داماد اکبر عبدی کیست بیوگرافی داماد اکبر عبدی با ماجرای ازدواج و شغل + عکس

0

داماد اکبر عبدی کیست؟ و اهل کجاست و اسمش چیه بیوگرافی داماد اکبر عبدی با ماجرای ازدواج و شغل + عکس های جنجالی و حواشی تا خانواده و زندگی شخصی داماد اکبر عبدی بازیگر معروف ایرانی را در ادامه مطلب میخوانیم.

داماد اکبر عبدی کیست؟ بیوگرافی داماد اکبر عبدی با ماجرای ازدواج و شغل + عکس

داماد اکبر عبدی متولد دهه ۶۰ و دارای شغل آزاد است. او در سال ۹۶ با المیرا دختر اکبر عبدی ازدواج کرد. به تازگی عکسی خانوادگی از داماد اکبر عبدی در کنار همسرش سوژه رسانه ها شده است.

المیرا عبدی در کنار فعالیت های دیگر، مدتی به عنوان بازیگر مشغول بود و همسرش بر خلاف وی به شغل آزاد مشغول است.

اسم داماد اکبر عبدی

اکبر عبدی (زاده ۴ شهریور ۱۳۳۹ در تهران) از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر است. اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده‌است. اکبر عبدی از پدری اردبیلی و مادری تهرانی در سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران به دنیا آمد .

او بیشتر در نقش های کمدی بازی می کند و فیزیک بدنی خاصی دارد و صورت اکبر عبدی، امکان گریم شدید و ساختن چهره های گوناگون، مانند نوجوانان و زنان را به وی می دهد. اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده است. او اخیرا درباره تجمعات اعتراضی و اغتشاشات با چشم های اشکی و بغض ویدئوهایی منتشر کرده و از خدا طلب کمک و آرامش برای ایران کرده است.

بیوگرافی سهراب میرزایی داماد اکبر عبدی

المیرا عبدی در سال ۹۴ نامزد شد و بعد از دو سال در نوروز ۹۶ مراسم عروسی و ازدواج خود را با حضور خانواده و هنرمندان برگزار کرد.

از بازی‌های به‌یادماندنی اکبر عبدی می‌توان به فیلم‌های هنرپیشه و آدم‌برفی و باز مدرسه م دیر شد اشاره کرد. اکبر عبدی نیمه اول دهه هشتاد را در سکوت سینمایی سپری کرد و تا حدودی از محبوبیت و شهرت او کاسته شد. بازی او در چند فیلم کمدی در اواخر دهه هفتاد هم خیلی مورد توجه واقع نشد و با وجود اینکه در سال ۱۳۸۰ و در جشنواره بیستم فیلم فجر برای بازی در فیلم نان و عشق و موتور هزار نامزد جایزه شد. در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ در آیین نکوداشت افتتاحیه جشنواره فجر مجدداً از وی تقدیر شد

 

نظرات