خرید انواع مدل‌های گوشواره طلا از روبی گالری

0

اگر اهل پیروی از مد و فشن باشید، حتما طرفدار پر و پا قرص گوشواره‌های شیک و زیبا هستید. علی رقم اهمیتی که  اکسسوری‌های مختلفی مانند گردبند طلا، دستبند و … در تکمیل ظاهر افراد دارند، می توان ادعا کرد گوشواره‌ طلا تاثیر بسزایی در زیبایی تیپ و ظاهر افراد ایجاد می‎کند. برای تهیه این زیور زیبا و دوست‌داشتنی می‌توانید با مراجعه به گالری طلا روبی از انواع طرح و مدل محصولات کم نظیر این مجموعه استفاده نمائید. در روبی گالری انواع گوشواره طلا در طرح و مدل‌های روز دنیا و متناسب با هر سلیقه و سنی فراهم شده است و شما می‌توانید براحتی هر مدل گوشواره طلا متناسب با ظاهر و استایل خود را انتخاب نمائید.

 گوشواره طلا

مجموعه طلا و جواهر روبی

گالری طلا روبی با دودهه فعالیت در صنعت طلا و جواهر یکی از خوش نام‌ترین برند‌های این حوزه می‌باشد. فروشگاه‌های مجموعه طلا روبی در ۲۰ شعبه مختلف در سرتاسر ایران به صورت حضوری آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود هستند. علاوه بر آن گالری طلا روبی به منظور ارج نهادن به خواسته‌های مشتریان خود و در راستای همگام سازی فعالیت خود با تکونولوژی روز دنیا، امکان خرید آنلاین را هم از طریق وبسایت و هم از طریق فضای مجازی( ایسنتاگرام) فراهم نموده است. شما می‌توانید تمامی کالکشن‌های جدید و به روز گالری طلا روبی را از طریق وبسایت آن مشاهده کرده و پس از تصمیم‌گیری در مورد مدل مورد نظر خود به صورت آنلاین یا حضوری اقدام به خرید نمائید. تنوع محصولات گالری طلا روبی در زمینه انواع مدل‌های گوشواره طلا به بیش از ۱۰۰۰ مدل می‌رسد. این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا بتواند پاسخگوی تمام سلیقه‌ها و نظرات باشد، از بانوان سخت پسند و شیک پوش گرفته تا دختران جوان خوش استایل با سلایق خاص و امروزی، می‌توانند از میان طرح‌ها و مدل‌های متنوعی که در این مجموعه وجود دارد، مدل مورد پسند خود را انتخاب نمایند. درادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی مدل‌های گوشواره طلا این گالری آشنا کنیم.

گوشواره میخی طلا

گالری طلا روبی، با کمک طراحان زبده و زبردست، بهترین مدل‌های گوشواره طلا میخی را برای زینت بخشیدن به گوش‌های شما فراهم آورده‌اند. این مدل گوشوراه‌ها به دلیل فرم ثابتی که دارند، بدون تحرک بر روی لاله گوش قرا می‌گیرند و برای همین  با نام گوشواره میخی شناخته می‌شوند. این طرح گوشواره طلا به دلیل فرمی که دارد به هیچ وجه به لباس‌ها و موهای‌تان گیر نمی‌کند و برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند. از دیگر مزیت‌های گوشواره میخی طلا ظریف می‌توان به وزن سبک و هزینه مقرون به صرفه آن اشاره کرد. همچنین این مدل گوشواره بهترین انتخاب برای کودکان و نوزادان محسوب می‌شود، چرا که کودک نمی‌تواند با کشیدن آن به خود آسیب زده و و به راحتی از گوش خارج نمی‌شود. شما در گالری طلا روبی می‌توانید انواع این مدل گوشواره‌ها را مشاهده کنید، از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به گوشواره قلب میخی، گوشواره چشم و نظر، گوشواره میخی طرح انار اشاره کرد.

پیرسینگ طلا

از دیگر ترندهای گوشواره طلا که این روزها در بین دختران جوان و بانوان و حتی برخی آقایان طرفدار پیدا کرده است، می‌توان به پیرسینگ گوش اشاره کرد. در این مدل گوشواره برای نصب حلقه، نگین یا آویزهای تزئینی سوراخ یا سوراخ هایی در قسمت‌های مختلف گوش ایجاد می‌کنند که در اصطلاح به آن‌ها پیرسینگ گوش می‌گویند. از گالری طلا روبی می‌توانید تنوع زیادی از پیرسینگ طلا را متناسب با بودجه و سلیقه خود تهیه نمائید.

گوشواره حلقه‌ای طلا

گوشواره طلا

گوشواره‌های حلقه‌ای از قدیمی‌ترین و زیباترین مدل‌های گوشـواره در جهان می‌باشند که از دوران قدیم تا به امروز همیشه مورد استقبال اقشار مختلف قرار گرفته‌اند. این مدل گوشواره طلا به صورت دایره‌ای یا حلقوی در درون گوش قرار می‌گیرند و در قسمت نرمه گوش حلقه می‌شوند. این مدل اکسسوری در مدل‌ها و سایزهای مختلف ساخته می‌شوند و از کودک تا میان‌سال می‌تواند از طرح‌های مختلف آن استفاده نماید. گالری طلا روبی طرح‌های مختلف این زیور را از مدل‌های: نگین‌دار و ساده گرفته تا حلقه‌ای آویزدار و حلقه‌ای طرحدار ارائه کرده است. از معروف‌ترین مدل‌های آن می‌توان به،گوشواره حلقه‌ای تراش بوشرون، گوشـواره حلقه‌ای پیچ کارتیه، گوشواره ونکلیف کلیپس دایموند کات اشاره کرد.

گوشواره بخیه‌ای طلا

شاید به جرات بتوان گفت انواع گوشواره بخیه‌ای طلا یکی از جذاب‌ترین طرح‌ها و مدل‌های گوشواره طلا است، که خلاقیت و نوآوری در آن موج می‌زند. این مدل گوشواره طلا نیز مانند گوشواره‌های معمولی بسته می‌شود، با این تفاوت که این گوشواره دارای یک مگنت است که از سوراخ گوش عبور می‌کند و  با یک زنجیر بلند به دور گوش پیچیده می‌شود. این اکسسوری نیز مانند سایر زیورها دارای طرح‌ها و مدل‌های متنوعی است، اما اگر علاقمند به طرح‌های برند‌های معروف هستید می‌توانید انواع گوشواره بخیه‌ای سواروسکی با طرح‌های پروانه، گل، قلب و مولتی کالر را از گالری طلا روبی خریداری نمائید.

کلام آخر

گرچه در فرهنگ‌های مختلف دلایل متفاوتی برای استفاده از گوشـواره طلا و جواهر وجود داشته‌ است.اما با این وجود، گوشواره‌ها در تمام دوره‌ها به عنوان جلوه‌ای از زیبایی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. گالری طلا روبی، با تکیه به اصول مهم مشتری مداری، ارائه‌ی محصولات درجه یک، مرغوب و با کیفیت، تداوم در خرید را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. طراحی‌های بی‌نظیر و خیره‌کننده گوشواره‌های این مجموعه، می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر نماید.

نظرات