آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا

3

آیا مدارس یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد؟ تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ (بیست و دوم آبان ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس فردا به علت آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و حوادث اخیر فردا یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز و قزوین و رشت و شهرهای استان ها فردا به علت آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و حوادث اخیر از حرف تازه میخوانید.

آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 22 آبان 1401

آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا

🔸 تمامی آموزشگاه و مدارس فردا یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ دایر می باشد و تعطیل نیستند.

درصورت اعلام تعطیلی از سوی وزارت آموزش و پرورش به اطلاع کاربران محترم می رسد…..

در حال تکمیل…..

هواشناسی کشور فردا ۲۲ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی از شرایط جوی کشور: فردا یکشنبه ۲۲ آبان در جنوب یزد، کرمان، شمال و شرق فارس و ارتفاعات جنوب غرب و غرب اصفهان بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد و در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایداری حاکم است، سه‌شنبه در سواحل غربی دریای خزر و اردبیل و چهارشنبه در مناطقی از غرب و شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی این ۵ روز در مناطق کوهستانی و سردسیر البرز مرکزی و شرقی و زاگرس مرکزی بارش‌ها به‌صورت برف است، همچنین امروز هوای مناطق پرتردد شهرهای تهران و کرج با توجه به سکون نسبی هوا غبارآلود است.

سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره تعطیلی مدارس به علت آنفلوانرا گفت: در خصوص شیوع بیماری آنفلوانزا و وضعیتی که در حال حاضر کشور با آن مواجه شده است، تذکر‌های لازم و طرح سوال از وزیر بهداشت انجام شد.

او می‌گوید: اقدامات دیگری در این زمینه در حال انجام است که می‌توان به الزام کردن وزارت آموزش و پرورش به تعطیلی موقت مدارس در صورت بروز اپیدمی و افزایش آمار مبتلایان اشاره کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در خصوص مدیریت بیماری آنفلوانزا در هفته جاری وزیر بهداشت برای پاسخگویی در کمیسیون‌های تخصصی حاضر می‌شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس می‌گوید: یکی از مواردی که این روز‌ها در خصوص آن به وزیر بهداشت تذکر و از او طرح سوال شده بود، مبحث کمبود دارو در داروخانه‌های کشور است؛ دارو‌های آنتی‌بیوتیک و ویژه‌تر آنتی‌بیوتیک کودکان بیشتر شامل این کمبود بوده‌اند.

حسینی گفت: محموله واردات دارو به کشور وارد شده و این مطلب مورد مطالبه نمایندگان قرار گرفت؛ علاوه بر درخواست برای تسریع توزیع و عرضه دارو‌های وارداتی در شهر‌های مختلف کشور نیز مدیریت بیماری آنفلوانزا مورد مطالبه نمایندگان مجلس است.

3 دیدگاه در “آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا

  1. مجید گفت:

    متاسفانه مسئولان کشور خواب هستن و همیشه دیر و نابجا تصمیمات غلط میگیرند چون بر اساس رابطه و انقلابی بودن انتخاب میشوند نه شایسته سالاری کسی که سنش بالای ۶۰ سال هست نباید دیگه کار کنه بخصوص پست دولتی نباید بهش بدن

  2. ن گفت:

    من نمیفرستم فردا بچهامو تا هر وقت که هوا آلودس نمیفرستم مدرسه بچهام آلرژی دارن و امروز رفتن خیلی سرفه میکنن من نمیتونم هر روز ببرم دکتر با این همه مشکلات و گرونی بدون بیمه تا ز دلتون نمیاد تا بهمن تعطیل کنید هم بیماری کم بشه هم آلودگی نباشه

  3. ن گفت:
    14

    تهرانو تعطیل کنید هم آلودگی هوا بیداد می‌کنه هم آنفولانزا که من میگم کروناس نه آنفولانزا چون سریع سرایت می‌کنه و هر هفته دارم بچهامو میبرم دکتر چقدر در آمد داریم مگه با این همه گرونی قسط و اجاره بشه دیگه تعطیل کنید امروز به حدی هوا آلوده بود که بچهام آلرژی دارن و سرفه هاشون بند نمیاد چقدر ببرم دکتر دنبال چی هستین واقعا جالبه برام فا ردا نمیفرستم بچهامو مدرسه بسیار هوای تهران ناسالم هست

نظرات