تزریق فیلر زیر چشم برای کاهش چین و چروک اطراف چشم چقدر موثر است؟

0

سیاهی، افزایش چین و چروک، فرورفتگی و افتادگی در ناحیه زیر چشم همگی از نشانه‌های افزایش سن و پیری هستند که برای بسیاری از افراد، به خصوص بانوان ناخوشایند و ناراحت‌کننده است.
در این میان تزریق فیلر زیر چشم می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای رفع این نشانه به‌کار آید. بسیاری از افرادی که با علائم ناخوشایند پیری و افزایش سن مواجه می‌شوند، تصمیم می‌گیرند تا با تزریق فیلر زیر چشم صورت جوان و جذاب خود را همچنان حفظ کنند. البته در این میان، راهکارهای مهمی برای به‌ تعویق انداختن بروز علائم پیری در صورت وجود دارد که مشخصا به رعایت سبک درست زندگی بازمی‌گردد. مواردی نظیر تغذیه درست، خودداری از مصرف برخی مواد غذایی نظیر مصرف بیش از اندازه‌ نمک و غذاهای دارای کلسترول بالا، داشتن خواب کافی، داشتن فعالیت‌های ورزشی و تناسب اندام همگی از جمله مواردی هستند که فرایند بروز نشانه‌های پیری را به عقب می‌اندازند. با وجود تمامی این راهکارها، بالاخره روزی نشانه‌های سال‌خوردگی روی چهره‌ افراد نمایان می‌شود که هرگز وجود آن‌ها برای اغلب مردم جالب نیست و آن‌ها همچنان می‌خواهند که چهره‌ جوان خود را حفظ کنند.  تزریق فیلر زیر چشم به شکل درست و کارآمد، می‌تواند تأثیراتی قابل توجه در رفع سیاهی و پف زیر چشم داشته باشد و از طرف دیگر چین و چروک‌هایی که ممکن است در این ناحیه به‌ وجود آیند را برطرف کند.

تزریق فیلر زیر چشم

هدف اصلی تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

هدف اصلی افراد برای تزریق فیلر زیر چشم شامل رفع تیرگی و روشن شدن این ناحیه و در مجموع، بهبود کیفیت پوست و جوان باقی ماندن آن است.

با توجه به این هدف، می‌توان فیلر زیر چشم را در برخی نواحی چون خطوط پنجه‌کلاغی، چین‌ و چروک‌های نمایان شده در زیر چشم و ناحیه اشکی آن تزریق کرد تا با گذشت مدت زمانی کوتاه و بدون تجربه‌ عوارضی خاص، پوست زیر چشم و صورت جوانسازی شود.

این فرایند باعث می‌شود تا پس از مدتی کوتاه که تزریق فیلر اثرگذاری خودش را نمایان می‌سازد، پوست اطراف چشم حالت جوان خود را بازیابی کند و ظاهر کلی چهره را به شکلی محسوس تغییر دهد. این تغییرات تا حدی گسترده‌ هستند که تنها دو هفته پس از تزریق فیلر با نگاه کردن به آینه شگفت‌زده خواهید شد.

با توجه به این توضیحات، می‌توان گفت که تزریق فیلر زیر چشم بهترین راهکار برای خلاص شدن از چین و چروک‌ها و تیرگی پوست در این ناحیه‌ به حساب می‌آید که توسط بسیاری از متخصصین زیبایی توصیه می‌شود.

عملکرد فیلر زیر چشم به چه صورت است؟

فیلر زیر چشم محلولی حاوی اسید هیالورونیک است. این ماده به طور طبیعی در پوست‌ افراد جوان ترشح می‌شود که باعث ایجاد حالت شاداب و حس جوانی می‌شود. با این حال افزایش سن باعث می‌شود تا رفته رفته ترشح اسید هیالورونیک در پوست کاهش پیدا کرده و به موجب آن پوست دیگر قادر به تولید موادی مهم، از جمله کلاژن و الاستین نباشد.

کاهش سطح کلاژن و الاستین در پوست رفته رفته باعث توقف فرایند آبرسانی به پوست شده و موجب خشکی آن می‌شود و با کاهش سطح کشسانی پوست، چین و چروک‌های قابل توجهی در پوست ایجاد می‌شوند. در این میان، موادی که با عنوان فیلر زیر چشم آماده‌ تولید شده‌اند، شامل هیالورونیک اسید طبیعی هستند و می‌توانند این ماده‌ را از راه تزریق، به پوست انتقال دهند. تزریق این ماده پس از مدت زمانی مشخص باعث می‌شود تا فرایند پیری در پوست و به‌خصوص در ناحیه زیر چشم معکوس شود و برای بار دیگر پوست حالت شاداب و جوان خود را پیدا کند. در نهایت سطح کشسانی پوست افزایش پیدا می‌کند و با آبرسانی مناسب، پوست حالت روشن سابق خود را به دست می‌آورد.

طبیعی بودن ماده‌ هیالورونیک اسید موجود در فیلر‌ها باعث می‌شود تا نتیجه‌ حاصل شده از تزریق آن به پوست، کاملا مطلوب و طبیعی باشد و فرد با کمترین عوارض جانبی ممکن و البته بدون هیچ‌گونه خطری بتواند زیبایی و جوانی پوست خود را مجددا به دست آورد.

در زمان تزریق فیلر زیر چشم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

تزریق فیلر زیر چشم

با توجه به توضیحات فوق، می‌توان گفت که فیلر زیر چشم به دلیل تأمین مناسب مهم‌ترین ماده جوانی پوست، کارآمدترین راه برای جلوگیری از پیری صورت و پوست زیر چشم به حساب می‌آید. با این حال تزریق فیلر همچنان یک راهکار نیمه‌تهاجمی برای جوانسازی پوست است و در زمان تزریق آن باید به چندین نکته‌ی مهم دقت شود.

از جمله مهم‌ترین مواردی که باید در زمان تزریق این ماده در زیر چشم به آن دقت شود، میزان مهارت فرد تزریق‌کننده و برند فیلر مورد استفاده است. فرد تزریق‌کننده فیلر باید به شکل تخصصی در این زمینه تجربه داشته باشد تا بتواند به‌شکلی کاملا درست و دقیق این کار را انجام دهد.

در صورتی که فرد تزریق‌کننده، تجربه مناسب در زمینه‌ انجام این کار را نداشته باشد، ممکن است نتیجه‌ حاصل شده مطلوب نبوده و حتی باعث ایجاد اختلالاتی در عملکرد پوست و در عین‌حال باقی‌ماندن بخشی از چین و چروک‌ها در پوست شود. با توجه به این مسائل توصیه می‌شود تا حتما برای اقدام به تزریق فیلر و ژل به کلینیک‌های معتبر مراجعه کنید.

از طرف دیگر برند فیلر مورد استفاده برای زیر چشم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بدون شک، فیلر‌های هیالورونیک اسیدی نیاز به تمدید در مدت زمانی مشخص دارند، با این حال توصیه می‌شود تا از بهترین فیلر موجود در بازار همراه با ماندگاری بسیار بالا و بهترین کیفیت ممکن را استفاده کنید تا بهترین نتیجه‌ را برای مدت زمانی طولانی‌تر دریافت کنید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق فیلر زیر چشم به بلاگ کلینیک زیبایی مهزیار مراجعه کنید و با مطالعه‌مطالب این مجله اینترنتی، اطلاعات تخصصی‌تری را در زمینه‌ جوانسازی پوست و زیبایی دریافت کنید. گفتنی است، فيلر مورد استفاده در مجموعه‌ مهزیار؛ برند آلياكسين ساخت کشور سوئیس است که جزو بهترین برند‌های این محصول به‌حساب می‌آید. این محصول بسته به تعریف کمپانی سازنده و بافت پوست هر فرد بین شش تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد. شما همچنین می‌توانید با دریافت مشاوره از متخصصین مجموعه‌ مهزیار با خیال آسوده خدمات تزریق فیلر زیر چشم را در محیطی کاملا مناسب و آرام، همراه با بهترین امکانات و متخصصین مجرب در این زمینه دریافت کنید.

نظرات