بیوگرافی بردیا دیانت بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس جدید

4

بیوگرافی بردیا دیانت بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس جدید

بردیا دیانت : متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۷۵ در تهران بازیگر تئاتر،سینما،تلویزیون اهل ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی بردیا دیانت بازیگر و همسرش از شروع بازیگری تا شهرت در سریال بی همگان همراه عکس و تصاویر و خانواده و پدر و مادر و زندگی شخصی و هنری و پیج اینستاگرامش تا بازی در سریال بی همگان ۱۴۰۱ را در ادامه این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید:

بیوگرافی بردیا دیانت کیست

بیوگرافی و زندگینامه بردیا دیانت

بردیا دیانت بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون اهل ایران است که در بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۷۵ در تهران متولد شد و یکی از بازیگران تازه کار در ایران است. او تاکنون در فیلم ها و نمایش های متعددی به ایفای نقش پرداخته است، اما بیشترین شهرتش برای بازی در سریال بی همگان برمی گردد

بیوگرافی و زندگینامه بردیا دیانت

ازدواج و همسر بردیا دیانت

وی هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می بیشد

سوابق بازیگری

آقای دیانت از جمله بازیگرانی است که از تئاتر وارد عرصه سینما و تلویزیون شده است و با درخشش در سریال ملکه گدایان و سریال بی همگان به چهره معروف هنری تبدیل شد. این هنرمند در نمایش «آهو» به نویسندگی و کارگردانی پوریا ‌گلستانی به ایفای نقش پرداخت. بردیا دیانت در فصل اول سریال شبکه خانگی ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده حضور کوتاهی داشت. نمایش آهو به نویسندگی و کارگردانی پوریا ‌گلستانی از دیگر کارهای هنری این بازیگر است. این بازیگر جوان تاکنون تجربه ای در سینما نداشته و در حال حاضر در فیلمی نقش آفرینی نکرده است. اما به جرات می توان گفت که در آینده یکی از ستاره های سینما و تلویزیون خواهد شد. بازی مسلط و خوب و منحصر بفرد وی نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی بردیا دیانت بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس جدید

سریال ملکه گدایان

ایشان یکی از بازیگران سریال ملکه گدایان بود که در نقش یک خلافکار را در سریال ملکه گدایان بازی کرده بود که وظیفه از مرز رد کردن البرز با بازی آرمان درویش را برعهده داشتند. ملکه گدایان جدیدترین سریال حسین سهیلی­ زاده است که مدتی­ ست از شبکه­ ی نمایش خانگی پخش شد. بردیا دیانت در سریال ملکه گدایان در کنار بازیگرانی چون

باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی و …. به هنرمندی پرداخت.

فیلم و سریال های بردیا دیانت

سریال بی همگان

یکی از بازیگران سریال بی همگان آقای بردیا دیانت است که در کنار بازیگرانی چون کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، بردیا دیانت، رستا رحیمیان، خوش درخشیده است. این سریال محصول سال ۱۴۰۱ تلویزیون برای شبکه سه به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» و «اصغر هاشمی» و تهیه‌کنندگی «مهران مهام» در ۳۷ قسمت است. نویسندگی این مجموعه تلویزیونی برعهده «علیرضا کاظمی پور» و «سعید جلالی» می‌باشد. «بی همگان» ملودرامی اجتماعی خانوادگی است که معضلات اجتماعی جامعه را بررسی می کند.

همسر بردیا دیانت

پیج اینستاگرام

صفحه اینستاگرام این بازیگر عزیز با نشانی * در دسترس است

فیلم ها و سریال ها

  • سریال ملکه گدایان
  • سریال بی همگان
  • نمایش آهو

و …

عکس های بیشتر بردیا دیانت

4 دیدگاه در “بیوگرافی بردیا دیانت بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری با عکس جدید

  1. Darya گفت:

    امیدوارم هرجا هستن سالم و سلامت باشن و کلی کارای خفن دیگه انجام بدن که ما از دیدن کاراشون کیف کنیم😊

  2. Seta گفت:

    ارزوی موفقیت های روز افزون دارم براشون

  3. بهار گفت:
    8
    4

    در کل بازیگر جذابی هستن و بازیشون حرف نداره 👌❤

نظرات