بیوگرافی مهرو احمدی کبیر دختر ایرانی در مسابقه ملکه زیبایی فیلیپین ۲۰۲۲ عکس سوابق

9

بیوگرافی مهرو احمدی کبیر دختر ایرانی در مسابقه ملکه زیبایی فیلیپین ۲۰۲۲ کیست عکس سوابق

بیوگرافی مهرو احمدی کبیر مدل اینستاگرامی در مسابقه ملکه زیبایی فیلیپین ۲۰۲۲ کیست و اهل کجاست و سن و قد و همسرش و سوابق و زندگی شخصی و شغلی مهرو احمدی چهره اینستاگرامی مسابقه زیبایی «دختر زمین ۲۰۲۲» در فیلیپین همراه با پیج اینستاگرام در ادامه مطلب میخوانید

بیوگرافی مهرو احمدی کبیر کیست

بیوگرافی مهرو احمدی کبیر و همسرش

مهرو احمدی کبیر، مدل و چهره اینستاگرامی اهل ایران است. او دانشجوی رشته داروسازی در دانشگاهی در ترکیه است که در نوامبر ۲۰۲۲ در مسابققات ملکه زیبایی دختر زمین ۲۰۲۲ در فیلیپین شرکت کرد.

سوابق

خانم مهرو احمدی یکی از مدل های ایرانی در اینستاگرام است که به عنوان اینفلوئنسر در ایران مشغول به فعالیت است. او علاوه بر فعالست های مجازی در اینستاگرام، در تحصیل نیز موفق بوده و در حال حاضر در رشته داروسازی تحصیل میکند.

بیوگرافی مهرو احمدی کبیر

شهرت با مسابقه ملکه زیبایی دختر زمین ۲۰۲۲ فیلییپن

اگر چه مهرو احمدی کبیر سال ها در اینستاگرام و صفحه شخصی خود به صورت مجازی در حیطه مدلینگ فعالیت داشت، اما شهرت چندانی ندارد و نام او پس از شرکت در مسابقه ملکه زیبایی دختر زمین در فیلیپن در سال ۲۰۲۲ بر سر زیان ها افتاد. وی پس از ورود به فیلیپین نیز گفت که خوشحال است در مسابقه «دختر زمین» شرکت می کند.

این مسابقه هر سال برای بالا بردن آگاهی و حمایت از محیط زیست برگزار می‌شود. مهرو احمدی که دانشجوی رشته داروسازی در ترکیه است او یک مدل، اینفلوئنسر و همچنین فعال حقوق زنان است.

زندگینامه مهرو احمدی در مسابقه ملکه زیبایی دختر زمین 2022 فیلییپن

پیج اینستاگرام

خانم مهرو احمدی فعالیت زیادی در صفحات مجازی و پیج شخصی اش به نشانی Mahrou Ahmadi در اینستاگرام دارد. او اخیرا در پستی گفته: «زندگی کردن روی زمین در کنار تمام زیبایی‌هایش، نیاز به مراقبت دارد. چیزی که این روزها بیشتر از همیشه در معرض خطر است زندگی انسان‌ها و حیوانات در کره زمین است. اخبار و حوادث ناخوشایند طبیعی و انسانی نشان می‌دهد عواملی وجود دارند که ممکن است در آینده باعث نابودی و یا تغییر در شرایط اقلیمی و از بین رفتن حیات در کره زمین شوند. بعضی از این عوامل که زاییده دست بشر است تا گذشته‌های ‌خیلی نزدیک اهمیت چندانی نداشت ولی امروزه نمی‌توان از آنها چشم پوشی کرد چرا که بقای حیات انسان و حیوانات را تهدید می‌کند. پس برای محافظت از کره زمین ابتدا باید دقیقاً بدانیم که چگونه به آن آسیب می‌رسانیم و عوامل تهدید کننده آن را بشناسیم.»

مهرو احمدی کبیر

نحوه شرکت در مسابقه

این دختر ایرانی در پی فراخوان سایت دختر شایسته ایران با ارسال رزومه توانست موفق شود و به مسابقه راه یابد. این سایت متعلق به یک سازمان مستقل خارج از ایران است. این سازمان در مطلبی اینستاگرامی نوشت که «برای نخستین بار در تاریخ مسابقات زیبایی جهانی توانسته‌اند نماینده ایران را به استیج میس ارث دختر زمین بفرستند.»

مصاحبه مهرو احمدی کبیر

عکس های اینستاگرام مهرو احمدی

 

9 دیدگاه در “بیوگرافی مهرو احمدی کبیر دختر ایرانی در مسابقه ملکه زیبایی فیلیپین ۲۰۲۲ عکس سوابق

  1. پری چهرازی گفت:
    1
    2

    دخترک مسلمان عزیزدلم سو گود سوماچ کام بک پلیز بی‌بی. خدا انشالا تمام دختران سرزمینم ایران رو مادر کنه و در پناه خودش حفظ کنه. الهی آمین

  2. مریم گفت:
    13
    6

    دخترک مسلمان عزیزم اولا ک همه به اندازه خودشون زیبایی دارن دوما مردی که هوس باز باشه برای چادر وبی چادر و محجبه وغیرمحجبه نداره توی ذهن بیمارش چیزی رو ک نباید تجسم می‌کنه سوما اون زندگی ک بخواد بادیدن چهارتا تار موی کس دیگه ازهم بپاشه ک همون بهتر ک پاشیده بشه چون خیلی ستون هاش سست هست و همچین مرد سست عنصری لیاقت زن داشتن نداره چهارما عزیزم شما یا هر کدوم از دوستای باحجابم چه با حجاب چه بی حجاب قشنگی خودشون رو دارن مهم نیت و ذهن و دل آدمه ک باید قشنگ باشه وگرنه هرکسی جذابیت و زیبایی خودشو داره . ای کاش همدیگروقضاوت نکنیم حسادت نکنیم . ای کاش یکم به همدیگه بامحبت نگاه کنیم

  3. ساره گفت:
    12
    8

    دخترک مسلمان اون هر جوری دوست داره زندگی میکنه و به تو ربطی نداره تو مواظب خودت باش و تو اصلا شأنی نداری که بخاد در شأن تو باشه پس حرف الکی نزن

  4. زهیر احمدی گفت:
    7
    3

    حرف حقو دخترک مسلمان گفت

  5. زرسا گفت:
    8
    5

    زیبایی رو خدا برا چند روز داده بهت ، مغرور چی ان این مدعیان زیبایی!!!

  6. Mohsen.Jajarm گفت:
    11
    1

    ببخشید « دخترک مسلمان»

  7. Mohsen.Jajarm گفت:
    15
    9

    درود بر تو « دخترک آسمان » ودرود به پدر مادری ک تو رو بزرگ کردن

  8. ایران گفت:
    13
    13

    بایستی یک جوری شکمشون رو سیر کنند لعنت بر پدر و مادر باعث و بانی این خود فروخته گان.

  9. دخترک مسلمان گفت:
    48
    24

    منم حجابمو بردارم خوشگل میشم
    ولی میدونید چیع
    من یک نوجوان مسلمانم
    در شأن من نیست خودوم رو وسیله سیر کردن هوس مردان هوسباز قرار بدم و زندگی مردم رو از هم بپاشونم

نظرات