آیا مدارس چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۱۸ آبان ۱۴۰۱

1

آیا مدارس چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد؟ تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ (هجدهم آبان ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس فردا به علت آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و حوادث اخیر فردا چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز و قزوین و رشت و شهرهای استان ها فردا به علت آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و حوادث اخیر از حرف تازه میخوانید.

آیا مدارس چهارشنبه 18 آبان 1401 تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۱۸ آبان ۱۴۰۱

آیا مدارس چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۱۸ آبان ۱۴۰۱

♦️ فردا مدارس تعطیل نیست و تمامی مدارس و مراکز آموزشی در همه شهرهای ایران فردا چهارشنبه ۱۸ آبان (۱۴۰۱) دایر می باشد

فوری: 🔸مدارس چهار شهرستان استان بوشهر تعطیل شدند

▫️آموزش و پرورش استان بوشهر: با توجه به شرایط جوی، بارش‌های گسترده و آب گرفتگی معابر شهری، مدارس تمام مقاطع تحصیلی در شهرستانهای بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی برای نوبت صبح امروز تعطیل اعلام شدند.

در صورت اعلام تعطیلی به اطلاع کاربران محترم می رسد…..

در حال تکمیل…..

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: درحال حاضر تعطیلی مدارس در دستور کار نیست . در سنوات گذشته هم آنفلوآنزا و سرماخوردگی وجود داشته و علتی برای تعطیلی مدارس نیست گفت: سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم تا آمار را دریافت کنیم که هنوز به صورت مستند قابل احصاء نشده تا بتوانیم اعلام کنیم. از ادارات کل و دانشگاه‌های علوم پزشکی آمار را دریافت و براساس آن برنامه ریزی‌های بعدی را انجام می‌دهیم.

فعلا مدرسه‌ای مجاز به تعطیلی به علت آنفلوآنزا نیست و دستورالعملی مبنی بر تعطیلی مدارس ابلاغ نکرده‌ایم و در جلساتی هم که با وزارت بهداشت داشتیم فعلا تعطیلی مجاز نیست و دستورالعملی هم که ابلاغ خواهیم کرد، در راستای رعایت نکات بهداشتی خواهد بود.

هواشناسی کشور فردا ۱۸ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: روز چهارشنبه ۱۸ ابان  تا جمعه برای اکثر مناطق کشور روند کاهشی دما پیش‌بینی شده است. سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا (۱۸ آبان‌) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ و روز پنجشنبه (۱۹ آبان‌) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

1 دیدگاه در “آیا مدارس چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۱۸ آبان ۱۴۰۱

  1. ن گفت:

    در هفته دو دو تا بچهامو تو این یکماه بردم دکتر با ویزیت هفتاد هزار نفری دارو هم دوتا شربت میدم چهارصد تومن خرج کردم اومدم مکه ما چقدر درآمد داریم که هفته دو بار ببرم دکتر همش دارو شیمیایی بدم بچهام آدم مستاجر از کجا بیاریم هم قسط بدیم هم اجاره هم پول دکتر بس کنید کل بچه‌ای مدرسه تو تهران درگیرن نیاز نیست آمار از مدیران بگیرید به مطب‌ها و بیمارستان ها سر بزنید کافیه واقعا متاسفم

نظرات