جدیدترین مدل های نیم بوت زنانه شیک ۱۴۰۲

0

نیم بوت زنانه : استفاده از نیم بوت ها، یکی از ترند‌ها و استایل‌های شایع خانم‌ها در فصل‌های سرد سال مانند پاییز است که با تنوع مختلفی که دارند، همیشه ظاهری مدرن و جذاب به افراد می‌دهد. به همین جهت ما مجموعه مدل های جدید نیم بوت زنانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نیم بوت زنانه

جدیدترین مدل های نیم بوت زنانه شیک ۱۴۰۲

با فرا رسیدن فصل پاییز و باران، پوشیدن بوت یکی از ترند‌های پرطرفدار در میان اغلب افراد به ویژه بانوان است. در واقع بوت‌ها را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشش گرم در این فصل دانست که همین کارآیی آن سبب شده است تا صنعت مد نیز توجه ویژه‌ای به این پوشش خاص داشته باشد.

نیم بوت زنانه شیک

راهنمای خرید

ویژگی‌های لازم نیم بوت زنانه :

عایق کف داشته باشد تا از ورود سرمای زمین به پا جلوگیری کند (کف ضخیم چند لایه داشته باشد)،عایق درونی (کف گرم) داشته باشد،ضد آب باشد،مقاوم در برابر باد و سرما باشد،
کشش و انقباض (انعطاف) لازم را داشته باشد،تمیز کردن آن راحت باشد،استحکام لازم را داشته باشد تا بتواند در هنگام سرخوردگی، از قوزک پا محافظت کند.

بوت زنانه

نکات مهم خرید نیم بوت :

انتخاب اندازه پاشنه پا : نیم بوت‌ها از نظر پاشنه همانند کفش‌های زنانه تنوع دارند و شما باید در اولین گام تصمیم بگیرید چه پاشنه‌ای مناسب نیازتان است. پاشنه تخت انعطاف‌پذیری زیادی دارد و برای راه رفتن‌های طولانی مناسب است. پاشنه مبلی به راحتی از پا درآمده و اگر درست انتخاب کرده باشید؛ بلندقدتر نشان داده می‌شوید. برای بوت‌هایی که در روز‌های سرد در بیرون خواهید پوشید اولین نکته مهم که باید در نظر بگیرید راحتی آن است. نیم بوت‌های پاشنه بلند مناسب مراسم خاص هستند و برای پیاده روی‌های زمستانی طراحی نشده اند. اگر می‌خواهید بلند‌تر به نظر برسید بوت‌های لژدار و یا پاشنه ۷ سانتی و کمتر مناسب شما است.

راهنمای خرید نیم بوت زنانه

در نظر گرفتن اندازه کف، مچ و ساق پا: همه شماره پای خود را می‌دانند و کفش خود را مناسب با آن انتخاب می‌کنند، اما در مورد نیم بوت باید اندازه‌های دیگری را نیز در نظر گرفت مثل دور ساق پا و مچ پا. خانم‌هایی که ساق‌های لاغری دارند در این مورد مشکلی نخواهند داشت، ولی سایر خانم‌ها باید به اندازه بودن قسمت بالای بوت خود توجه کنند اگر این قسمت تنگ باشد هم  نیم بوت ظاهر خوبی روی پا‌های شما نخواهد داشت و هم عمر آن کم خواهد شد. قاعده کلی این است که نیم بوت‌های با پاشنه میخی برای ساق پا‌های باریک متناسب‌تر هستند و نیم بوت‌های لژدار، ساق پا‌های درشت را بلندتر نشان می‌دهند.

انواع نیم بوت زنانه

رعایت تناسب بین بوت و لباس: بهتر است نیم بوتی انتخاب کنید که با چند لباس شما ست شوند و بر زیبایی و تکامل استایل شما کمک کنند. وقتی برای خرید به بازار می‌روید؛ در نظر داشته باشید با کدام لباس‌ها می‌خواهید بپوشید و چه شکلی خواهید شد. رنگ، جنس و اندازه ساق کفش کاملا باید با لباس شما جور در بیاید. آن ها هماهنگی بالایی با لباس‌های مختلف دارند.

انواع نیم بوت

کیفیت را فراموش نکنید: برخی از خانم‌ها در همان نگاه اول محو زیبایی یک نیم بوت می‌شوند و فراموش می‌کنند می‌خواهند آن را کجا بپوشند و قرار است چه کاری برایشان انجام دهد. فراموش نکنید که باید کمترین فشار را بر روی پا‌ها و انگشتان شما داشته باشند. در بسیاری از موارد در اثر انتخاب نادرست، فشار زیاد باعث تغییر حالت در انگشتان پا می‌شود.

قیمت نیم بوت زنانه

سایز مناسب نیم بوت زنانه

نیم بوت زنانه شیک

نکات مهم خرید نیم بوت زنانه

همراه ما باشید

نظرات