حسین زرینجویی طنزپرداز لرستانی کیست بیوگرافی حسین زرینجویی با ماجرای خودکشی و فوت

0

حسین زرینجویی طنزپرداز لرستانی کیست بیوگرافی حسین زرینجویی با ماجرای خودکشی و فوت

حسین زرینجویی طنزپرداز لرستانی کیست بیوگرافی حسین زرینجویی چهره اینستاگرامی با ماجرای خودکشی و فوت همراه با عکس ها و تصاویر اینستاگرامش و سوابق و سن تا زندگی شخصی و شغلی حسین زرین جویی و فوت و درگذشت وی در ۱ آذر ۱۴۰۱ در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید:

حسین زرینجویی

بیوگرافی حسین زرینجویی طنزپرداز لرستانی و همسرش

حسین زرین جویی زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۷۱ در خرم آباد، لرستان بلاگر،طنزپرداز، استندآپ کمدی،بازیگر تئاتر و تلویزیون،بازیگر نمایش های صحنه ای ۱ آذر ۱۴۰۱ در سن ۲۹ سالگی درگذشت. برخی منابع از خودکشی وی خبر دادند

حسین زرینجویی کمدین خرم آبادی در آذر ماه متولد شد و از سال ها پیش فعالیت خود را به عنوان بلاگر و طنزپرداز در پیج اینستاگرامش آغاز کرد.

او بازیگر تئاتر و تلویزیون,استندآپ کمدی, بازیگر نمایش های صحنه ای ,نویسنده و بلاگر فضای مجازی اهل خرم آباد لرستان بود که در ۲۹ سالگی درگذشت.

بیوگرافی حسین زرینجویی طنزپرداز لرستانی و همسرش

سوابق هنری

حسین زرینجویی در آذر ماه متولد شد و از سال ها پیش فعالیت خود را به عنوان بلاگر و طنزپرداز در پیج اینستاگرامش آغاز کرد. او مدتی در صدا و سیمای لرستان به عنوان بازیگر و نویسنده خوش درخشید و مورد تشویق و حمایت بزرگان طنز قرار گرفت که رفته رفته جزو ثابت صدا و سیمای لرستان شد و در بخش های نمایش مجری گری و بازیگری کمدی پای ثابت کارهای تلویزیونی و صحنه ای شد

وی تا کنون بیش از دو هزار اجرای نمایش صحنه ای و استنداپ و تئاتر و نمایش های صحنه ای در کارنامه خود دارد

بیوگرافی حسین زرینجویی

او در سال ۱۳۹۹ در مسابقه بین المللی ستاره های صحنه مقام سوم را در بین ۱۸ کشور کسب کرد

حسین زرینجویی در طی سالهای حضور خود در صدا و سیما سریال ها و مجموعه های زیادی را کار کرده و اخرین فعالیت وی قبل از مرگش، مجری و بازیگر برنامه های شبانه در تلویزیون لرستان بود

بیوگرافی ماجرای خودکشی حسین زرینجویی طنزپرداز لرستانی

ماجرای مرگ و خودکشی حسین زرینجویی

حسین زرینجویی در ۱ آذر ۱۴۰۱ درگذشت. جنازه این هنرمند صبح روز اول آذر در منزلش پیدا شد که گفته می شود او خودکشی کرده است. زرینجویی شب گذشته تصویر خود را با متن «اینم آخرین خنده من» منتشر کرده بود.
جسد حسین زرین جویی بلاگر و طنزپرداز لرستانی سه شنبه در منزل پدری‌اش در خرم‌آباد کشف شد.

سوابق حسین زرینجویی

این طنزپرداز در اغتشاشات اخیر حاضر به همکاری با سلبریتی‌ها و عناصر ضدایرانی وابسته به گروهک تروریستی منافقین نشد ‌و با اینکه بارها از سوی آنها مورد فحاشی، تهمت و تهدید قرار گرفت و فشار زیادی به این هنرمند لرستانی وارد کردند اما وفادار به مردم و وطنش ماند و به هیچ وجه حاضر به همکاری با آنها برای تحریک و تهییج مردم برای ایجاد آشوب نشد.

در اغتشاشات اخیر عوامل ضدانقلاب به دلیل همراهی نکردن زرینجویی با آنها، به ماشین وی خسارت زدند و همچنین با حمله به صفحه شخصی وی، آن را ریپورت کرده و از دسترس خارج کردند که با تلاش زیاد دوباره این صفحه برگردانده شد.

نظرات