بهترین مدل‌های تخت خواب تاشو

0

اگر با کمبود فضا مواجه هستید و جایی برای تخت خواب خودتان نیست؛ بهتر است به جای فضای افقی از دیوار کمک بگیرید. نسل جدیدی از تخت خواب‌ها به نام تخت خواب تاشو علاوه بر زیبایی و تنوع در طرح و رنگ، مشکل کمبود فضا و متراژ کم را حل می‌کنند. در این مقاله بهترین مدل‌های تخت خواب تاشو را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

تخت خواب تاشو

همه آنچه که باید در مورد اتاق خواب بدانید

شما  ۸ ساعت از شبانه روز را در خواب سپری می‌کنید. برای داشتن آرامش و استراحت کافی نیاز دارید در اتاقی آرام، دنج و راحت شب را بگذرانید، تا روزی پرانرژی و شادی را آغاز کنید. اهمیت خواب مناسب و کامل برای سلامتی شما بسیار مهم است.  برای داشتن انرژی کافی در طول روز و شور و نشاطی خاص برای انجام کارهای مورد علاقه و تحقق رویاهایتان شما نیاز به یک سرویس خواب خاص دارید که با رعایت برخی اصول آن را به یک محیط بسیار شیک و خاص تبدیل کنید.

جدیدترین مدل‌های تخت خواب تاشو

تخت خواب‌های تاشو معمولا از ام دی اف ساخته می‌شوند. ام دی اف سبک است و می‌توان از ورقه‌های نازکی نسبت به بقیه‌ی چوب‌ها استفاده کرد.

این متریال طرح و رنگ متفاوت و البته وزن مناسبی برای جابه جایی دارد. می‌توانید از لمسه کاری برای دیزاین مورد علاقه‌ی خودتان استفاده کنید. به علت خاصیت رنگ پذیری می‌توانید به راحتی به رنگ مورد علاقه خودتان درآورید و دغدغه‌ای از بابت ست شدن تخت خواب با سایر اثاث و اکسسواری‌های اتاق خواب‌تان نداشته باشید.

تخت خواب تاشو

تخت تاشو دو نفره

تخت خواب‌های دونفره معمولا جز ضروری‌ترین اثاثیه‌های سرویس جهیزیه عروس هستند و معمولا در سبک‌ها و رنگ‌های متفاوتی انتخاب و خریداری می‌شوند. اولین نکته ای که در خرید تخت خواب دونفره باید مد نظر قرار داد سبک دکوراسیون خانه است. هارمونی و همخوانی اثاثیه های ضروری در خانه بسیار اهمیت دارد. تخت تاشو دو نفره می‌تواند برای عروس و داماد یا فرزندان دو قلو انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای باشد.

تخت تاشو برای چه خانه‌‌‌هایی مناسب است؟

در  خانه‌های کوچک می توان از تخت های تاشو و استفاده کرد. تخت های تاشو همراه با کمددیواری طراحی می شوند و شکل کمد دارند هم به عنوان کمد مخفی هم استفاده می شوند. در واقع دو منظوره هستند، اگر جمع شوند به عنوان کمد می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید و اگر باز باشند به عنوان یک تخت خواب جدید و شیک می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

تخت تاشو چگونه کار می‌کند؟

شاید چگونه کار کردن این تخت‌ها برای شما سوال باشد اما .می‌توانید به راحتی  تختخواب خود را باز و بسته کنید این تخت خواب ها به وسیله یک جک بالا و پایین می روند و باز و بسته می‌شوند در جای خود قرار می‌گیرند.

تخت تاشو برای سبک مدرن

 معمولاً در سبک کلاسیک از تخت خواب های سلطنتی یا سایبانی استفاده می کنند اگر سبک خانه شما مدرن است وجود تختخواب‌های گرد،سورتمه ای تخت تاشو گزینه‌های خوبی هستند. یکی از بهترین گزینه‌های برای سبک مینیمال و مدرن تخت خواب تاشو است. که علاوه بر زیبایی کارایی بسیار بالایی نیز دارد.

خرید تخت تاشو دو نفره

انتخاب بهترین تخت خواب با کیفیت بالا و قیمت مناسب احتیاج به زمان دارد.نمایشگاهای دائمی و بازارهای مبل از بهترین گزینه های خرید حضوری هستند. اما اگر فرصت کافی برای گشت و گذار با این اوضاع کرونا را ندارید بهتر است که به صورت آنلاین خریداری کنید. مبل تخت خوابشو یا مبل مکانیزم دار نیز می‌توانند جایگزین تخت تاشو باشند.

تخت خواب تاشو

نکات مهم خرید مبلمان تخت خواب شو

جنس بافت مبلمان تختخواب شو باید به گونه‌ای باشد که خاصیت نرمی اما مقاومت خوبی از خود نشان دهد. همچنین پایه‌های مبل باید با چسب مخصوص به بدنه اصلی کاناپه بچسبند. اگر فقط از میخ استفاده شود پس از مدتی شاهد لق شدن پایه‌ها و از کارافتادگی مبلمان خواهیم بود.

مبلمان تختخواب شو چگونه کار می‌کنند؟

مکانیزم مبلمان تخت خواب شو به سه دسته‌ی تاشو، چرخشی و کشویی چرخدار تقسیم می‌شوند که ممکن است به صورت دستی یا برقی باشند. این مکانیزم‌ها باعث می‌شوند که باز و بسته کردن این تخت خواب‌ها راحت باشد. در مکانیزم تاشو مبلمان به صورت افقی یا عمودی باز و بسته می‌شوند. در مکانیزم چرخشی با هل دادن و عقب راندن پشتی یا تکیه‌گاه، می‌توان مبل‌ را به تخت خواب تبدیل کرد.در مکانیزم ریلی و چرخدار نیز با کشاندن کشویی که زیر مبل تعبیه شده می‌توان یک خواب عمیق و راحتی را تجربه کرد.

مزیت خرید اینترنتی تخت تاشو

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان در طرح، رنگ، نقش، سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان و فروشگاه‌هایی که صنایع چوبی را عرضه می‌کنند، امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبربه شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی ۲۴ ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی تخت تاشو است.

تخت خواب تاشو

نتیجه گیری

در این مقاله بهترین مدل‌های تخت خواب تاشو را شرح دادیم. این مدل تخت خواب‌ها جدید و به روزی هستند که به عنوان نسل جدید برای خانه‌های کوچک و با متراژ کم مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل تخت خواب‌ها به وسیله‌ی به وسیله یک جک بالا و پایین می روند و باز و بسته می‌شوند در جای خود قرار می‌گیرند. برای نصب آن‌ها بهتر است از یک نصاب کابینت و کمد دیواری یا متخصصانی که فقط در زمینه‌ی تخت تاشو کار می‌کنند، کمک بگیرید.

سوالات متداول

  1. تخت تاشو چگونه کار می‌کند؟ به وسیله‌ی جک بالا و پایین می‌روند.
  2. تخت تاشو برای چه مکان‌هایی مناسب است؟ برای خانه‌های کوچک، اتاق‌هایی با متراژ کم و یک اتاق دو نفره مناسب هستند.
  3. مزیت خرید اینترنتی تخت تاشو چیست؟ امکان مقایسه‌ی قیمت، بررسی محصولات و تنوع آن‌ها، مشاوره‌ی ۲۴ ساعته و تحویل درب منزل از جمله مزیت‌های خرید اینترنتی تخت تاشو است.

نظرات