جدیدترین مدل های هودی ست زنانه و مردانه شیک ۱۴۰۱

0

هودی ست زنانه و مردانه : در فصل سرما مخصوصا بهترین چیزی که می تواند شما را گرم کند یک هودی درجه یک است حالا تصو کنید این هودی را با همسرتان ست کنید. به همین جهت ما مجموعه مدل های ست هودی زنانه و مردانه ۱۴۰۱ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ست هودی زنانه و مردانه

جدیدترین مدل های ست هودی زنانه و مردانه ۱۴۰۱

هودی، همان سوییشرت کلاه دار، بدون زیپ و دکمه می باشد. شباهت بسیاری به سوییشرت وژاکت دارد، با این تفاوت که هودی کلاه دارد. هودی از جنس نخ و پنبه میباشد. داخل بعضی از آن پشم وجود دارد. هودی مدل های متفاوتی دارد. جلوبسته، جلوباز،زیب دار و دکمه دار، با جیب، بدون جیب.در کل ذات هودی لباسی آزاد و راحت است.

هودی ست زنانه و مردانه

راهنمای خرید

هودی برای اندام متناسب، باید نه تنگ ونه گشاد باشد. هودی باید متناسب با اندامتان باشد، که نه شما را کوچک و ریز نشان دهد ونه بیش از اندازه درشت و چاق. اشخاص چاق، هودی تنگ و اسلیم نباید بپوشند. هودی باید، کمی گشاد باش.، تا روی بدنتان، گیر نکند.اکثر هودی ها گشاد و راحت می‌باشند.

هودی ست

هودی متناسب آقایان :

چون آقایان عضلانی هستند، توصیه می‌شود، هودی اسلیم فیت یا همان هودی هایی که عضلات اندام را به خوبی نشان می‌دهد، بپوشند.

راهنمای خرید هودی ست

هودی زنانه :

اولین نکته مهم هنگام خرید، توجه به جنس هودی است. نکته بعدی سایز مناسب می باشد. اصولاً هودی از دست لباس هایی است، که اندازه آن کمی بزرگتر از سایز نیم تنه بالایی می باشد. باید توجه کنید که اندازه های سرشانه لباس با سایز سرشانه شما هم اندازه باشد. انتخاب هودی به عواملی مانند رنگ پوست، استایل بدنی، وزن وابسته است. انتخاب لباس مناسب، بجز تاثیر در روحیه ی بانوان، باعث بالا بردن اعتماد به نفس آنها در مهمانی ها نیز می‌شود.

هودی زنانه

رنگ هودی ست زنانه و مردانه :

معمولا رنگ مشکی که یکی از پر طرفدار ترین رنگ ها است هم برای آقایان شیک است هم خانم ها و هر دو جنس این رنگ را دوست دارند. رنگ آبی نفتی، این هودی بسیار جذاب و شیک میباشد. آن را می‌توان با مانتو جین برای خانم ها و کت جین برای آقایان یا اسپرت هم پوشید.هودی خاکستری، ترکیب هودی خاکستری با کت جین مناسب است.

هودی مردانه

قیمت هودی ست :

هودی‌ها از جنس‌ها و برندهای مختلف هستند و طیف بسیار متنوعی از لباس‌های بازار را تشکیل می‌دهند. پس بدیهی است که گسترهٔ قیمتی آنها هم بسیار متنوع است. شاید ندانید که هودی چند میلیونی هم داریم. اما داریم! قیمت هودی‌ها از حوالی ۳۰ هزار تومان شروع می‌شود تا ۳ میلیون تومان هم می‌رسد.

رنگ هودی ست

قیمت هودی ست

نکات مهم خرید هودی ست

هودی فانتزی ست زنانه و مردانه

همراه ما باشید

نظرات