بیوگرافی پریسا اکبرنژاد بازیگر نقش پریسا در فیلم دو نفر و نصفی + همسر عکس جدید

10

بیوگرافی پریسا اکبرنژاد بازیگر نقش پریسا در فیلم دو نفر و نصفی + همسر عکس جدید

بیوگرافی پریسا اکبرنژاد بازیگر نقش پریسا در فیلم دو نفر و نصفی کیست و الان کجاست + همسر و فرزندان پریسا اکبرنژاد بازیگر کودک فیلم دو نفر و نصفی با عکس های بزرگسالی و جدید وی تا مهاجرت از ایران در ادامه مطلب می خوانید:

پریسا اکبرنژاد بازیگر نقش پریسا در فیلم دو نفر و نصفی کیست و الان کجاست

بیوگرافی پریسا اکبرنژاد بازیگر و همسرش

پریسا اکبرنژاد، بازیگر، تئاتر و سینما و تلویزیون ایرانی است. او که با بازی در فیلم دو نفر و نصفی در نقش کودک خردسال به نام پریسا به شهرت رسید، حالا کمتر در عرصه ی بازیگری دیده شده است و در حال حاضر هیچگونه فعالیتی در زمینه هنرپیشگی ندارد و سال ها پیش از ایران مهاجرت کرده است و در حال حاضر در ایران زندگی نمی کند . حالا با خبر پخش فیلم “دو نفر و نصفی“، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران این فیلم ایرانی یعنی پریسا اکبر نژاد گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش و فرزندانش تا مهاجرت می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی پریسا اکبرنژاد بازیگر کودک فیلم دو نفر و نصفی و همسرش

زندگی شخصی

پریسا اکبرنژاد، بازیگر، تئاتر و سینما و تلویزیون ایرانی در سال ۱۳۶۹ در تهران متولد شد. او بازیگر کودک در دهه ۷۰ است و برای اولین بار با بازی در فیلم سینمایی دو نفر و نصفی به مخاطبان معرفی شد. هر چند ایشان دیگر در زمینه بازیگری و سینما فعالیتی ندارد و هم اکنون در خارج در کشور زندگی می کند ، اما با پخش مجدد فیلم دو نفر و نصفی، مخاطبان یادی از او کرده و خاطره ها را زنده می کنند. از پریسا اکبر نژاد به عنوان اولین بازیگر کودک ۱۱ ماهه سینمای ایران یاد می شود.

بیوگرافی پریسا اکبرنژاد بازیگر نقش پریسا در فیلم دو نفر و نصفی کیست + عکس های جدید بزرگسالی

سال های فعالیت

پریسا اکبرنژاد بازیگری را از ۱۱ ماهگی شروع کرده و اولین بار در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم “دو نفر و نصفی” بر پرده نقره ای سینما دیده شد. او باوجود محبوبیتی که به دست آورد، پس از آن در هیچ فیلم و سریال دیگری دیده نشد و گویا خانواده اش علاقه چندانی به حضور او در سینما و بازیگری نداشتند. او هم اکنون به شغل دیگری مشغول است و در خارج از کشور زندگی می کند.

 

ازدواج و همسر پریسا اکبرنژاد

خانم اکبرنژاد چند سال پیش ازدواج کرده و در حال حاضر متاهل می باشد. عکسی با همسرش را در زیر مشاهده نمایید:

ازدواج و همسر پریسا اکبرنژاد

بازیگر نقش کودک در فیلم دو نفر و نصفی

حتما شما فیلم نوستالژیک دو نفر و نصفی را دیده‌اید. در این فیلم سینمایی فرامرز قریبیان و علیرضا خمسه به طور کاملا اتفاقی دختر ۱۱ ماهه‌‌ای را مقابل در خانه خود پیدا می‌کنند و برای مدتی مسئول نگهداری او می‌شوند. پریسا اکبرنژاد، همان نوزاد و کودک است که در سال ۷۰ مقابل دوربین یدالله صمدی رفت و در یادها و ذهن مردم ماندگار شد. شخصی اصلی این فیلم نوزاد ۱۱ ماهه ای است که نقش آن را پریسا اکبر نژاد در کنار بازیگرانی همچون علیرضا خمسه، فرامرز قریبیان، آتنه فقیه نصیری، لوریک میناسیان، اکبر دودکار، اصغر زمانی، فرخ لقا هوشمند، محرم بسیم و ….بازی کرده.

بازیگر نقش کودک در فیلم دو نفر و نصفی

10 دیدگاه در “بیوگرافی پریسا اکبرنژاد بازیگر نقش پریسا در فیلم دو نفر و نصفی + همسر عکس جدید

  1. آژ گفت:

    هر جا هست تندرست و شاد باشد.

  2. کیوان گفت:

    یادش بخیر فیلم دو نفر ونصفی سال هفتادمین بودش اکران شد

  3. احمدرضا طاهری نیا گفت:
    23

    پوشک بچه بگرفتی بگرفتم.شیشه شیر خشک بگرفتی بگرفتم، شیشه پستونک بگرفتی بگرفتم.

  4. میثم ایرانی گفت:
    19
    1

    وای عزیزم. چقد کوچولو بودم این فیلمو میدیدم.
    یادش،بخیررررر. تازه هم که پخش،شد یاد اون روزا اوفتادم.
    ده شصتی هستم

  5. پر گفت:
    18
    4

    بچها بچمو نزنیدش😀😃…

  6. عرش گفت:
    40
    65

    دول غربی فواحش حرفه ای سینمای هالیوود و کن را بسیج کرده است تا برهنگی و مدل سازی پ*ن را به کشورهای شرقی و اسلامی از طریق فضاهای مجازی و تبلیغاتی، الگوسازی کنند. تا به این طریق جوانان و نوجوانان را مسخ کنند. زن با تمدن ۷۰۰۰ ساله ایران الگو باید باشد یا زن غربی بی تمدن که حمام نمی‌دانستند چیست؟!

  7. .. گفت:
    43
    1

    شیشه پستونک بگرفتی؟بگرفتم

  8. پری 💐 گفت:
    43
    6

    الهی که خوشبخت بشی عزیزم 🌹 الهی آمین 🤲🙏💕💕💕💕💕😘

  9. ن 😉 گفت:
    29
    11

    چه جیگری شدی 😘💕💕

  10. Feri گفت:
    90
    13

    شیرخشک براش بگرفتی؟
    بگرفتم 😅

نظرات