تور فرانسه نوروز ۱۴۰۲

0

انتخاب تور فرانسه نوروز ۱۴۰۲ خود به تنهایی میتواند برای شما سفری پر ماجرا و سراسر شادی را به ارمغان آورد

در سفر به کشور فرانسه در تور نوروزی شما در شهرهای دیدنی این کشور اقامت مینمایید. و فرصت کافی خواهید داشت تا بتوانید به خوبی و با کیفیت هرچه تمام تر از مکان های تاریخی و تفریحی این شهر ها بازدید کنید.

 تور فرانسه نوروز

شهر های متعددی از کشور فرانسه به دلیل جاذبه های خاص گردشگری سالانه مقصد میلیونها توریست از سراسر جهان است.

مهمترین شهر های توریستی فرانسه(در تور فرانسه نوروز ۱۴۰۲ به کدام شهرها سفر کنید)

بسیاری بر این باورند که اگر شما علاقه به گردشگری دارید در طول عمر خود حتما باید یک بار از شهرهای دیدنی کشور فرانسه به خصوص پاریس که شهر توریستی هنر، معماری و اصالت است دیدن کنید

۱-     به شهر عاشاقان پاریس خوش آمدید

پایتخت کشور فرانسه ،شهر پاریس به شهر عشاق معروف است. این شهر زیبا،پویا و سرشار از حس زندگی با جاذبه های بیشمار گردشگری هرساله مقصد میلیونها توریست از سراسر دنیا میباشد.اگر با تور فرانسه نوروز ۱۴۰۲ به شهر زیبای پاریس سفر کردید خوب است بدانید که باید تمام روز مشغول بازدید و تکاپو باشید تا بتوانید تمام این زیبایی های شگفت انگیز را با چشم خود ببینید.
البته که در بیشتر دنیا شهر پاریس را با برج ایفل میشناسند اما این شهر زیبا دارای جاذبه های بیشماری است که هریک در نوع خود بی همتا بشمار میآید.بطور مثال کلسای جامع نوتردام که شکوه همراهی معماری و هنر را به نمایش میگذارد.

موزه لوور بی همتا مطمئنا نامی است که در ذهن بسیاری از مردم دنیا به دلیل دارا بودن گنجینه های بسیار باارزش یک نام درخشان است.کافه ها و رستوران ها و زیبایی چشم نواز خیابان شانزه لیزه که همواره ملو از گردشگران است.آرامگاه مسحور کننده پانتئون پاریس که به دست ناپائون کبیر تبدیل به کلیسایی زیبا شد. پارک زیبای لوکزامبورگ پاریس؛ در مجاورت  دانشگاه سوربن قرار گرفته که قصر مشهور لوکزامبورگ در دل این پارک خودنمایی میکند. پلهای زیبا و بسیار شگفت انگیز نئوف و پل الکساندر سوم که هر کدام زیبایی منحصربفردی دارند.

۲-    Nice از شهرهای دیدنی کشور فرانسه در سواحل مدیترانه

اقامت در شهر ساحلی زیبای نیس و تجربه زیبا و ماندار اقمت در بهترین هتل های زیبای این شهر،سفر به آن را به یک تجربه بینظیر تبدیل نموده است. استراحت و تفریحات دریایی متنوع در کنار دریای فیروزه ای مدیترانه میتوانید به غواصی بپردازید.
اقامت در بهترین هتل‌های دنیا در سواحل ماسه‌ای نیس تجربه‌ای ماندگار از شهرهای دیدنی کشور فرانسه است که می‌توانید بر روی ماسه‌های ساحل استراحت کنید و آفتاب بگیرید یا در دریای فیروزه‌ای مدیترانه‌ای نیس، تنی به آب بزنید و غواصی کنید در این شهر علاوه بر تفریحات ساحلی جاذبه‌های تاریخی دیدنی نیز وجود دارد.

اگر قصد اخذ ویزای توریستی فرانسه را دارید این لینک را دنبال نمایید

۳-     شهر کن از شهرهای دیدنی کشور فرانسه برای اهالی سینما

شهر کن به دلیل جشنواره سینمایی کن که به صورت بین المللی برگذار میشود بسیار معروف است.
به دلیل حضور در این جشنواره سالانه چهره های هنری بسیاری از این شهر دیدن میکنند.

درشهر کن امکانات رقاهی با کیفیت بسیار بالایی تدارک دیده شده است و سفر به کن برای کسانی که به دنبال اقامتی لوکس هستند انتخاب بسیار مناسبی است.

۴-    لیون یکی از شهرهای دیدنی کشور فرانسه  با قدمت۲۰۰۰ ساله

قدمت ۲۰۰۰ ساله شهر لیون فرانسه با کوچه پس کوچه هایی که یاد آور تمدن کهن است. در این شهر قدیمی شما میتوانید به خوبی اوج هنر را احساس نمایید.
تئاتر و سالن‌های نمایش در لیون شهرت جهانی دارد . همواره هنرمندان تئاتری  را به لیون که یکی از شهرهای فرانسه است جلب می‌کند.

۵-    بوردو یکی از شهرهای دیدنی کشور فرانسه معروف به زیبای خفته

به شهر بوردو لقب زیبای خفته را داده اند . این شهر زیبا که تقریبا ۳۰۰ سال جزء مستعمرات انگلیس بوده به همین دلیل از فرهنگ انگلیسی و معماری رایج درانگلیس  نیز در آن بهره برده شده است.

کلیسای جامع سن آندره با ارتفاعی ۱۲۴ متری شکوه معماری را به رخ می‌کشد و از دیگر جاذبه‌های گردشگری بوردو که حتما در تور فرانسه باید از آن دیدن کنید؛ گراند تئاتر؛ کلیسای Cathedral Saint Andre کلیسای سنت میشل؛ کاخ روهان و پل سنگی است.

تور فرانسه نوروز

در شهر پاریس در کدام هتل اقامت میکنید؟

مطمئنا انتخاب یک هتل مناسب تاثیر چشمگیری بر رضایت شما از این سفر خواهد داشت. اگر مقصد سفر شما شهر زیبای پاریس باشد قصد داریم بهترین هتل ها و بهترین رستوران های شهر پاریس را به شما معرفی نماییم.

هتل‌های لوکس و پنج ستاره پاریس

البته که انتخاب هریک از این هتل های پنج ستاره هزینه بسیاری را در بر دارد. انتخاب این هتل های لوکس مناسب افراد نسبتا مرفح است و کسانی است که بودجه کافی برای پرداخت هزینه بالای اقامت در این هتل ها را دارند. معمولا افرادی که دائم در سفر هستند به سراغ هتل های پنج ستاره نخواهند رفت.اگر شما قصد یک اقامت کاملا لوکس را در پاریس دارید هرکدام از این هتل ها میتواند تور فرانسه نوروز ۱۴۰۲ شما را به یک تفریح لاکچری تبدیل نماید.

۱ . هتل چهار فصل (فور سیزن) جورج پنجم پاریس

هتل فور سیزن جورج پنجم پاریس (Four Seasons Hotel George V Hôtel) یک سازه کلاسیک زیبا در نزدیکی شانزلیزه بانمای زیبای پاریس و خودنمایی برج ایفل

۲ . هتل شانگری-لا پاریس

هتل شانگری-لا (Shangri-La Hotel)  در نزدیکی برج ایفل قرار این هتل پنج ستاره به سبک امپراتوری‌های قرن نوزدهم ساخته‌شده و روزگاری، محل اقامت پرنس رولاند بناپارت بوده.

۳ . هتل لو بریستول پاریس

هتل لو بریستول (Hôtel Le Bristol)، یک هتل لوکس و اشرافی. این هتل جذاب، پشت‌بامی دارد که نمایی از برج ایفل را نشانتان می‌دهد.

معرفی هتل‌های چهار ستاره جذاب پاریس

انتخاب بهترین گزینه‌ها با مناسب‌ترین قیمت، بهترین هتل های پاریس با چهار ستاره درخشان برای تور فرانسه نوروز ۱۴۰۲

۱ . هتل مرکور پاریس

هتل چهار ستاره مرکور (Mercure Paris Centre Tour Eiffel Hôtel) در نزدیکی تروکادرو (Trocadéro) و رود سِن (River Seine) واقع‌شده و با برج ایفل تنها دو دقیقه پیاده فاصله دارد.

۲ . هتل نووتل پاریس سنتر برسی پاریس

که هتل نووتل پاریس سنتر برسی (Hôtel Novotel Paris Centre Bercy) این هتل چهار ستاره درست در کنار ایستگاه مترو «Bercy» واقع‌شده؛ و از ایستگاه قطار «Gare de Lyon» حدود ۶۵۰ متر فاصله دارد.

۳ . هتل کنکورد مونتپارناس پاریس

هتل کنکورد مونتپارناس (Hôtel Concorde Montparnasse) روزتان را با دیدن برج ایفل شروع کنید و شبتان را هم با تماشای آن به پایان برسانید

قصد سفر دارید؟ حتما سری به تور اروپا در آژانس سیمرغ تراول بزنید

معرفی هتل های سه ستاره و قیمت مناسب پاریس

در آخر کار، می‌رسیم به هتل‌های سه ستاره. این هتل‌ها امکاناتشان محدود است؛ اما در عوض قیمت خیلی کمتری نسبت به هتل‌های چهار ستاره پاریس و هتل‌های پنج ستاره پاریس دارند.

اگر برای تور فرانسه نوروز ۱۴۰۲ به دنبال یک جای تروتمیز برای خوابیدن هستید که امکانات رفاهی ضروری را ارائه کند، هتل‌های سه ستاره و قیمت مناسب پاریس گزینه خوبی برایتان هستند. با ما همراه باشید و چند تا از بهترین هتل های پاریس با سه ستاره درخشان را بشناسید.

۱ . هتل سنت ژرمن دس پرس پاریس

هتل سنت ژرمن دس پرس (Hôtel Saint Germain Des Prés)، تنها دو دقیقه با بلوار سن ژرمن که یکی از مراکز خرید معروف پاریس است فاصله دارد

۲ . هتل ایمیل پاریس

هتل ایمیل (Hôtel Emile) هم به عنوان یکی از بهترین هتل های پاریس شناخته می­شود. این هتل سه ستاره در قلب ناحیه پرجنب‌وجوش و جوش ماریس واقع‌شده. ایستگاه مترو سن پائول درست در ۹۰ متری این هتل قرار دارد و فاصله کلیسای جامع نوتردام هم با هتل حدود یک کیلومتر است.

۳ . هتل ایبیس استایل برسی پاریس

ایبیس استایل برسی (ibis Styles Paris Bercy) یکی دیگر از بهترین هتل های پاریس است. این هتل سه ستاره از ایستگاه مترو «Bercy» حدود ۲۰۰ متر فاصله دارد. ایستگاه مترو «Gare de Lyon» هم در ۵۰۰ متری این هتل واقع‌شده.

۴ . هتل الیزه پاریس

هتل الیزه پاریس در نزدیکی خیابان شانزلیزه و طاق پیروزی پاریس قرار دارد. البته همین موقعیت جغرافیایی عالی، نام این اقامتگاه را در بین بهترین هتل های پاریس قرار داده.

جهت اخذ ویزای شینگن میتوانید با آژانس فرانسوی سیمرغ تراول تماس بگیرید

تور فرانسه نوروز

انتخاب بهترین رستوران در تور فرانسه نوروز ۱۴۰۲

مطمئنا غذاخوردن در رستوران های معروف و لوکس و پرستاره شهرهای گوناگون فرانسه یکی از لذت بخش ترین بخش های تور فرانسه شما خواهد بود. . با وجود سرو غذاهای لذیذ و رستوران‌های بسیارعالی که در سطح دنیا مشهور هستند، در سفر به فرانسه، باید برای رستوران رفتن وقت بگذارید.

این نکته ای است که با دانستن ان شما میتوانید به آسانی رستوران با کیفیتی را پیدا کنید. خوب است بدانید ، تمامی رستوران‌هایی که به دلیل  کیفیت غذا، سرویس‌دهی عالی و موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای ، محبوب مردم و اهالی شهر هستند ، بسیاری از آن‌ها ستاره‌ی میشلن دارند.

برخی از رستوران های لوکس دو یا چند ستاره میشل دریافت مینمایند.

دریافت ویزای شنگن یک ضرورت مهم برای سفر با تور فرانسه نوروز ۱۴۰۲

میتوانید برای دریافت ویزای شنگن از طریق کنسولگری تمامی کشورهای جزء اتحادیه اروپا اقدام نمایید.

اینکه بتوانید ویزای شنگن خود را از طریق کدام کشور دریافت نمایید ب عوامل گوناگونی بستگی مستقیم دارد. این موضوع که آن کشور ها چه رابطه سیاسی با ایران دارند تاثیر بسیاری در چگونگی دریافت

کشور پرتغال و بعضی دیگر از کشورهای اروپایی در حال حاضر خدمات کنسولی را در ایران ارائه نمیدهند.بعضی کشورها نیز مانند اسپانیا سخت گیری ها و قوانین بیشتری برای اعطای ویزای شنگین به توریست های ایرانی دارند.

البته باید این نکته را ذکر نماییم که شما پس از دریافت ویزای شنگن میتوانید زمان اتمام اعتبار ویزای خود به تمامی کشورهای حوزه شنگن سفر نمایید.

نکته ی دیگری که جا دارد ذکر نماییم این است که ورود شما به اروپا باید از کشور صادر کننده ویزایتان باشد.

سومین نکته که دانستن آن میتواند برای شما که خواستار دریافت خدمات تور فرانسه نوروز ۱۴۰۲ هستیدبسیار مفید باشد این است که اقامت شما در هر کشور نمیتواند بیشتر از زمان اقامت شما در کشور صادر کننده ویزایتان باشد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای شنگن

  • اصل و کپی گذرنامه
  • تصل شناسنامه
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی
  • اصل گواهی حساب بانکی
  • کارکرد حساب جاری
  • و گواهی تمکن مالی

مدارکی است که باید جهت دریافت ویزا به همراه خود داشته باشید.

سابقه ریجکتی چه تاثیری بر دریافت ویزای شینگن دارد

بهتر است در صورت وجود سابقه ریجکتی حتما این موضوع به سفارتخانه ای که به آن برای دریافت ویزا مراجعه کرده اید اعلام شود. پیشنهاد میکنیم حداقل تا تا سال بعد از ریجکتی اقدام به دریافت ویزا ننمایید.در غیر این صورت امکان ریجکت شدن مجدد شما سیار است.

تور فرانسه نوروز ۱۴۰۲ با وقت سفارت و ویزای تضمینی

یکی از خدماتی که بیشتر آزانس های مسافرتی برای میهمانان خود ارائه میدهند دریافت وقت سفارتخانه و کمک به انجام مراحل دریافت ویزا میباشد.

هیچ آژانسی نمی‌تواند برای شما تضمین دهد که ویزای شما بطور قطع صادر خواهد شد.

این موضوع به این دلیل است که تمامی مراحل صدور ویزا توسط سفارتخانه های صورت میپذیرد.

اما خدماتی که در خصوص ویزا برای تور فرانسه نوروز ۱۴۰۲ صورت میگیرد شامل این است که

با توجه به سوابق مسافر و مدارکی که به سفارت ارائه شده است، احتمال صدور ویزا را بررسی مینماید.

نظرات