنتی طلا دانستن این نکته اهمیت فراوانی دارد که در برخی از سایت‌های معتبر شما این امکان را دارید که با رعایت شرایطی خاص کالای خود را تعویض کنید و در بیشتر سایت‌های اینترنتی کالاها با ضمانت ارائه می‌شوند و برای مثال محصولات خود را تا یک سال گارانتی می‌کنند.

–       نکته آخر در میان مزیت‌های خرید اینترنتی طلا این است که اگر شما از فروشگاه‌های اینترنتی جنسی را خریداری کنید که بعدها آسیب ببیند فروشگاه مذکور جنس شما را تحویل گرفته و به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و آن را به شما باز می‌گرداند.

گالری طلای سنجاق و خرید از سایت آن

تمام نکات بالا در گالری طلای سنجاق، رعایت شده‌اند. از جمله امکان دسترسی راحت به محصولات، عکس واضح و مشخص از محصول، توضیح در مورد محصول، پشتیبانی ۲۴ ساعته در واتساپ، ارسال سریع و رایگان به اقصی نقاط ایران و ایمنی سفارش، آپدیت بودن سایت و به روز بودن قیمت‌ها، خدمات پس از فروش عالی و خوب برای مشتریان و هزاران مزیت دیگر برای این که شما خریدی دلپسب و امن را تجربه کنید…

کافی است نگاهی به سایت سنجاق داشته باشید، تا خودتان به عینه تجربه خریدی لذت بخش و امن را لمس کنید!

خرید اینترنتی طلا

کلام آخر…

در این مقاله در مورد راهنمای خرید و انتخاب طلا مناسب صحبت کردیم و تمام نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد را برای شما بیان کردیم؛ امیدواریم که توانسته باشیم منبع مفیدی را برای شما فراهم کرده باشیم.

نظرات