دانلود ۲ کلیپ استوری کوتاه و زیبا روز کارمند ۱۴۰۱ وضعیت واتساپ و اینستاگرام

0

۲ کلیپ استوری کوتاه و شاد روز کارمند ۱۴۰۱ برای وضعیت واتساپ ۱۴۰۱ – دانلود کلیپ کوتاه تبریک روز کارمند مبارک باد با آهنگ شاد در سال ۱۴۰۱ برای کلیپ استوری روز کارمند ۱۴۰۱ برای استوری اینستاگرام و وضعیت واتساپ و استوری تلگرام از مجله حرف تازه دانلود کنید:

کلیپ تبریک روز کارمند 1401

دانلود ۲ کلیپ استوری کوتاه و زیبا روز کارمند ۱۴۰۱ وضعیت واتساپ و اینستاگرام

چند ویدئو و کلیپ استوری روز کارمند در سال ۱۴۰۱ برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام و کلیپ فیلم کوتاه و شاد روز کارمند مبارک برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام همراه با کلیپ کوتاه آهنگ شاد روز کارمند ۴ شهریور برای وضعیت واتساپ برای استوری اینستاگرام را در ادامه دانلود کنید:

چهارمین روز شهریور ماه در کشورمان روز کارمند نامگذاری شده که به مناسبت هفته دولت و شهادت محمدعلی رجایی و باهنر بوده است. به مناسبت فرا رسیدن این روز کلیپ روز کارمند برای قدردانی از کارمندان برای شما به اشتراک گذاشتیم تا برای استوری اینستاگرام و وضعیت واتساپ و تلگرام و توئیتر ارسال کنید:

دانلود ویدئو

کلیپ استوری روز کارمند در سال ۱۴۰۱

دانلود ویدئو

جملات زیبا درباره کارمندان

روز کارمند , تجلیل ازانسان های لایق ای است که هدفشان سرویس به مردمان و کسب رضای آفریدگار است . آنها که تمامی کارایی و تلاششان , گشایش گره های معاش انسان‌ها , رفع مشکلات و ساخت وقار در جامعه است .

روز کارمند گرامی باد

////

وظیفه شناسی و کارایی صادقانه شما قابل تحسین و تقدیر است , ضمن تهنیت روز جهانی کارمند از زحمات و سرویس ها سزاوار شما تقدیر و قدردانی نموده , توفیقات روز افزون شما‌را از درگاه ایزد منان خواستاریم .
/////

امید داریم مدام کارمندانی خوش‌حال , خوش‌خنده , خوش‌رو و خوش‌فکر باشیم .

روز کارمند بر شما خجسته باد!

////

عملکرد خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک آگاهی و تعهد است . سود بذر کارایی و کوشش شما , درخت امیدی است که به توشه می نشیند و نوید بخش آتی ای پرنشاط قشنگ است . سلام بر عملکرد بلند‌تان

////

بدینوسیله ضمن تهنیت روز کارمند از زحمات و تلاشهای بی دریغ شما از صمیم قلب سپاسگزارم , موفقیت و سالمی شما‌را از درگاه ایزد منان مسألت مینمایم .

////

توان یاد گرفتن و سعی حیاتی خیس از تحصیلات و فایده هوشی است .

////

ای کارمند هر صبح به امید روزی پرتلاش بر می خیزی و گام در مسیر خدمت رسانی و تلاش می نهی. تو خود خوب میدانی که چه گره های بزرگی از مشکلات مردم با دست و قلم تو باز می شود. ثانیه ها، دقیقه می شوند و دقیقه ها، ساعت. تا آن همگام که صدای اذان تو را به خود می آورد. اصلا متوجه نمی شوی که چگونه گذشت. روز به نیمه رسیده و تو روز خود را با خدمت به خلق گذرانده ای. مهیای نماز می شوی با قلبی آرام و خرسند از یاری رساندن به هموطنت. بدان دعای خیر او پشتوانه توست، ای کارمند. با سامانه پیامکی روز کارمند را به اقوام کارمندتان تبریک بگویید.

////

گفته جان پرور است، پیام هر کارمند

ز هرچه والاتر است مقام هر کارمند

صرف کند عمر خود، در ره خدمت به خلق

دانش و علم و هنر، پیام هر کارمند

روز کارمند بر کارمندان پر تلاش تبریک و تهنیت باد.

/////

باید مغزهای خود را از اینکه تنها مستخدم دولت باشیم

و پشت میز بنشینیم خالی کنیم و برگردیم به اینکه

انسانیت انسان در رابطه با کار به وجود می آید

انسان می تواند به وسیله کاری که انتخاب می کند خالق خود باشد

روز کارمند مبارک.

نظرات