آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا (جدید)

6

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا (جدید)

باتوجه به آلودگی هوای این روزهای بسیاری از شهرهای کشور به ویژه تهران و کرج تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا و بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاهها در روز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… وجود دارد که اخبار آن را در این مطلب میتوانید ملاحظه کنید.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ منتشر شده را بعلت آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی و سیل و بازی های جام جهانی تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۷ آذر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… مشخص شد, اخبار تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ بدلیل آلودگی هوا مدارس کدام شهرها فردا روز دوشنبه ۷ آذر (۱۴۰۱) تعطیل است؟ را با جزئیات خبر از حرف تازه میخوانید (اطلاعیه جدید)

📍تعطیلی مدارس برای روز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ سوالی است، که اینروزها باتوجه به آلودگی هوا و بارندگی های اخیر توسط دانش آموزان و والدین پرسیده میشود که آیا مدارس در روز دوشنبه تعطیل هستند و یا خیر و دلیل این امر نیز آلودگی هوا است.

بر این اساس فردا مدارس در روز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ باز است و بر این اساس احتمال تعطیلی مدارس نزدیک به صفر است.

ادامه اخبار تعطیلی فردا دوشنبه ۷ آذر (۱۴۰۱) تا ساعتی دیگر بروزرسانی خواهیم کرد و اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی فردا اعلام شد به اطلاع کاربران محترم می رسانیم.

وضعیت آلودگی هوا

🔸بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه برای استان‌های ساحلی در شمال و جنوب کشور باعث هشدار سطح زرد میشود

🔸بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است. این وضعیت فردا دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل پیش بینی می‌شود.

🔸بارش در برخی مناطق خوزستان، اصفهان، مرکزی، چهارمحال‌ و بختیاری، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز و تهران تداوم دارد.

🔸آسمان تهران فردا ۷ آذر ماه نیمه آفتابی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

🔸 کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» بر روی عدد ۱۰۰ یعنی در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

افزایش تندی باد در طول روز و وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات بعدازظهر شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد.
سه‌شنبه نیز در اردبیل و سواحل غربی دریای خزر بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. بعدازظهر سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب و غرب بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش باد در این مناطق آغاز می‌شود. روز چهارشنبه بر شدت بارش در این مناطق افزوده شده و گستره آن سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور را فرا می‌گیرد.

روز پنجشنبه نیز در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و در شمال غرب بارش پراکنده روی می‌دهد.

6 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا (جدید)

  1. نخبه گفت:

    مدارس رو تعطیل نکنید الکی والا
    از درسمون عقب میمونیم من خودم از اول سال مرتب رفتم و غایب نشدم تو تیزهوشانم🏩

  2. نخبه گفت:

    مدارس رو تعطیل نکنید الکی والا
    از درسمون عقب میمونیم من خودم از اول سال مرتب رفتم و غایب نشدم تو تیزهوشانم🏩

  3. محمد گفت:

    دیگه از این باید الوده تر باشه واقعا تا تعطیل شه؟

  4. طاها گفت:
    11

    های میگن بارون می باره ولی باز بارون نمی باره خود من الان تو مدرسه هرز گاهی سردرد شدید می گیرم و واقعا هوا بیش از حد آلوده است

  5. نورا گفت:

    واقعا متاسفم که هنو داریم تصمیم میگیرین تعطیل بشه یا نه
    اگر بچه هامون ابشش هم داشتن تاحالا دیگه اونم صدمه دیده

  6. ناشناس گفت:
    13
    2

    هعی

نظرات