بیوگرافی کامل مجید حسینی فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید

0

بیوگرافی کامل مجید حسینی فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید

بیوگرافی مجید حسینی

مجید حسینی : زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۷۵ در تهران بازیکن فوتبال است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی مجید حسینی فوتبالیست و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

مجید حسینی

سوابق ورزشی

فوتبالش را به صورت حرفه ای از آکادمی باشگاه سایپا در کرج شروع کرد، از سال ۱۳۸۷ وقی ۱۲ ساله بود وارد این باشگاه شد.از سال ۱۳۹۰ وقتی ۱۵ ساله شد به عنوان مدافع هافبک دفاعی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد، سپس تیم ملی امید هم بازی کرد و در سال ۹۶ به تیم بزرگسالان تیم ملی نیز دعوت شد. در فصل ۹۳ به استقلال تهران آمد اما موفقیت چندانی عاید او نشد به همین علت بصورت قرضی یک فصل در اختیار تیم راه آهن قرار گرفت و دوباره در فصل ۹۵ – ۹۶ به استقلال برگشت. بازی او در خط دفاعی به همراه روزبه چشمی باعث شد دروازه بان های استقلال بارها کلین شیت داشتند باشند، او بیشتر به خاطر جثه و چشم هایش لقب گودزیلا را از هواداران استقلال گرفته است. وی اکنون در باشگاه قیصریه‌اسپور در سوپرلیگ ترکیه بازی می کند. نا گفته نماند در جام جهانی ۲۰۲۲ مانند جام جهانی گذشته حضور دارد.

بخشی از گفتگو با ایشان

الگو شما کیست ؟

بازی تیاگو سیلوا و سرخیو راموس را نگاه می کنم و سعی می کنم نقاط قوت و ضعف آنها را ببینم و به خودم در تمرینات و زمین مسابقه انتقال بدهم تا بهتر از گذشته باشم در واقع الگو من هستند.

هدف شما چیست ؟

هدف من حضور در تیم های اروپایی و علاقه دارم تا پیشرفت کنم و در این تیم ها بازی کنم اما اگر به این مهم دست پیدا نکنم، اولین الویتم استقلال خواهد بود.

مجید حسینی فوتبالیست

همسر ایشان کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

دیگر عکس های مجید حسینی

مجید حسینی کیست

بیوگرافی مجید حسینی

زندگینامه مجید حسینی

سوابق ورزشی مجید حسینی

همسر مجید حسینی

بازی های مجید حسینی

اینستاگرام مجید حسینی

عکس های مجید حسینی

همراه ما باشید

نظرات