هتل های زیبا استانبول و تبریز با معرفی کامل در پرشین سفر

0

این هتل ۴ ستاره استانبول که دارای انباری برای وسایل و فروشگاه است، در منطقه سلطان احمد شهر قدیمی، ۲٫۴ مایلی تا کاخ دولما باغچه و تقریباً ۱۰ دقیقه پیاده روی تا مسجد آبی جمعه عصر عثمانی واقع شده است. این هتل استانبول با ۱۶ اتاق با منظره حیاط خلوت، در فاصله کوتاهی از آتاتورک قرار گرفته است.

هتل های زیبا استانبول

این هتل موقعیت ایده آلی را در دسترس آسان به موزه باسیلیکای بیزانسی ایاصوفیه قرار می دهد. این هتل راحت درست در نزدیکی پارک تاریخی گلهانه شهری و ۲۸ مایلی از فرودگاه بین‌المللی Sabiha Gokcen استانبول قرار دارد. میهمانان می توانند با ۵ دقیقه پیاده روی به ایستگاه قطار Sirkeci برسند.

اتاق ها

در هتل آگورا لایف اتاق‌های مجهز به تهویه‌ی مطبوع وجود دارد، برخی از آن‌ها وای‌فای و حمام اختصاصی با وان دارند. اتاق‌ها مجهز به مینی‌بار یخچال، اتو و میز اتو هستند و میز کار نیز دارند. حمام های مرمری دارای سشوار هستند.

بوفه صبحانه به مهمانان اقامتگاه در رستوران ارائه می شود. Gulhane Sark Sofrasi با غذاهای خاورمیانه، مدیترانه ای، سالم و ترکی تجربه ای بی نظیر ارائه می دهد.

می توانید روز خود را با یک صبحانه کامل شروع کنید که هزینه آن برای هر نفر ۶ یورو در روز است.

اینترنت

اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

پارکینگ مهمان

پارکینگ عمومی در یک مکان نزدیک به صورت رایگان امکان پذیر است.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، روسی، ترکی، عربی صحبت می کنند.

تعداد طبقات: ۴٫ تعداد اتاق: ۱۶٫

هتل بندر Karakoy استانبول یک هتل ۳ ستاره است که در ۰٫۴ مایلی خیابان Cezayir Sokagi واقع شده است. این هتل طراح دارای یک تراس آفتابگیر و یک رستوران نیز می باشد. این هتل در منطقه اروپایی ساید، چند قدمی مسجد جامع کیلیچ علی پاشا واقع شده است. مسجد آبی جمعه عصر عثمانی در ۱٫۹ مایلی این اقامتگاه تجاری و فرودگاه استانبول در ۲۸ مایلی قرار دارد. موزه بزرگ ایاصوفیه در ۱۰ دقیقه رانندگی تا این هتل قرار دارد. ایستگاه اتوبوس Tophane 650 فوت تا هتل بندر Karakoy فاصله دارد و ۱۰ دقیقه پیاده روی میهمانان را به ایستگاه متروی Sishane-Zemin استانبول می رساند.

این اقامتگاه دارای ۳۰ اتاق مجهز به پنجره های عایق صدا به همراه مینی بار و وسایل اتو می باشد. امکانات اضافی شامل دوش، سرویس بهداشتی مجزا و سینک است. مهمانان همچنین می توانند در یک اتاق ملکه مبله با دکوراسیون کلاسیک و پنجره های عایق صدا اقامت کنند.

صبحانه قاره ای در این هتل استانبول ارائه می شود. Muhit از مهمانان با غذاهای ترکی پذیرایی می کند و در فاصله ۴۰۰ فوتی قرار دارد.

اینترنت

اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

پارکینگ مهمان

پارکینگ عمومی در یک مکان نزدیک با ۱۲ یورو در روز امکان پذیر است.

پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ترکی صحبت می کنند.

سال بازسازی: ۱۳۹۱٫ تعداد طبقات: ۶٫ تعداد اتاق: ۳۰٫

هتل ۴ ستاره گرند دورماز استانبول با ارائه سونا، منطقه سلامتی ، ۷ دقیقه پیاده تا دانشگاه برجسته ترکیه ای استانبول فاصله دارد. هتل زیبا به سبک عثمانی در فاصله کوتاهی از مرکز خرید سرپوشیده Historia قرار دارد.

هتل استانبول در منطقه سلطان احمد واقع شده است و ۷ دقیقه پیاده روی از Levent فاصله دارد. مرکز شهر نزدیک است، حدود ۲۰ دقیقه پیاده روی. این هتل عالی در ۲۵ دقیقه پیاده روی از منطقه باستانی سلطان احمد واقع شده است. با پیاده روی تا نزدیکترین ایستگاه مترو، Vezneciler-Istanbul Universitesi، ۱۰ دقیقه پیاده روی خواهید داشت.

برخی از اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، آشپزخانه کوچک و ناهارخوری، و امکاناتی مانند تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، وای‌فای، یخچال مینی‌بار و قهوه‌ساز/چای‌ساز دارند. مهمانان همچنین می توانند از وان و سرویس بهداشتی مجزا و امکاناتی مانند سشوار و حوله استفاده کنند. برخی از واحدها چشم اندازی به شهر نیز دارند.

در هتل Grand Durmaz می توانید از صبحانه بوفه میل کنید. رستوران Valide Roof غذاهای بین المللی را برای شام، صبحانه و ناهار سرو می کند.

صبحانه کامل با قیمت ۶ یورو برای هر نفر در روز سرو می شود.

اوقات فراغت و تجارت

یک مرکز تناسب اندام در محل وجود دارد. این هتل شامل اتاق های جلسه و یک مرکز تجاری مجهز به امکانات جلسه است.

اینترنت

اینترنت بی سیم در کل هتل به صورت رایگان در دسترس است.

پارکینگ مهمان

پارکینگ موجود نیست.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، روسی، ترکی، عربی صحبت می کنند.

تعداد طبقات: ۸٫ تعداد اتاق: ۵۵٫

تبریز یکی از شهرهای بزرگ استان آذربایجان شرقی است که طبیعت سرسبزی دارد. گردشگرانی که به شهر تبریز سفر می‌کنند علاوه بر مناظر دیدنی از طبیعت بی‌نظیر شهر، فرصت دیدن خانه‌های تاریخی واقع در شهرک‌های قدیمی تبریز مانند خانه امیرکبیر و خانه بهنام را نیز دارند. برای اقامتی خاطره انگیز در سفر به استان آذربایجان شرقی، هتل فرید تبریز یکی از بهترین انتخاب های شما برای داشتن اقامتی دلپذیر در هتل های تبریز است، این هتل سه ستاره در منطقه ای خنک با آب و هوای خنک آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. تیم با تجربه علاوه بر داشتن یک لابی تمیز، می توانید با اقامت در اتاق های هتل فرید تبریز لحظات خاطره انگیزی داشته باشید. اتاق هایی با دکوراسیون های شیک در طرح های مختلف که منظره ای دیدنی از تبریز را برای شما به ارمغان می آورد. بد نیست بدانید هتل فرید که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده است دارای ۳۰ اتاق و آپارتمان در طبقات اول تا ششم این هتل می باشد. از دیگر ویژگی های هتل فرید تبریز می توان به رستوران آن اشاره کرد که انواع غذاها را در فضایی دلنشین ارائه می کند.

قشم به عنوان یکی از جزایر دیدنی با تمام جاذبه های طبیعی و تاریخی در غرب ایران، همه ساله ماجراجویان زیادی را از سراسر جهان دعوت می کند. هتل آرام با فاصله کمی از خط ساحلی، هتلی زیبا و سه ستاره یکی از مراکز اقامتی مناسب برای مسافران این جزیره باشکوه بوده است. هتل آرام در سال ۱۳۸۸ ساخته شده و دارای ۲۲ واحد در ۴ طبقه می باشد. اتاق ها و سوئیت های بی عیب و نقص به همراه امکانات مورد نیاز آسایش و لذت مضاعف را برای سفر شما به ارمغان می آورد. هتل سه ستاره آرام در نزدیکی بازار ستاره کوه نور دارای امکانات مناسبی از جمله روم سرویس، صبحانه، یخچال، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی می باشد. کارکنان حرفه ای و خوش اخلاق به شما در رفع خواسته هایتان کمک می کنند. کافی شاپ داخل هتل انواع نوشیدنی ها را در مکانی دنج ارائه می دهد. اتصال اینترنت وای فای نیز در هتل آرام موجود است. با توجه به موقعیت این هتل قشم، دسترسی کوتاهی به مجموعه مرکز شهر قشم و پارک زیتون و سایر جاذبه های گردشگری مانند قلعه پرتغالی ها دارید.

نظرات