۵ ست گردنبند و گوشواره طلا جذاب و زیبا + راهنمای خرید

0

اگر اهل گردنبند و گوشواره طلا باشید، حتما چندین ست از این زیورآلات زیبا را دارید. اگرچه ست‌ کردن گردنبند و گوشواره ضروری نیست، اما می‌تواند به یک ظاهر فوق‌العاده کمک کند.

اگر گردنبند و گوشواره شما هم‌خوانی داشته باشد، بلافاصله چشم را به‌سوی خود جلب می‌کند و زیبایی لباس شما چند برابر نشان می‌دهد. هماهنگی جواهرات با هم، مانند هماهنگی هر چیز دیگری، به یک ظاهر زیبا و بی‌نقص کمک می‌کند و همه‌چیز را ایده‌ال نشان می‌دهد.

 ست گردنبند و گوشواره طلا

از همه مهمتر، معمولاً خرید جواهرات به صورت ست، ارزان‌تر از خرید همین قطعات به‌صورت جداگانه است. ست‌های جواهرات هماهنگ، علاوه بر کاهش هزینه و افزایش زیبایی، در وقت شما نیز صرفه‌جویی می‌کند. پیداکردن یک جفت گوشواره طلا برای یک گردنبند طلا واقعا سخت است؛ اما وقتی ست آن وجود داشته باشد همه‌چیز به خیر و خوشی و خیلی سریع تمام می‌شود. این همان چیزی است که خیلی از آقایان هنگام خرید ترجیح می‌دهند!

چطور گوشواره و گردنبند طلا را ست کنیم؟

اگر یک ست گوشواره و گردنبند طلا بخرید، از این نکات بی‌نیاز خواهید بود؛ چون سازنده این ست‌ها همه نکات را بیش از آنچه شما فکرش را بکنید رعایت کرده است. با این حال، برخی از نکات مربوط به ست‌کردن گوشواره و گردنبند به‌شرح زیر است:

یک قطعه کانونی داشته باشید

یکی از روش‌های ست‌کردن گوشواره و گردنبند طلا این است که هردوی آنها یک قطعه کانونی مثل یک سنگ درشت و یا یک زنجیر خاص داشته باشند.

سنگ‌ها را ترکیب کنید

وجود سنگ‌های رنگی درخشان در گوشواره و گردنبند، آنها را به هم شبیه می‌کند و کمک می‌کند تا ست به‌نظر برسند.

رنگ‌ها را هماهنگ کنید

اگر گردنبندی که می‌خواهید برای آن گوشواره پیدا ‌کنید طلایی است، بهتر است گوشواره‌های آن هم طلایی باشند و اگر ترکیبی از رنگ‌ها را دارد، یک راه ست‌کردن، استفاده از گوشواره‌ای با ترکیب رنگی شبیه به گردنبند است. با این حال، رنگ هماهنگ همیشه ضروری نیست؛ گاهی رنگ‌های متضاد زیبایی شما را خیره‌کننده می‌کنند.

تعادل و تشابه را رعایت کنید

سعی کنید فرم و اشکال موجود در هر دوجزء شبیه به هم بوده و یا لااقل هماهنگی داشته باشد. برای مثال، گردنبندی که اشکال مثلثی دارد، با یک گوشواره مثلثی به‌خوبی ست می‌شود.

حالا که نکات ست‌کردن گوشواره و گردنبند طلا را آموختید، بیایید ۵ ست گردنبند و گوشواره جذاب و زیبا را از گالری پرسته با ببینیم.

۵ ست گردنبند و گوشواره طلا جذاب و زیبا

ست گردنبند و گوشواره طلا الیسا

اگر اهل سنگ‌های رنگارنگ و در عین حال ملیح هستید، ست گردنبند و گوشواره طلا الیسا یکی از بهترین گزینه‌ها است. این ستِ طلایی، با قطعاتی از جواهرات صورتی و سفید درشت تزئین شده است. شیوه قرارگیری سنگ‌ها در گردنبند و گوشواره کاملا مدرن است. مخلوطی از سنگ‌های سفید و صورتی به شکل دایره، مستطیل و اشک، زیبایی چشم‌نوازی را به ست الیسا می‌دهند. کمتر کسی است که با دیدن این گردنبند و گوشواره زیبا به خرید آن تمایل پیدا نکند.

قیمت این محصولات هر روز بر حسب قیمت طلا و وضعیت بازار مشخص می‌شود.  وزن گوشواره‌ها ۰٫۹۳ گرم و وزن گردنبند ۳٫۴ گرم است.

ست گردنبند و گوشواره تک نگین اشک

ست گردنبند و گوشواره طلا مروارید و فلاور

ست گردنبند و گوشواره مروارید و فلاور یک ست فوق‌العاده و خوش‌قیمت برای کسانی است که طرفدار مروارید هستند. در این گردنبند و گوشواره، سفیدی و زیبایی مروارید به‌طرز شگفت‌آوری با رنگ خیره‌کننده طلا و درخشش برلیان‌ ترکیب شده تا ست بی‌نظر و ظریفی را برای افرادی که خواهان ظرافت هستند به ارمغان بیاورد. آویز گردنبند و گوشواره شبیه هم هستند و در آنها یک مروارید درشت و غلتان به یک فلاور ساخته‌‌شده از طلا و برلیان وصل شده است. در گوشوار قسمت فلاور به گوش متصل شده و مروارید آن آویزان می‌شود. این درحالی است که در گرنبند، قسمت فلاور محل عبور زنجیر است.

گوشواره‌ها حدود ۱٫۲۷ گرم وزن دارند. در مورد گردنبند و وزن آن ۲٫۲۹ گرم است. شما می‌توانید برای ست خود، رنگ زرد و یا طلایی را انتخاب کنید. مشابه با ست قبلی، قیمت دقیق بر حسب روز مشخص می‌گردد.

ست گردنبند و گوشواره فلاور

ست گردنبند و گوشواره تک نگین اشک

جواهرآلات تک نگین اشک، هیچ وقت از مد نمی‌افتند. ظاهر اشرافی این مدل‌ها همیشه طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کند. یک اشک درشت سبز که با یک حاشیه طلای پر از برلیان تزئین شده است، نظر هر فرد با سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کند. این نوع جواهرآلات از گذشته‌های دور در دربار پادشاهان استفاده می‌شده و ست آنها زینت‌بخش گردن، دست‌ها، گوش‌ها و انگشتان شاهزاده‌ها بوده است.

ست گردنبـند و گوشواره تک نگین اشک در دو رنگ سفید و زرد و با نگین سبز قابل سفارش است. گوشواره آن حدود ۶٫۶ ملیون تومان و گردنبندن آن ۶ ملیون تومان قیمت دارد.

ست گردنبند و گوشواره تک نگین اشک

ست گردنبند و گوشواره طلای راشل

ست گردنبنـد و گوشواره طلای راشل به سادگی یک گره کوچک است. اگر به دنبال یک طرح مدرن، ساده و در عین حال دخترانه و ظریف هستید، ما ست گردنبنـد و گوشواره طلای راشل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مدل عاری از سنگ، برلیان و مروارید است و به زیبایی و سادگی روی گوش‌ها و گردن شما قرار می‌گیرد.

ست گردنبند و گوشواره السا

ست گردنبند و گوشواره امیلین قرمز

ست گردنبند و گوشواره امیلین قرمز تا حدودی شبیه به ست گردنبنـد و گوشواره تک نگین اشک است. با این حال، سنگ آن سرخ‌رنگ و مخراج‌کاری شده و شکل آن به جای اشک، شبیه یک مستطیل است. اطراف نگینِ درشتِ سرخِ این مدل، با طلایی که دربردارنده تعدادی نگین ریز برلیان است تزئین شده که مثل یک قاب زیبا به سنگ میانی جلوه می‌دهد. گردنبنـد و گوشواره‌ها تقریبا هم‌وزن هستند.

ست گردنبند و گوشواره طلا امیلین

شما می‌توانید برای دیدن سایر ست‌های گردنبند و گوشواره طلا، به طلافروشی آنلاین پرسته سری بزنید. عکس‌های واضح و باکیفیت از محصولات، شما را قادر می‌سازد که به‌خوبی آنچه را می‌خواهید انتخاب کنید و در رنگ دلخواه آن را سفارش دهید.

نظرات