مدل های جدید نیم بوت مردانه شیک ۱۴۰۲

0

نیم بوت مردانه : با شروع فصل پاییز و شروع بارش ها پوشیدن کفش مناسب برای هرکسی ضروری است. به همین جهت ما مجموعه مدل های جدید نیم بوت مردانه شیک ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نیم بوت مردانه

مدل های جدید نیم بوت مردانه شیک ۱۴۰۲

یکی از قسمت های بدن که در فصل سرد پاییز و در هنگام عبور از مسیرهای بارانی دچار سرما و یخ زدگی میشود پاها هستند به همین منظور برای جلوگیری کردن از نفوذ سرمای هوا به پاها باید به سراغ نیم بوت برویم که به دلیل ضخامت خوبی که دارند از پاهای شما در برابر سرما محافظت می کنند و پاهای شما را به خوبی گرم نگه می دارند.

نیم بوت

راهنمای خرید

کیفیت جنس رویه : در هنگام انتخاب کردن نیم بوت به کیفیت جنس رویه دقت لازم را داشته باشید جنس رویه این کفش های مردانه را از چرم مصنوعی و طبیعی و جیر تهیه و تولید می کنند رویه هایی که از چرم طبیعی و جیر تهیه شده اند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و در برابر سرما عایق میباشند هر چند این مدل نیم بوت از لحاظ قیمت بسیار گران هستند رویه هایی که از چرم مصنوعی تولید شده اند نسبت به چرم طبیعی کیفیت پایین تری دارند هر چند مدلهای باکیفیت آنها نیز می تواند به خوبی از نفوذ سرما به پاهای شما جلوگیری کند.

مدل های جدید نیم بوت مردانه

کیفیت جنس زیره : به دلیل اینکه از این کفش در شرایط آب هوایی سرد قصد استفاده کردن داریم باید مدلی را انتخاب کنیم که زیره آن در برابر آب باران و برف مقام باشد و از نفوذ سرما به پاها جلوگیری نماید یکی از قسمت های اصلی تشکیل دهنده آن زیره است جنس زیره نیم بوت ها را از موادهای مختلفی مانند پلی اورتان ، پی وی سی ، میکرولایت و غیره تولید می کنند همچنین زیره هایی که دور دوزی شده اند دارای ماندگاری و کیفیت بالاتری نسب به سایر مدلهای دیگر هستند.

راهنمای خرید نیم بوت مردانه

بند دار یا زیپی : این مدل بصورت بند دار و زیپی در بازار عرضه میشوند نیم بوت هایی که دارای زیپ هستند برای استایل های کلاسیک مناسب تر میباشند و مدل هایی که دارای بند هستند برای استایل های اسپرت معولا مورد استفاده قرار می گیرند هر چند شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود ستی مناسب با استایل خود را استفاده کنید.

انواع نیم بوت مردانه

کیفیت کفی : یکی دیگر از قسمت های تشکیل دهنده کفش کفی میباشد کفی ها دارای انواع مختلفی هستند که بهترین نوع آنها مدل کفی طبی است این نوع کفی کفش باعث راحتی پاهای شما در هنگام قدم زدن می شود و از فشار اضافه به کف پاهای شما جلوگیری میکند پس بهتر است در هنگام خرید به کفی آن نیز توجه داشته باشید.

قیمت نیم بوت

انتخاب رنگ : نیم بوت مردانه معمولا دارای رنگبندی مشکی ، قهوه ای ، عسلی و سورمه ای هستند برای زیباتر شدن استایل خود نیم بوت های رنگ مشکی یا سورمه ای را با شلوار جین مشکی ست نمایید این نوع ترکیب رنگ استایل شما را جذاب تر نشان خواهد داد هر چند رنگ های دیگر نظیر قهوه ای نیز می توانند استایلی خاص و متفاوت را برای شما ایجاد کنند.

مدل های جدید نیم بوت مردانه

جنس نیم بوت

نیم بوت زیپی مردانه

رنگ مناسب نیم بوت مردانه

همراه ما باشید

نظرات