کتانی قرمز با چه شلواری بپوشیم؟

1

کتانی قرمز با چه شلواری بپوشیم تا استایل جذاب و بدون نقصی داشته باشیم؟ کتانی‌های قرمز رنگ معمولا با یک رنگ یکپارچه طراحی شده‌اند. البته در برخی موارد برای حفظ جذابیت از ترکیب رنگ‌های روشن مانند سفید نیز در کتانی قرمز استفاده می‌کنند که ‌ما به انتخاب خود می‌توانید مدل سایه یا دو رنگ آن را خریداری کنید. رنگ قرمز کتانی با شلوارهای مختلفی قابل ست شدن است. نکته مهمی که در این‌جا وجود دارد، انتخاب رنگ شلوار است. شلوار‌ها معمولا با رنگ‌های آبی، مشکی، سفید، طوسی و قرمز تولید می‌شوند اما در میان آن‌ها کدام‌یک با کتانی قرمز ست بهتری را تشکیل می‌دهند.

شما می توانید أنواع کتونی اورجینال و شناسنامه دار را از فروشگاه کتونی خریداری کنید.

کتانی قرمز در چند مدل تولید شده است؟

قبل از این‌که بخواهیم یک پاسخ برای سوال این‌که کتانی قرمز با چه شلواری بپوشیم پیدا کنیم، اجازه دهید شما را با مدل‌های مختلف کتانی قرمز رنگ آشنا کنیم. کتانی قرمز رنگ در چند مدل از برند‌های مختلف طراحی و روانه بازار شده است. از مدل‌های ساق‌دار و بدون ساق گرفته تا مدل‌های بنددار و چسبی که هم به صورت اورجینال و هم غیر اصلی قابل خریداری هستند.

برند‌های معروفی که اقدام به ساخت انواع کتانی قرمز رنگ کرده‌اند شامل: نایک، آدیداس، پوما، ریبوک، ونس، نیو بالانس، اسکیچرز، اسیکس، کانورس، تامی و فیلا هستند که هر کدام کفش‌هایی با رنگ، کیفیت و سایز مختلف روانه بازار کرده‌اند.

قبل از این‌که بدانیم کتانی قرمز با چه شلواری بپوشیم، باید با برند‌های کفش آشنا شده تا بتوانیم یک مدل با کیفیت و جذاب را خریداری کنیم.

یکی از بهترین برندهای دنیا که تقریبا همه این برند را میشناسند کفش نایک است.

شما می توانید خرید کتونی نایک را در فروشگاه کتونی دات کام انجام دهید

 کتانی قرمز

انواع شلوار که با رنگ قرمز تولید شده‌اند

اگر‌چه تولیدی‌ها اغلب سعی دارند شلوار‌ها را با رنگ‌های پرطرفدار تولید کنند اما در این میان محصولاتی نیز هستند که تنوع رنگی بیشتری دارند. شلوار قرمز معمولا در همه مدل‌های تولیدی برای آقایان و بانوان وجود دارد اما هدف اصلی تولیدی‌های بانوان هستند. شلوارهایی همچون مام استایل، مام فیت، بوت کات، اسکینی، راسته، بگی، لگ، دم‌پا، جوراب شلواری، پانکی، لوله تفنگی، شرقی، سوارکاری و… با رنگ‌های قرمز نیز تولید شده‌اند اما کدامیک از آن‌ها با کتانی قرمز رنگ ست خواهند شد؟ قبل از این‌که بدانیم کتانی قرمز با چه شلواری بپوشیم باید با نمونه‌ شلوار‌های موجود در بازار آشنا شده تا بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم.

کتانی قرمز با چه شلواری بپوشیم؟ شلوار مناسب برای داشتن استایل جذاب

رنگ قرمز از آن رنگ‌های خاصی است که خانم‌ها علاقه زیادی به آن نشان می‌دهند. برخی از شلوار‌هایی که با رنگ قرمز طراحی ‌شده‌اند برای داخل منزل و برخی برای بیرون از منزل مناسب هستند. اگر از طرفداران کتانی‌های قرمز رنگ هستید و می‌خواهید آن را با یک شلوار مناسب ست کنید، باید آشنای نسبی با انواع شلوار‌ها پیدا کنید. ما در اینجا سعی می‌کنیم  مدل از انواع شلوار‌هایی که قابل ست شدن با کتانی قرمز رنگ هستند را برایتان عنوان کنیم تا انتخاب درست‌تری داشته باشید.

شلوار مجلسی:

شاید فکر کنید شلوارهای مجلسی تنها در رنگ‌های سفید یا مشکی طراحی ‌ده‌اند در صورتی که این‌طور نیست بلکه شما می‌توانید مدل‌های قرمز رنگ آن را نیز خریداری کنید. شلوار مجلسی قرمز به خوبی با کفش کتانی قرمز ست شده و می‌تواند استایل شما را تکمیل کند. لازم به ذکر است رنگ سفید شلوار مجلسی نیز با کتانی سفید و قرمز ترکیب عالی برای ست شدن است.

شلوار لی:

تعداد محدودی از شلوار‌های لی با رنگ‌هایی همچون قرمز طراحی شده‌اند. این مدل شلوار‌ها به‌خاطر این‌که حالت اسپرت دارند، به خوبی با کفش‌های کتانی ست ‌شده و یک ترکیب ست عالی را تشکیل خواهند داد. شلوار لی سفید یا قرمز انتخاب عالی برای ست شدن با کتانی قرمز و یا ترکیب قرمز و سفید است.

شلوار پیراهنی:

یک نوعی خاصی از شلوار با نام شلوار پیراهنی وجود داشته که تنوع رنگی بالایی دارد. این مدل شلوار به یک بلوز یا تاپ دوخته شده است که شما می‌توانید یک مدل از آن را تهیه کرده و با کفش کتانی قرمز ست کنید. افرادی که از ما می‌پرسند کتانی قرمز با چه شلواری بپوشیم، ما شلوار پیراهنی با رنگ قرمز و یا سفید را پیشنهاد می‌کنیم.

شلوار بگ:

اگر از طرفداران شلوار بگ هستید، به راحتی می‌توانید آن را با یک کتانی قرمز رنگ ست کنید. شلوار بگ از جمله شلوار‌های آزاد و گشادی هستند که رنگ‌های مختلفی از آن تولید شده است. برای ست کردن کتانی قرمز با این مدل شلوار، بهتر است به دنبال خرید شلوار بگ با رنگ روشن یا همان قرمز باشید.

شلوار لگ:

شلوار‌های لگ اغلب از جنس لی، پارچه و یا لیکورا تولید شده‌اند و تنوع رنگی بالایی دارند. شلوار لگ همیشه به همراه کفش کتانی استفاده می‌شده زیرا بهترین ترکیب و ست را تشکیل خواهد داد. اگر نمی‌دانید که کتانی قرمز با چه شلواری بپوشیم، حتما شلوار لگ را با کتانی قرمز امتحان کنید.

شلوار پانک:

اگر‌چه این مدل شلوار عمومیت زیادی در کشور ندارد اما یکی از انتخاب‌هایی است که می‌توان با کفش کتانی قرمز رنگ مورد استفاده قرار گیرد. از شلوار پانک و کتانی قرمز می‌توان برای مجالس، عروسی‌ها و… استفاده کرد. کتانی‌های لژدار قرمز رنگ با این مدل شلوار ست بهتری را تشکیل خواهند داد.

شلوار باربری:

شلوار باربری یکی از شلوار‌های کاملا منحصر‌به‌فرد برای بانوان است که در چندین طرح و رنگ طراحی شده است. شلوار باربری جیب‌های زیادی دارد و به خوبی با یک کفش کتانی قرمز رنگ اسپرت ست خواهد شد.

شلوار چینو:

آن دسته از بانوانی که دوست دارند در بخش کمر فرم زیبایی داشته باشند، معمولا از شلوارهای چینو استفاده می‌کنند. شلوار چینو با رنگ قرمز یا سفید یکی از انتخاب‌هایی است که به همراه کتانی قرمز رنگ می‌توان مورد استفاده قرار داد. دوستانی که از ما می‌پرسند کتانی قرمز با چه شلواری بپوشیم، ما شلوار چینو را پیشنهاد می‌دهیم.

شلوار مام‌استایل:

شلوار مام‌استایل از آن دست شلوارهای پرفروش و پرطرفداری است که همیشه با کتانی استفاده می‌شده و قطعا یک ست کاملی برای خانم‌ها خواهد بود. شلوار مام‌استایل قرمز رنگ و یا با رنگ روشن می‌تواند با کتانی قرمز یک ست مناسبی باشد.

شلوار چرم:

شلوار‌های چرمی همیشه با کتانی‌های چرمی یک ست بسیار عالی را تشکیل می‌دهند. اگر علاقه‌مند به شلوار‌های چرمی هستید، می‌توانید یک رنگ قرمز آن را تهیه کرده و به همراه کتانی قرمز و یا حتی سفید استفاده کنید.

شلوار جاگر:

شلوار جاگر برای افرادی مناسب است که قصد پوشیدن شلوار‌های تنگ را ندارند. شلوار‌های جاگر با چندین رنگ مختلف تولید شده‌اند که شما می‌توانید از رنگ‌های روشن آن برای ست کردن با کتانی قرمز تهیه کنید.

شلوار جگینگ:

شلوار جگینگ از جنس جین تولید شده است و مدل‌هایی که به خوبی با کتانی قرمز ست می‌‌شوند آبی روشن، قرمز و سفید است. اگر از ما بپرسید کتانی قرمز با چه شلواری بپوشیم، قطعا یکی از مدل‌هایی که به شما پیشنهاد می‌دهیم شلوار جگینگ است.

شلوار اسکینگ:

شلوار اسکینگ از آن دسته شلوارهایی هستند که علاوه.بر یک رنگ ساده، در مدل‌هایی طراحی شده که ترکیب ده‌ها رنگ است. اگر از ما بپرسید کتـانی قرمز با چه شلواری بپوشیم، یکی از پیشنهاد‌هایی که به شما خواهیم داد قطعاً شلوار اسکینگ است.

یکی از بهترین برندهای کتونی برای ست با انواع شلوارها در حال حاضر کتونی جردن است. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه کتونی، خرید کفش جردن را انجام دهید.

کتانی قرمز

سخن پايانی

کتانی‌های با رنگ سفید و مشکی جزو محصولات پرفروش هستند پس از آن رنگ قرمز این مدل کفش‌ها از طرفداران زیادی برخوردار است که به خوبی با سایر لباس‌ها قابل ست شدن است. اگر اصول ست کردن کفش با شلوار را فرا بگیرید و به مدل شلواری که انتخاب می‌کنید توجه کنید، می‌توانید با بهترین استایل در مهمانی‌ها، دورهمی‌ها، منزل و بیرون از منزل حضور یابید.

امیدواریم مقاله کتانی قرمز با چه شلواری بپوشیم برای شما مفید واقع شده باشد.

1 دیدگاه در “کتانی قرمز با چه شلواری بپوشیم؟

  1. علی گفت:

    من کتونی جردن اف مد دارم، خلی هم راضیم

نظرات