محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش کیست + اینستاگرام و عکس

78

محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش کیست + اینستاگرام و عکس

زندگینامه محمدرضا شهبازی

محمدرضا شهبازی متولد ۱۶ خرداد سال ۱۳۶۵ اهل تهران ، مجری ، بازیگر ، طنزپرداز ، نویسنده و مدیرسایت راه راه و مجری است . وی سابقه همکاری با شبکه افق و شبکه دوم سیما را در کارنامه دارد.

مجری برنامه پاورقی کیست

محمدرضا شهبازی مجری پاورقی کیست

نام و نام خانوادگی: محمدرضا شهبازی
سال تولد: ۱۳۶۵
محل تولد: تهران
حرفه: مجری: نویسنده و بازیگر
وضعیت تاهل: متاهل

تحصیلات

محمدرضا شهبازی کاردانی مهندسی معدن و کارشناسی معارف اسلامی دارد .

محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست؟ فیلم جنجالی درباره استوری علی ضیا

شروع فعالیت هنری

محمدرض شهبازی از دوران نوجوانی وارد عرصه فرهنگی و طنز شده است.

محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی متولد ۱۶ خرداد ۱۳۶۵ در تهران بوده و مجری و فیملنامه نویس و بازیگر ، طنزپرداز، نویسنده است مجریگری برنامه پاورقی باعث شهرت محمدرضا شهبازی شد که مورد انتقاد بسیاری از مردم واقع شده است محمدرضا شهبازی همچنین فیلمنامه سریال نوار زرد را هم نوشته است.

او یکی از مجریان انقلابی و طنزپردازان ایرانی است که دارای کاردانی مهندسی معدن و کارشناسی معارف اسلامی است، اما از دوران نوجوانی وارد عرصه فرهنگی و طنز شده است.

محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و برنامه سید خندان شبکه دو بوده که با این برنامه به شهرت رسیده است او متاهل بوده و دارای دو فرزند پسر است محمدرضا شهبازی متولد ۱۶ خرداد ۱۳۶۵ در تهران است و مجری تلویزیونی و نویسنده است او مجری برنامه پاورقی میباشد که از شبکه دو پخش میشود او سابقه نویسندگی فیلمنامه سریال وضعیت زرد را نیز در کارنامه داد.

محمدرضا شهبازی فیلمنامه سریال وضعیت زرد را هم نوشته است وی اولین تجربه مجری گری خود را به صورت حرفه ای با این برنامه اغاز کرده است و بیشتر در زمینه طنزپردازی فعالیت داشته است در این صفحه صفحه به بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی شبکه دوم خواهیم پرداخت و همچنین پیج اینستاگرام و عکس و تصاویر و مصاحبه و عکس های محمدرضا شهبازی طنزپرداز و بازیگر را اماده کرده ایم.

سوابق

اولین مسابقه سیاسی تلویزیون به نام «رخداد» و برنامه طنز «حرفشم نزن» با مجریگری شهبازی از شبکه افق سیما به روی آنتن رفته.
از دیگر سوابق شهبازی می‌توان به روزنامه نگاری، راه‌اندازی و مدیریت سایت کاریکاتور و طنز راه راه و تولید برنامه‌های طنز «حیفِ درخت» و «لیچار» در فضای مجازی اشاره کرد.
محمدرضا شهبازی چند سالیه که ازدواج کرده و حاصل این ازدواج، دو دختر و یک جفت پسر دوقلو هست!
کتاب‌های «لانگ شوت»، «ماه‌بندان» «ترجیحا مجرد با روابط عمومی بالا» و «آقازاده عزیز» از آثار پرمخاطب این نویسنده هست.

محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست؟ فیلم جنجالی درباره استوری علی ضیا

حواشی

روز گذشته ادبیات عجیب محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی شبکه دو باعث واکنش های زیادی در بین کاربران شد و چند تن از چهره های هنری و سلبریتی ها به سخنان عجیب وی واکنش نشان دادند

محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی در تلویزیون در وانش به استوری علی ضیا درباره زندانی شدن هنرمندان گفت: اگه جای اینا تو زندان نیست پس کیو بگیرن؟ هر کس رو بخوایم بگیریم باید یه بی پدر و مادر باشه که از زیر بته به عمل بیاد…

فیلم کامل ادبیات زشت محمدرضا شهبازی مجری پاورقی درباره استوری علی ضیا ببینید:

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی معارف اسلامی و فوق‌دیپلم مهندسی معدن است و با راه اندازی سایت راه راه وارد عرصه فرهنگی شده است.

شروع کار با طنز نویسی

او میگوید اولین جرقه نویسندگی طنز من در دوران دبیرستان اغاز شد که یک متن طنز را نوشتم و به تابلو اعلانات زدم و یکی از دوستانم مسخره ام کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم برای رو کم کنی به صورت حرفه ای این کار را ادامه دهم و اگر موفق میشدم هم خودم پیشرفت میکردم و هم دوستم به من افتخار میکرد و دیگه من را مسخره نمیکرد و به این نتیجه میرسید که تمسخرش اشتباه بوده است.

اولین تجربه نویسندگی

اولین تجربه نویسندگی محمدرضا شهبازی در مورد رهبر انقلاب بوده است و دو کتاب ماهبندان و آقازاده عزیز را نشوشته است که درباره سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی بوده است او میگوید که سعی کردم در این کتاب کمی هم از طنز استفاده کنم که خواننده خسته نشود.

او میگوید کتاب آقازاده عزیز هم گزیده ای از طنزهای مطبوعاتیم هست که بین سالها ۸۷ تا ۹۲ توی سایتها و نشریات مختلف نوشتم. البته برای اینکه خیلی هم تکراری نباشن، حدود ۳۰۰ تا پاورقی طنز هم به متنهای اون طنزهای قدیمی زدم که بانمک شده.

قعالیت در مجله راه راه

محمدرضا شهبازی میگوید فکر کردیم بچه‌های باشگاه طنز انقلاب اسلامی بغیر از کانال نیاز به جایی دارند که طنزهای جدی‌ترشون اونجا منتشر بشه. البته مجله هم هست ولی خب آنلاین و بروز نیست. سایت امکان واکنش به موضوعات روز رو داره که در حوزه طنز مطبوعاتی چیز مهمیه.

مجله راه راه هم یکی دیگه از خروجی‌های باشگاه طنز انقلاب اسلامیه. تقریبا تمام مطالب مجله هم توسط اعضای باشگاه نوشته میشه که همگی در باشگاه آموزش دیدند. بخش پیشخوان سایت نشریات باشگاه رو که فعلا منحصر به مجله راه راه هست و البته در آینده نزدیک دو سه تا نشریه جمع و جور و الکترونیکی دیگه هم بهش اضافه میشه رو نمایش میده. بخش کاریکاتور و طنز صوتی و ویدئویی هم داریم. تبلیغات طنز رو هم که خودتون اشاره کردید. از طریق منو هم میشه به دسته بندی های قالبی و موضوعی مطالب قبلی دست پیدا کرد.

برنامه پاورقی

برنامه «پاورقی» یکی از تولیدات جدید شبکه دو سیما است که با هدف شفاف سازی ابعاد اخبار منتشر شده در فضای مجازی با زبان طنز پخش می شود. «پاورقی» با استفاده از زبان طنز لایه های پشت اخبار و افراد مرتبط با رویدادهای فضای مجازی را نشان می دهد و سعی می کند اخبار و رویدادهای روزانه را بدون پیچیدگی های رسمی و زبانی مرور کند.

«پاورقی» در ۲۶ قسمت به تهیه کنندگی جواد فتحی و اجرای محمدرضا شهبازی شنبه تا سه شنبه حوالی ساعت ۲۰ از شبکه دو سیما پخش می شود. جواد فتحی تهیه کننده و کارگردان «پاورقی» گفت: در این برنامه به اخباری می پردازیم که در رسانه ها و رسانه های رسمی مطرح نشده و عمدتاً مربوط به فضای مجازی است. اخبار مرتبط با شخصیت‌های سیاسی، ورزشکاران، هنرمندان چه در داخل و چه در خارج از ایران همواره مورد توجه عموم مردم است که در «پاورقی» به آن پرداخته شده است.

فیلمنامه نویسی محمدرضا شهبازی

«محمدرضا شهبازی»، طنز پرداز، روزنامه‌نگار و نویسنده، بازیگردانی و مدیریت تولید فیلمنامه سریال وضعیت زرد را برعهده دارد. او علاوه بر این حضور موثر در سریال «وضعیت زرد» به عنوان یکی از طنز پردازان برنامه «لیچار» را در فضای مجازی تولید می‌کند. کتاب‌های «لانگ شوت»، «ماه‌بندان» «ترجیحا مجرد با روابط عمومی بالا» و … از آثار پرمخاطب این نویسنده است که هم اکنون در پیشخوان کتاب‌ فروشی‌ توزیع می‌شود.

او درباره فیلمنامه اش میگوید مهمترین مولفه، ساختار شوخی است نه «لوکیشن محدود بودن». در ایران این گونه را با تمام اقتضائات ساختاری خیلی تجربه نکردیم و دلیلش این است که ما قبل از این هم «استندآپ» در ایران نداشتیم. «سیتکام» از منظر ساختار شوخی به استندآپ نزدیک است. در ساختار «استندآپ» شما کاشت، داشت و برداشت دارید. یک شوخی را می‌کارید، تکرارش می‌کنید و در موقعیت بعدی خنده را از تماشاگر می‌گیرید، این ساختار استندآپ است. ما در «وضعیت زرد» تمامی قواعد سیتکام را رعایت کردیم، فقط لوکیشین محدود بودن را به عنوان پیش‌فرض ساختاری استفاده نکردیم. حتی‌قاب‌بندی‌ها، رنگ‌بندی‌ها، دکوپاژها و حرکت دوربین ما به سیتکام نزدیک است و مهمتر مسئله این است که در فیلمنامه و شخصیت‌پردازی، نسبت شخصیت‌ها باهم از فرمول شوخی‌ها سیتکامی تبعیت می‌کند.

من این کار را سیاسی نمی‌بینم. من این کار را مماس با روزگار و شرایط فعلی می‌بینم. ما در روزگاری نفس می‌کشیم که سرگرمی‌سازترین پلت‌فرم‌ها مثل «اینستاگرام» را که باز می‌کنیم چه چیزی می‌بینیم، پست‌هایی درباره سیاست.

به سراغ تلویزیون می‌رویم، سیاست، شبکه‌های ماهواره‌ای، سیاست. ما در روزگاری زندگی می‌کنیم که حضورمان در المیپک هم سیاسی است. یعنی «کیمیا علیزاده» که سهمیه المپیک دریافت نکرده، در تیم پناهجویان در مقابل ایران قرار می‌دهند، بلی…، این اتفاق کاملا سیاسی است. اما از نظر من «وضعیت زرد» یک اثر اجتماعی است، چون بر اساس رخدادهای اجتماعی تاثیر گرفته از سیاست ساخته شده است.

آنچیزی که این دوستان ادعا دارند و ما اغلب با عنوان «سینمای اجتماعی» از دهان مبارکشان می‌شنویم، اجتماعی نیست. شما در اجتماع ایران بروید و ببیند که برای مثال آیا صلوات فرستادن چیز عجیبی است!؟ در کدام فیلم اجتماعی صلوات فرستادن دیده‌اید؟ برق می‌آید، مردم صلوات می‌فرستند، درب مترو بسته است و بازنمی‌شود، ناگهان باز می‌شود و مردم صلوات می‌فرستند، ربطی به طبقه اجتماعی خاصی هم ندارد. ۸۰ درصد مردم ایران صلوات فرستادن، بخشی از زیستشان است و در مقابل رخدادهای غیرمترقبه مثل بازشدن ناگهان درب مترو صلوات می‌فرستند.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش و فرزندان + اینستاگرام و عکس

از آن فرد ثروتمندی که به تله‌کابین توچال می‌رود تا زائر حرم عبدالعظیم حسنی که تفریحش خوردن فلافل در این شهر زیارتی است، هر دو نفر با این شاخصه‌ها وقتی در خطر قرار می‌گیرد واکنش مشابه دارند. برق تله‌کابین قطع شود، می‌گوید «یاابالفضل»، زائر عبدالعظیم حسنی هم وقتی با حرکت سریع یک خودرو و صدای بوق شدید مواجه شود، حتما می‌گوید «یاابالفضل».

زمان پخش

برنامه پاروقی جدیدترین برنامه شبکه دو سیما است. این برنامه با هدف روشن شدن ابعاد اخبار منتشر شده در فضای مجازی با زبان طنز، سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد. این برنامه سعی می‌کند بدون پیچیدگی‌های فرمی و زبانی، اخبار و اتفاقات روزانه را مرور کند. همچنین این برنامه از حضور نویسندگان طنزپرداز در قسمت‌های مختلف بهره می‌برد.

تهیه کننده و کارگردان ان جواد فتح و به نویسندگی امین میمندیان، محمدرضا شهبازی، مرتضی قربانی و با اجرای محمدرضا شهبازی می باشد.

ازدواج و همسر محمدرضا شهبازی

این چهره چند سالی است که ازدواج کرده و سه فرزند دارد.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش

محمدرضا شهبازی در مورد زندگی اش اینگونه می گوید :

محمدرضا شهبازی هستم. متولد شانزده خرداد ۱۳۶۵ در تهران. خیر سرم راهنمایی و دبیرستان را در تیزهوشان درس خواندم و برای همین چاره‌ای جز رفتن به رشته مهندسی در دانشگاه نداشتم. رفتم مهندسی معدن دانشگاه تهران.

وقتی این رشته را نیمه کاره رها کردم هم من و هم مسئولان دانشگاه در پوست خودمان نمی‌گنجیدیم!

بعدش رفتم رشته معارف درس بخوانم که هنوز هم می‌خوانم. این دیگر انتخاب خودم بود. انصافا هم انتخاب خوبی بود. هنوز هم که شبهای امتحان فلسفه و منطق و… می‌خوانم حظ می‌برم.

در این سالها در نشریات مختلف طنز و جدی نوشته ام، در حوزه‌های مختلف که بیشترش فرهنگی بوده است. ماه‌بندان اولین کتابم است که وقتی برای اولین بار در دستهایم گرفتم کلی ذوق کردم. به نظرم کسی که با دیدن اثرش ذوق نکند بهتر است دور نوشتن و اینجور کارها را خط بکشد. اولین مجموعه طنزم هم آقازاده عزیز نام دارد که گزیده از طنزهایی است که در بین سالهای ۸۷ تا ۹۲ نوشته‌ام.

لانگشوت هم کتاب طنز بعدی‌ام است که یازده نقد طنز بر یازده فیلم زیادی جدی سینمای ایران را در خود جای دارد.

ازدواج با خانمی که به معنای واقعی کلمه خانم است و داشتن دختری که مثل همه دخترها، عشق بابایش است، و یک جفت پسر دوقلو، یکی از لطفهای خداست که از دست و زبان که برآید/ کز عهده شکرش بدر آید…
قربان مادرم هم می‌روم و پدرم را هم خیلی دوست دارم!

این خلاصه‌اش بود، و اگر قرار بود همه‌اش را شما بدانید که به خدای کریم ستار نمی‌گفتند

78 دیدگاه در “محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش کیست + اینستاگرام و عکس

  1. علی گفت:

    اصلا ادبیاتش زشت نیست بلکه خیلی هم عالی گفت
    شما مرض دارید و حرف حق را نمی پسندید
    خدا ان شاالله شفایتان دهد
    و وجود جناب شهبازی از شر شما در امان باشد

  2. mrasoolsad گفت:
    12
    9

    حالا یه نفرم که پیداشده روشنگری میکنه حرف حق میزنه حرفش حرف دل مردمه شما بسوزید یعنی الان دروافتاده ترین جای کشور از همه چیز شما خبر دارن ملت عقل دارن چی فکر کردید باخودتون با همین حرفای چرت وپرت سلبریتیا مملکتی رو بهم ریختن شدن آتیش بیار معرکه . دم آقای شهبازی گرم

  3. mrasoolsad. گفت:
    13
    9

    حرف شهبازی کاملا درسته و امثال ضیا میاها یه مملکت رو بهم ریختن با جوسازیاشون این تیترم خیلی میخواد خواننده رو ترغیب کنه کدوم ادبیات زشت کدوم توهین آخه؟ سلبریتی کبریتی هرکی بزنه تو گوشت ماچش میکنی شما؟ هرکسی که تخلف کنه مجازات حقشه این خواست عموم مردمه

  4. Amer be maroof گفت:
    10
    5

    ایشون هیچ توهینی نکردن و بیشعوری از شماست

  5. Amer be maroof گفت:
    10
    3

    کجای این ادبیات سخیف و زشته😐

  6. مجتبی گفت:
    12
    4

    خود تیتر یک عده رو داره سوق میده به سمت اینکه حرف زشت زده… ولی اصلا اینطور نیست و حرف حقه اصلا شهبازی نه یه نفر دیگه …این افراد بعد یه مدت مشهور میشن فراموش میکنن کجا هستن و برا ی کی اجرا میکنن
    دمت گرم پاورقی…

  7. بهار گفت:
    24
    6

    من عاشق ادبیات شهبازی هستم.خیلی عالیه.حرف نداره.🤣🤣🤣🤣

  8. منتطر گفت:
    32
    9

    سلام هبچ توهینی نشده حرف حق تلخ است خوب آقای ضیا که فرد معروفی است باید حساب شده صحبت کند

  9. f.h گفت:
    31
    7

    خب آقای شهبازی راس میگه دیگه شما بهتره با سلبریتیهایی که سنگشونو به سینه میزنید یه بارم به کشورهای پناه دهنده اختلاسگرا اعتراض میکردید شماها دنباله روهای اختلاسگرا هستید برنامتون شستشوی ذهن مردمه ولی کور خوندین

  10. . گفت:
    6
    1

    حرف تازه باز چيز تازه تيتر زد…

  11. Mohammad گفت:
    45
    17

    دم آقای شهبازی و پاورقی گرم

  12. حسین گفت:
    5
    21

    نمیدونم چرا بعضی از ادمها فکر میکنند لج مردم رو در بیارن خوبه
    اخه عزیزم معنی این جمله یعنی مجری ادم لحبازیه 😂😂😂😂😂

  13. ریحانه گفت:
    42
    21

    کاملا درست گفت.
    بسه دیگه تمومش کنید.
    چرا فکر میکنید میتونید در مورد همه چی نظر بدین؟
    بی انصافا با استوری های شما این جونا ریختن بیرون.
    اونم برا برهنگی.
    کدومتون تو خیابون بودین؟ اینم باید تو برنامه ها بگن. کدوم از شما سلبریتی ها اومدین بیرون آتیش زدین و کشتین فقط جوونارو ریختین بیرون. الانم اعدام میشن.
    مجرم هم شاخ و دم ندارد. مجرم
    چه مقام باشه چه هنرمند باشه

  14. علی گفت:
    42
    21

    احسنت ب پاورقی

  15. س.ر گفت:
    43
    24

    خدا پشت و پناهت باشه آقای شهبازی . روی شرمنده ی ما رو پیش سردار سلیمانی و از همه مهمتر در پیشگاه امام حسین( ع) سرور آزادگان جهان سفید کردی.

  16. فاطمه گفت:
    45
    20

    خب راست میگه
    مگه مجرم حتما باید شاخو دم داشته باشه تا بشه زندانش کرد؟

  17. لیلا گفت:
    49
    26

    سلام بر همگی
    خوب برنامه ای است پاورقی
    حرف حق را میزنه لج همه ی کسانی که طرفدار غرب و دشمنان هست را حسابی در آورده.
    خدا حفظش کنه

  18. س.ر گفت:
    25
    12

    قسم حضرت عباستو باور کنم یا دم خروستو.
    بعضی ها حلیم و شعله زرد برا امام حسین می پزند.سر خاک عزیزانشان قرآن خون میارن،مداح و روضه خون میارن اما…..نمازی رو که امام حسین تا آخرین لحظه ترک نکرد رو نمی خونن،روزه نمی گیرن، حجاب و حیا ندارن.شما بگید اینها چه جور موجوداتی هستند؟

  19. س.ر گفت:
    42
    17

    خسته نباشید . حرف حق تلخه بعضی ها تحمل شنیدنش رو ندارن . اما شما باید جرأت و قدرت گفتنش رو داشته باشید. چون بهشت را به بها دهند نه به بهانه.

  20. س.ر گفت:
    18
    10

    حضرت علی( ع) می فرمایند: هر چیزی محتاج عقل است و عقل محتاج ادب
    دین اسلام دین اخلاق است.هر علمی که در آن اخلاق نباشد به مرگ انسان و انسانیت منجر می شود پس آگاه باشید که مبادا تکنولوژی عقل شما را زایل کند و نبیند آنچه را که از شما عبورکرده است.بین حق و باطل ۴ انگشت فاصله است حق آن است که ببینی باطل آن است که بشنوی.

  21. وحید گفت:
    12
    4

    خیلی ****

  22. علی گفت:
    5
    20

    فعلا پسر خوبیه . دوسش دارند.
    تا وقتی انتقاد نکرده خوبه!!

  23. رضا گفت:
    11
    12

    ای کاش دو قلو بود

  24. رضا گفت:
    5
    15

    تا زمانی اجازه کار و برنامه سازی داره انتقاد نکنه. پسر خوبی باشه!!!!

  25. رضا گفت:

    پسر خوبی باشه!!!!

  26. ونوس گفت:
    52
    32

    آقا گل گفتی… عالیه این برنامه، عالیه این مجری.
    ظاهرا حرص خیلیا رو هم دراورده، معلومه که حرف نداره کارشون و برنامه شون. توهینی هم وجود نداشته، این چه تیتریه زده ابن سایت اخه… مجری حرف حق گفته فقط

  27. اهورا گفت:
    30
    44

    چرا فکر میکنه با نمکه و همه چی و میدونه
    اقای خوشمزه

  28. تورج گفت:
    34
    51

    اخه فکر میکنه کیه. یه جوری صحبت میکنه که انگار مردم از کشور دیگه ای اومدن.

  29. مهدی گفت:
    37
    50

    تو تمام دنیا یا لااقل کشورهای پیشرفته و دمکراتیک حاکمان اون کشورها مردم رو به چشم یه شهروند درست کار می‌بینند ، مگر خلافش ثابت بشه ،اما در کشور ما حاکمان همه مردم رو خلاف کار و بزهکار می‌بینند ، مگر خلافش ثابت بشه.کاملا برعکس هستیم .نمونه اش همین مجری

  30. شکوه گفت:
    58
    70

    حیف بودجه مملکت که صرف برنامه های سخیف با جریان. چاپلوس و متملق میشه

  31. ایرانی گفت:
    39
    9

    اگر گوینده جملات شهبازی، پرستویی یا ضیا یا هر کسی غیر از شهبازی بود، الان این بحث ها نبود؟
    بد نیست زاویه دیدمون رو عوض کنیم و بیشتر همو درک کنیم و هوای همو داشته باشیم، همه بلدن هم زشت حرف بزنن و هم رفتار خشونت آمیز داشته باشن و هم خیلی خوب مخالفت کنن، از خودمون شروع کنیم اصلاح رفتار و افکار و گفتارو.

  32. حسین گفت:
    51
    10

    ضیا جان اونروزی که فرت و فرت در تلویزیون برنامه اجرا میکرده،ازین افاضات بلد نبوده؟!!! یا نه به نفع جیبش نبوده که از (مردم)!!!! دفاع کنه!!!!! بیچاره این مردم!!!!!!!

  33. حسین سلیمی گفت:
    42
    51

    حسین هستم خواهش میکنم هر کسی رو نیارید مجری کنید؟؟؟؟؟؟؟؟

  34. طاها محمدی گفت:
    100
    72

    آفرین به این مجری توانمند
    گل گفته
    خیلی عالی اجرامیکنه طنزسیاسی رو

    خدا حفظش کنه

  35. احمد گفت:
    58
    71

    پس نظر مجری این است که جای همه زندان است هرکسی هم که حرفی بزند که به مذاق نظام خوش نیاید اگر چه حق باشد مجرم است. پس جای امربه معروف و نهی از منکر در برابر حکومت کجاست؟ و فرق آزادی و دیکتاتوری چیست؟

  36. مهندس گفت:
    59
    62

    وقتی هنرمندان یا زندانی باشند یا محروم مسلم است که کی رو راه می دهند به صدا و سیما تا گاله را باز کند و اصلا نفهمد که ۸۰ میلیون ببیننده چگونه قضاوتش می کنند… وقتی می گویند هنرمند در زندان است یعنی کسی که به خاطر هنرش در زندان است و اگر انتقاد می کنند جون بنا بر اصل ۲۵ و ۲۶ قانون اساسی حق هنرمند اعتراض است و قانون با چناق قانون شکنان منحرف شده است.

  37. ص گفت:
    54
    41

    فعلا این آقایون دارند خوب می تازونند به سر مردم بی دفاع ولی الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم وعده ی خداوند را به خاطر بسپار

  38. محمد گفت:
    101
    76

    بسیار حرف درستی زده اقای شهبازی
    حق حق حق
    شما هم تحلیل غلط نده به مردم

  39. مریم ناصری گفت:
    105
    74

    مجری با غیرت و حق گو

  40. مریم ناصری گفت:
    80
    50

    واقعا گل گفتی

  41. رضا گفت:
    117
    60

    بالاخره یکی پیدا شد که مماشات بذاره کنار حداقل دو تا حرف درشت بار سلبریتی ها کنه دمت گرم داداش همین فرمون برو

  42. حسین گفت:
    53
    96

    این فرد و خیلی های دیگه از جمله مجریان برنامه سیاست خارجی همگی دست پرورده برادران در شبکه افق هستن. اونجا یه مدت کار کردن بعد پخششون کردن تو شبکه های دیگه. چون شبکه افق بیننده ای نداره این کار رو کردن تا به زور شبکه های دیگه افکارشون رو به زور بچپونن و بخورد مردم بدن

  43. ایرانی گفت:
    26
    18

    شاید منظور علی این بوده که اگه هنرمند بود الان زندان نبود یا اصولاً نباید به هرکسی هنرمند گفت! بستگی به زاویه دید آدم داره

  44. صادق گفت:
    98
    58

    دمت گرم آقای شهبازی، حرف دل مردم رو زدی

  45. سید رضا گفت:
    92
    45

    خب معلوم شد حرف ایشون کاملا درست بوده که به مزاق عده‌ای سلبریتی دوزاری خوش نیومده از قدیم گفتن شما چوب رو بردار گربه دزده خودش حساب کار رو میکنه

  46. مهلا گفت:
    72
    43

    دمش گرم حرف درست رو زده، امثال علی ضیای بی مصرف و سلبریتیهای نادان که در هر مورد اظهارنظر میکنن در حالی که گوه هم بارشون نیست رو باید زندان ببرن

  47. حسینی بای گفت:
    60
    59

    یادم باشه موقع انتخواب رشته معارف اسلامی رو انتخواب کنم چون جدیدا” هر چی وزیر و وکیل و مجیزه از کسانی انتخواب می شوند که رشته معارف اسلامی خوندند و اصلا” هم کاری به مهارت و تخصص شغل مورد نظر ندارند … خدا شانس بده …

  48. یحیی گفت:
    88
    54

    درود بر اقای شهبازی راست گفته دگه هرکسی خلاف کنه یا پدر یا مادره یا هنرمنده یا صنعتگره یا کارمتده یاشغلهای دیگری پس نگیرند خلافکار رو؟ علی ضیا بیخود کرده مردک منافق

  49. ایرانی گفت:
    56
    74

    این مجری از حرف علی برداشت خیلی سطحی داشت
    وقتی مجری‌های طراز یکمون اخراج میشن باید دردسر همچین مثلاً مجری‌هایی را بکشیم

  50. ناشناس گفت:
    85
    40

    دمش گررررم گل گفته

  51. مهدی گفت:
    44
    82

    دلقک الحق و النصاف

  52. ابراهیم گفت:
    56
    84

    ادم چاپلوسیه
    کافیه یکمی میدون بدید ببینید چکارمیکه.

  53. محمد گفت:
    97
    41

    ببین چه گفت نبین که گفت.
    حرف ایشون انصافا منطقیه. علی ضیا هم داره بیراه میگه.
    تعجب من اینه چرا درباره ش بحثه؟ چون مخالف نظر بعضیاست؟ متاسفم از این همه لجاجت و سفت مغزی یه عده که ادعای وطن پرستی دارن ولی حتی حاضر نیستن برا این خاک یه کم تلاش کنن.چه برسه به خون و جون دادن.

  54. Mahdiyar گفت:
    35
    58

    اگه مجری برنامه با شجاعت و صراحت تمام باید اين جمله رو هم به آخر صحبت هاش اضافه میکرد که نه فقط هنر مند، بلکه هر کسی رو که مجرم باشه و خلاف کرده باشه، در هر لباسی و در هر موقعیتی باشه رو باید ببرن زندان‌.
    که متاسفانه آقای شهبازی جرات گفت این جمله رو نداشتن.
    پس ایشون هم یک فرد حق گویی نیستن، و حق رو فدای سیاست میکنن و فقط به نفع خودشون صحبت ها رو به زبان میارن‌. اگه این صحبت رو هم میکردن، مشخص میشد که حرفشون درست و حسابیه.

  55. علی گفت:
    60
    88

    فکر کنم صداوسیما این مجری بانمکو از لپ لپ درآورده.

  56. اسکندری گفت:
    90
    23

    چرا جامعه ما اینطوری شده
    خب طرف حرف درستی زده که خلاف و زیرپا گذاشتن قانون ربطی به شغل و حرفه افراد نداره
    هر کسی در هر پست و مقامی مرتکب خلاف شد باید جوابگو باشه
    اینکه چون طرف هنرمندها یا طرف ورزشکاره یا طرف آخونده و .. پس نباید زندانی بشه
    نه آقاجان هر کسی قانون را نادیده گرفت باید مجازات بشه کشورهای دارای دمکراسی برای مجازات اصلا به شغل و پست و مقام طرف نگاه نمیکنند و نتیجش هم آرامش و رفاه در اون کشورهاست برعکس تمام مشکلات امروز کشور ما بخاطر تبعیض هوایی. هست که بخاطر دلایل نامربوط بین افراد قائل میشه

  57. علی گفت:
    72
    74

    منظور علی ضیا از زندانی چیزی بود که در فهم این مجری محترم نمیگنجد . قرار نیست هرکسی رو به خاطر زدن یک حرف و یک نظر زندانی کرد و گفت که مجرم است . امثال این مجری زیادند و خودشون رو به نفهمی میزنند.مجرم بخاطر قتل یا جرمهای مشابه زندانی داره ولی مجرم بخاطر اعلام نظر و حرف .!!!!!!!!!!!

  58. Ams گفت:
    55
    45

    ازموج های گل آلود موج سواری کن تا به وقتش

  59. بر باد رفته ۱ گفت:
    54
    52

    به خدا جای تو اینجا نیست .با این حرفها از شرایط سواستفاده میکنی

  60. سارا گفت:
    96
    34

    حرفش درسته.ضیا حرفش اشتباهه.کسی که عامل کشته شدن جووناست هرکاره ایی میخاد باشه.
    جاش تو زندانه

  61. احسان گفت:
    66
    64

    اینهمه دزد و اختلاسگر های چند میلیاردی بارشون بستن و رفتن کانادا چون تملق و خوش رقصی بلد بودند هیچ جا زندانی هم نشدند.ولی امثال هنرمندان بزرگی مثل پرویز پرستویی که با حرفش از مردم دفاع میکنه باید بره زندان؟چون اهل تملق و چاپلوسی هم نبوده و نیست. درود به مردم غیور ایران .

  62. مهرنوش گفت:
    69
    41

    این حرفها را زیاد جدی نگیرید . به هرحال در هر جا یه سری نخودی مغز وجود داره…. حتماً فکر میکنند جای اموات در زندانها هست… زندانهای غرب را ندیدند وطن فروش های خائن…

  63. همیشه درصحنه گفت:
    84
    84

    بهترین طنزپرداز انقلابی تمام ادوار صداوسیما، درود به شرفت.
    اگه صدا سیما ۴تا آدم مثل این داشت یالقوزا انقد زبون درازی نمیکردن

  64. عباس گفت:
    73
    34

    اول که استوری آقای پرستویی رو دیدم فکر کردم که این مجری چی گفته؟ حالا که فیلم رو می بینم کامل متوجه شدم. من یه صحبتی دارم با آقای پرستویی: شما چند وقت پیش با مخالفتون توی آمریکا چطور برخورد کردید؟ به قول خودتون الان که کار فرهنگی می کنید و قدرت در دستتون نیست در کشور آمریکا به صورت هم وطن مخالفتون سیلی زدید اگه یه روز قدرت دستتون باشه توی مملکت خودتون چه رفتاری با مخالفاتون دارید؟؟؟
    مردم مثل پرویز پرستویی نباشیم.
    نه به ریا کاری.
    نه به وسط بازی کردن

  65. عباس گفت:
    49
    26

    اول که استوری آقای پرستویی رو دیدم فکر کردم که این مجری چی گفته؟ حالا که فیلم رو می بینم کامل متوجه شدم. من یه صحبتی دارم با آقای پرستویی: شما چند وقت پیش با مخالفتون توی آمریکا چطور برخورد کردید؟ به قول خودتون الان که کار فرهنگی می کنید و قدرت در دستتون نیست در کشور آمریکا به صورت هم وطن مخالفتون سیلی زدید اگه یه روز قدرت دستتون باشه توی مملکت خودتون چه رفتاری با مخالفاتون دارید؟؟؟
    مردم مثل پرویز پرستویی نباشیم
    نه به ریا کاری
    نه به وسط بازی کردن

  66. یامین گفت:
    73
    44

    آره ، حرفو میندازن زمین صاحبش بر میداره ، اتفاقا کاملا حرف درستی بود ، چیه ، وقتی یکی دستتونو واضح رو می‌کنه و به بیشرفیتون اقرار میکنه ، ادبیاتش زشت میشه ولی اینهمه نمک ب حرام هوایی که پول همین مملکتو خوردن و آخرشم حفتک انداختن ، خیلی ادبیات محترمانه ای دارن؟
    اتفاقا خیلی هم برنامه ی ایشون قشنگه و اون اغتشاشگران مزدور و بی حیا هم باید همینجوری اسماشون رو نام برد تا مردم هم حق رو از باطل تشخیص بدن ، کاری که خیلیا نمیتونن یا نمیخوان انجام بدن

  67. من گفت:
    65
    67

    ی آدم بی سواد شده مجری هنوز فرق اعتراض و مجرمی که قتل میکنه قاچاقچی وخاینین به کشور مجرم هستند نه هنر مند و در یا بازیگر و ورزشکار و یا مادرانی که فرزند از دست دادن ساده نباشیم حقیقت مشخصه مجرم و معترض فرق دارند

  68. محمدعلی نفر گفت:
    50
    44

    حرف حساب

  69. سالار منطقه گفت:
    82
    58

    اگه همه غیرت اینو داشتن ۴تا سوسول مثه ضیا و اون یارو باربد پیدا نمیشد ک راجب مملک اینجور اظهار نظر کنن.مگه بازیگرا کی هستن ک نباس برن زندان.این دوتاهم مجری اینده منو تو هستن مثه اون یارو کچله ک رفیق رامبد جوانه

  70. هرکس گفت:
    91
    41

    جای دزد و قاچاقچی و اختلاسگر و متجاوز تو زندانه…
    نه کسی که به وجود دزد و قاچاقچی و اختلاسگر و متجاوز تو سیستم کشورش معترض میشه…

  71. علی گفت:
    72
    61

    کجای حرفش توهین آمیز بود، واقعیت رو میگه، هر کس که یه جرمی رو مرتکب میشه فرزند یکی هست دیگه، ممکن پدر یا مادر هم باشه و قطعا یه شغلی هم داره ، اگه اینجوری باشه که هر کی هر غلطی خواست می‌کنه و مجازات هم نمیشه،این پرستویی هم دیگه خیلی زر میزنه، خفه شو بابا، تا حالا برا مردم چکار کردی؟

  72. احسان گفت:
    79
    48

    من نمیدونم کجای این حرفها توهین آمیزه ؟؟؟؟
    به قول بهروز وثوقی در فیلم گوزن‌ها : خلاف خلافه دیگه ربطی نداره طرف کیه و چکاره هست حالا

  73. طیبه گفت:
    80
    39

    حرف اشتباهی نزد مگه قراره چون هنرمند باشه باعث تحریک اراذل باشه وجوان مردم رو بکشن کسی بهش کاری نداشته باشه

  74. حسن گفت:
    84
    47

    آفرین برتو و درود به شرفت،هر کس خلاف کنه باید مجزات عملش رو ببینه
    میخواد خواننده باشه راننده باشه فوتبالیست باشه نماینده باشه دانشجو باشه و ..
    قانون قانونه و سیلیبریتی و بازیگر و بازیکن براش فرقی نباید کنه

  75. رادمان گفت:
    79
    45

    درست گفته کجاش توهین هست

  76. سعید شزیف گفت:
    53
    27

    تنها محصول بجای مانده تولید انسانهای بیشعور و پر و بال دادن به آنهاست.

  77. مردم گفت:
    78
    111

    اینو من تا حالا ندیده بودم انگشت کوچیکه علی ضیاء هم نمیشه.
    از …. پیداش کردین آوردین تلویزیون؟ ه که نمیتونه مجری باشه….

  78. سایه گفت:
    118
    51

    اتفاقاً حرف توهین آمیز نزد.گفت وقتی می گویند جای هنرمند،ورزشکار، مادر ،پدر ،فرزند،کارگر و …در زندان نیست اگر خلاف میکنند باید چکار کرد ؟باید هیچ کدام از اینها نباشد تا اجازه مجازات داده شود

نظرات