لوکس ترین شیرآلات خانه در سال ۱۴۰۱

1

شیرآلات یکی از تجهیزات مهم ساختمانی به شمار می‌آید که لازم است از نمونه‌های مختلف آن در بعضی از بخش‌های خانه مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام استفاده شود، به همین دلیل اطلاع از کیفیت هر برند و یا محصول می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری در این خصوص داشته باشید. اگر در حال حاضر قصد خرید شیرآلات برای خانۀ خود را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی چند برند تولیدکنندۀ شیرآلات، به نکاتی که باید در خصوص خرید شیر روشویی، شیر توالت و یا خرید شیر ظرفشویی به آن توجه کنید، اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم.

 لوکس ترین شیرآلات خانه

بهترین شیرآلات برای آشپزخانه، حمام و سرویس‌های بهداشتی

همان‌طور که می‌دانید، با توجه به ساخت‌و‌سازهای فراوانی که در کشور ما در حال انجام است، نیاز به استفاده از شیرآلات نیز بیش از اندازه احساس می‌شود. نکتۀ دیگر آن‌که شیرآلات مختص به آشپزخانه به دلیل آن‌که بیشتر از هر یک از انواع شیرآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار باشد.

همچنین شیرآلاتی که برای بخش‌های مختلف خانه استفاده می‌شود نیز باید با دکوراسیون داخلی خانه هماهنگی و تناسب داشته باشد. ما در ادامه ضمن معرفی چند نوع برند تولیدکنندۀ این محصول، در ذیل هر یک به معرفی یکی از انواع شیرآلات نیز خواهیم پرداخت.

  • شیرآلات راسان

اگر به هنگام خرید شیرآلات المان‌های مختلفی از آن برای شما اهمیت دارد، یعنی علاوه‌بر زیبایی به عملکرد و راحتی کاربری آن نیز توجه می‌کنید شیرآلات راسان می‌توانید خواسته شما را برآورده کند.

از سال ۱۳۷۶، شرکت راسان فعالیت خود را درزمینۀ تولید این دسته از محصولات آغاز کرد و با برخورداری از نیروهای متخصص و کارآزموده و تعیین برنامه‌های راهبردی، توانست محصولاتی را به بازار ارائه کند که بتواند به‌خوبی نیاز مردم را برآورده کند. محصولات راسان به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که بدنۀ آن‌ها به‌هیچ‌وجه دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود. تلاش شرکت راسان همواره بر این مبنا بوده‌است که محصولات تولیدی از طراحی‌های زیبا و البته متنوعی برخوردار باشد تا بتواند با سلیقه و نظر مشتریان مختلف هماهنگ باشد و خواستۀ آن‌‎ها را برآورده کند. از ویژگی‌های محصولات شرکت راسان می‌توان به کیفیت جنس و بدنه و درخشندگی ظاهری اشاره کرد.

مضاف بر اینکه این برند به سه اصل نوآوری، تکنولوژی و زیبایی شناسی در تولید انواع شیرآلات سرویس‌های بهداشتی، حمام و آشپزخانه و همچنین شیرآلات هوشمند، یونیورست، فلاش تانک و سایر تجهیزات بهداشتی پایبند بوده‌است.

همین ویژگی‌ها توانسته‌است شیرآلات راسان را در دستۀ بهترین شیرآلات ایرانی قرار دهد. اگر مایل به خرید محصولات این برند در انواع گوناگون کلاسیک، اهرمی، فانتزی هستید می‌توانید پرفروش‌ترین آن‌ها را مانند مدل‌های مروارید، لوتوس، آتیس، مینیاتور، افسون، رابیت و زرین و … انتخاب کنید. تمامی شیرآلات برند راسان از گارانتی ۵ساله برخوردار بوده‌است و شیرآلات اهرمی نیز دارای گارانتی ۲ساله هستند.

  • خرید شیر روشویی

پیش‌تر اشاره کردیم که برای خرید شیرآلات مختلف ساختمانی باید به نحوۀ استفادۀ آن‌ها و همچنین کاربرد و ظاهری که دارند توجه کنید، زیرا علاوه‌بر در نظر گرفتن جنبۀ فنی، کاربرد و زیبایی آن نیز مهم است که باید مدنظر قرار گیرد. از آنجا که انتخاب و خرید شیرآلات بخصوص شیر روشویی، کاری تخصصی و دشوار به شمار می‌آید و لازم است از آن برای مدت طولانی استفاده شود، بهتر است این خرید را به‌صورت آگاهانه از برند راسان انجام دهید.

شایان ذکر است که درگذشته شیرآلاتی وجود داشتند که یک شیر برای آب گرم و یک شیر دیگر برای آب سرد تعبیه می‌شد، اما اکنون این شیرها تا حد زیادی از دور خارج شده‌اند و جای خود را به شیرآلات جدید داده‌اند که کمک می‌کنند تا بتوان میزان فشار آب و دمای آن را به‌راحتی تنظیم کرد. شیرهای تک‌اهرمی راسان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید شیر روشویی به شمار می‌آید.

شیر روشویی آتیس

شیر روشویی آتیس یکی از محصولات شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی راسان است که از کیفیت بالایی برخوردار است. کیفیت، طراحی زیبا و همچنین رعایت اصول استانداردهای ISO و در نظر گرفتن استانداردهای بهداشتی و استفاده از مواد اولیۀ مرغوب و درجه‌یک، باعث شده‌است تا شیر روشویی راسان بتواند به‌خوبی خواسته شما را از یک خرید خوب و مطمئن برآورده نماید.

جنس بدنۀ این شیر روشویی از آلیاژ برنج باکیفیت تولید شده‌است و دارای ۵ سال گارانتی است. این محصول در سه رنگ کروم، سفید و طلایی‌مات به بازار عرضه شده‌است.

با مراجعه به وب‌سایت آکونیل فیدار می‌توانید خرید این محصول را از لینک فوق “https://aconeilfidar.ir/product/atis-wash-basin/” انجام دهید.

لوکس ترین شیرآلات خانه

  • شیرآلات شودر

محصولات شودر توسط برند شودر تولید و به بازار عرضه شده‌است. این برند ابتدا شیرآلاتی با طراحی ساده به بازار ارائه می‌کرد اما در سال‌های بعد با استفاده از فناوری پیشرفته و بهره‌مندی از نیروهای متخصص، توانست خط تولید خود را گسترش دهد و محصولات بسیار شیک و فانتزی را نیز به بازار ارائه کند. شودر شعاری با عبارت «چون جزئیات مهم است» دارد، زیرا می‌داند که مشتریان به جزئیات اهمیت می‌دهند. همین ویژگی توانسته‌است این محصول را در نظر مشتریان محبوب کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از کارتریج سرامیکی؛
  2. سطوح آنتی‌باکتریال؛
  3. جذب کمترین میزان رسوب؛
  4. آبکاری باکیفیت.
  • خرید شیر ظرفشویی

می‌دانید که آشپزخانه قلب خانه به شمار می‌آید و از آنجا که زمان زیادی برای آماده‌سازی غذا و شست‌و‌شوی ظروف در آن صرف می‌شود، لازم است شیر ظرفشویی با کیفیت بالایی انتخاب شود. اگر در خرید شیر ظرفشویی اهمال‌کاری شود، کار کردن به مدت طولانی با آن سخت می‌شود و شست‌و‌شوی ظروف و انجام امور دیگری که به آب نیاز دارد به‌سختی انجام می‌شود. شیر ظرفشویی بهتر است از طراحی زیبایی برخوردار باشد تا بتواند به زیباتر شدن آشپزخانه کمک کند.

در حال حاضر شیرآلات آشپزخانه در مدل‌ها و انواع مختلفی ارائه شده که می‌تواند به مدل‌های شیرآلات متصل به سینک، متصل به دیوار و متصل به پیشخوان اشاره کرد. این نکته را هم در خصوص انتخاب شیر ظرفشویی باید مدنظر قرار داد که همیشه فاصلۀ کمی بین شیر و سینک وجود دارد که لازم است هنگام خرید شیرآلات آشپزخانه به این نکته توجه داشته باشید، زیرا اگر فاصلۀ شیر با سینک استاندارد نباشد، آب به بیرون پاشیده و دردسرساز می‌شود.

شیر ظرفشویی اطلس

شیر ظرفشویی اطلس یکی از محصولات شرکت بزرگ شیرآلات بهداشتی و ساختمانی شودر به شمار می‌آید که از کارتریج ۴۰ میلی‌متری برخوردار بوده و بدنۀ آن از آلیاژ برنج ساخته شده‌است. ویژگی این شیر آن است که برای آن، پرلاتور کاهندۀ مصرف آب در ورودی و خروجی در نظر گرفته شده‌است.

شیر ظرفشویی (آشپزخانه) شودر مدل اطلس در رنگ کروم موجود است و استحکام بالایی دارد، به طوری که طراحی خاص بدنه کمک کرده تا دچار رسوب کمتری شود.

برای شیر ظرفشویی اطلس ۵ سال گارانتی محصول و ۱۰ سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده‌است. نصب شیر ظرفشویی فوق‌العاده آسان بوده و نظافت و درخشندگی، یکی از ویژگی‌های مهم آن است. برای خرید این محصول می‌توانید به لینک فوق “https://aconeilfidar.ir/product/atlas-kitchen/” در سایت اکونیل فیدار مراجعه کرده و خرید آن را انجام دهید.

لوکس ترین شیرآلات خانه

  • شیرآلات KWC

برند کی‌دبلیو‌سی KWC برندی خارجی و ساخت کشور سوئیس است که فعالیت خود را در این کشور و در حدود ۱۴۰ سال پیش آغاز کرده‌است. اکنون کارخانۀ اصلی برند کی‌دبلیو‌سی در سوئیس قرار دارد و این مجموعه خط تولیدهای دیگری نیز در کشورهایی نظیر آمریکا، آلمان و ایتالیا داراست و در خاورمیانه تنها ایران است که نمایندگی این برند را دارد.

تمرکز برند کی‌دبلیو‌سی ایران برخلاف سایر برندها تنها بر تولید شیرآلات متمرکز است که تحت لیسانس سوئیس تولید می‌شود. ازجمله محصولات این برند می‌توان به شیرآلات بهداشتی، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، شیرآلات توکار و هوشمند و … اشاره کرد. کیفیت بالای محصولات کی‌دبلیو‌سی سبب شده‌است شیرآلات این برند به یکی از پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی تبدیل شود.

  • خرید شیر توالت

هنگام خرید شیرهای ساختمانی باید به خرید شیرآلات ساختمانی توجه داشته باشید. بهتر است ابعاد سرویس بهداشتی خود را در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال، اگر فضای حمام و سرویس بهداشتی شما کوچک است، پیشنهاد می‌کنیم از انواع شیر توکار استفاده کنید.

نکتۀ مهم دیگری که در خصوص خرید شیر توالت (دستشویی) باید به آن توجه کنید، این است که لازم است شیرآلاتی را برای سرویس بهداشتی و حمام خریداری کنید که فضای حمام و سرویس بهداشتی را تمیزتر نشان دهد. همچنین نوع اهرمی و یا مدل کلاسیک آن را همان ابتدا مشخص کنید زیرا شیرهای اهرمی نسبت به مدل کلاسیک، کیفیت بالاتر و طول عمر بیشتری دارند. مضاف‌بر اینکه شیرهای اهرمی به دلیل کارتریجی که در آن‌ها به‌کاررفته، نسبت به شیرهای کلاسیک که دارای مغزی هستند کمتر دچار چکه می‌شوند. نکتۀ دیگر آن‌که استفاده از شیرآلات بهداشتی اهرمی آسان‌تر است و از تنوع بیشتری برخوردار است که می‌توانید در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود، هارمونی و زیبایی خاصی ایجاد کنید. اگر هنگام خرید قیمت شیرآلات برای شما مهم است، می‌توانید با مقایسه‌ای ساده انتخاب بهتری داشته باشید.

به‌عنوان مثال، استفاده از شیرآلاتی که رنگ سفید یا مشکی دارند، برای در فضای حمام و سرویس بهداشتی توصیه نمی‌شوند. اما اگر طرفدار سبک مینیمال هستید، استفاده از شیرآلات سفید در سرویس بهداشتی گزینۀ مناسب‌تری به شمار می‌آید.

شیر توالت مدل آوا

شیر توالت مدل آوا یکی از محصولات شرکت شیرآلات kwc است که با استفاده از مواد اولیۀ درجه‌یک و مرغوب تولید شده‌است. این مدل شیر توالت کی‌دبلیو‌سی از جنس برنج باکیفیت تولید شده‌است و میزان سرب موجود در آلیاژ برنج آن کمتر از ۲.۵ درصد است. همچنین شرکت شیرآلات KWC این محصول را به مدت ۵ سال گارانتی کرده‌است. خرید شیر توالت مدل آوا را می‎توانید از لینک زیر “https://aconeilfidar.ir/product/ava-toilet/” در وب‌سایت آکونیل فیدار انجام دهید.

لوکس ترین شیرآلات خانه

  • شیر حمام

در ادامۀ این بخش بد نیست دربارۀ خرید شیر حمام نیز توضیح داده و یکی از محصولات برند کی‌دبلیو‌سی را در این خصوص معرفی کنیم.

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای خرید شیرآلات، خرید شیر حمام و دوش است، بنابراین لازم است به کیفیت این تجهیزات توجه بسیاری شود. همان‌طور که می‌دانید، حمام مکانی است که از آن برای شست‌و‌شوی بدن، رفع خستگی، پاکیزگی و آرامش استفاده می‌شود، بنابراین چنانچه شیر حمام از کیفیت راضی‌کننده‌ای برخوردار نباشد و نتوان به‌وسیلۀ آن دما و فشار آب را به‌خوبی کنترل کرد، خستگی را دو چندان خواهد کرد، بنابراین توصیۀ ما در این راهنما این است که علاوه‌بر کیفیت و کارکرد آن، به اندازۀ شیر و تناسب آن با فضای داخلی حمام نیز دقت کافی داشته باشید. ضمن آن‌که برای حمام غیر از شیر، نیاز به خرید دوش هم دارید که باید همۀ این‌ها با هم همخوانی و هماهنگی داشته باشد و از ظاهر شیکی بهره‌مند باشند. شیر حمام متیس یکی از محصولات شرکت شیرآلات kwc است که با تولید این نوع محصول سعی در مدیریت و کنترل مصرف آب خواهد داشت.

شیر حمام متیس

شیر حمام متیس kwc در رنگ‌های کروم، مشکی و سفید موجود است و از جنس برنج باکیفیت با درصد سرب کمتر از ۲.۵ درصد تولید شده‌است. این شیر مطابق با استانداردهای اروپا ساخته شده و دارای گواهینامه‌ها و استانداردهای اروپایی و بین‌المللی است. آبکاری و رنگ شیر حمام متیس به استانداردترین نوع ممکن انجام شده و حتی بالاتر از سطح استاندارد است.

برای شیر حمام kwc مدل متیس ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده‌است. خرید و استعلام قیمت محصول فوق را می‎‌توانید در سایت آکونیل فیدار از لینک فوق “https://aconeilfidar.ir/product/metis-bath/” انجام دهید.

جمع‌بندی

چنانچه قصد خرید شیرآلات برای ساختمان را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم آن را از فروشگاه‌های معتبر که بهترین و شیک‌ترین شیرآلات را از بهترین و معتبرترین برندها در اختیارتان قرار داده‌اند انجام دهید.

در این قسمت سعی دارم به‌عنوان نویسندۀ این مقاله، تجربۀ خرید خود را از شرکت آکونیل فیدار با شما در میان بگذارم. برای خرید شیر ظرفشویی، به‌دنبال فروشگاهی بودم که بتواند محصولاتی با تنوع زیاد را در اختیارم بگذارد تا بتوانم برای آشپزخانۀ خود شیرآلاتی را تهیه کنم که بتواند زیبایی بیشتری به سینک و کابینت‌های آشپزخانه که به‌تازگی بازسازی کرده بودم بدهد، بنابراین سعی کردم به جای خرید فیزیکی و رفتن از فروشگاهی به فروشگاه دیگر، ابتدا در سایت‌ها و فروشگاه‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند جست‌وجو کنم.

پس از چند ساعت بررسی فروشگاه‌های اینترنتی، خرید از فروشگاه آکونیل فیدار را به چند دلیل انتخاب کردم؛ یکی آن‌که این مجموعه محصولات مختلف اعم از شیر روشویی، شیر توالت و حمام و همچنین شیرآلات ظرفشویی را در تنوع بالا در سایت قرار داده و به مشتریان معرفی کرده‌است.

ضمن آن‌که تمامی محصولات این فروشگاه در دسته‌بندی‌های مشخص قرار گرفته‌است. به طوری که شما به‌راحتی می‌توانید محصول موردنظر خود را بیابید. نکتۀ دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است، توضیحات نوشته‌شده برای هر محصول است که به‌راحتی به من کمک می‌کرد تا متوجه شوم شیرآلات انتخابی من از چه جنسی و با چه استانداردهایی ساخته شده و قیمت آن چقدر است. همچنین به‌راحتی توانستم دربارۀ نحوۀ خرید و ارسال این محصول، با بخش پشتیبانی سایت آکونیل فیدار در ساعات اداری ۹ صبح تا ۱۸ عصر تماس بگیرم، بنابراین پروسۀ انتخاب و خرید شیر ظرفشویی در کمترین زمان و بدون دغدغه انجام شد.

لوکس ترین شیرآلات خانه

اگر شما هم به دنبال یک خرید خوب و آسان هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به سایت آکونیل فیدار به آدرس الکترونیکی “https://aconeilfidar.ir/” بزنید.

1 دیدگاه در “لوکس ترین شیرآلات خانه در سال ۱۴۰۱

  1. محنا سعیدی گفت:

    من خودم همین شیر اطلس رو دارم ۲ ساله که دارم راضیح فقط الان مدل های خیلی ثشنگتری هم دیدم دوس دارم عوض کنم

نظرات