آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ (جدید)

0

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد به علت آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و حوادث اخیر فردا + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز شنبه ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک و آنفلونزا و حوادث اخیر اعتراضات و اغتشاشات و باد طوفان و آلودگی و آنفلونزا را از حرف تازه میخوانید (اطلاعیه جدید)

تعطیلی مدارس فردا شنبه 14 آبان 1401

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ (جدید)

♦️ تعطیلی روز شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ صحت ندارد و تمامی مدارس و مراکز آموزشی در همه شهرها در ایران فردا شنبه ۱۴ آبان (۱۴۰۱) دایر بوده و خبری از تعطیلی نیست.

توجه: در صورت اعلام تعطیلی به اطلاع کاربران محترم می رسد و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

در حال تکمیل…

با توجه به شیوع آنفولانزا و همه گیری این بیماری، احتمال تعطیلی مدارس و غیر حضوری کلاس ها در شهرهایی که شیوع آنفولانزا بیشتر الست، وجود دارد، اما تا کنون خبر رسمی درباره تعطیلی کلاس های حضوری صادر نشده است.

وزارت اموزش و پرورش اعلام کرد که دانش اموزانی که علائم بیماری آنفولانزا دارند، به مدارس نروند. همچنین اکیداً توصیه می‌شود همه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شستن و ضدعفونی مکرر دست و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

هواشناسی کشور فردا ۱۴ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: شنبه (۱۴ آبان‌) با گذر موج تراز میانی جو از شمال شرق کشور در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و ارتفاعات شرقی البرز همچنین در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

یکشنبه ۱۵ آبان‌ نیز در نوار شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و به‌تدریج با شمالی شدن جریان باد روی دریای خزر بارش همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما در شرق اردبیل، گیلان و مازندران شروع و دریای خزر مواج می‌شود.

همچنین، طی روزهای شنبه و یکشنبه شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.
فردا ۱۴ آبان‌ماه بندرعباس با دمای ۳۰ و ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با دمای ۱ و ۳- درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان هستند.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه در بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از روز چهارشنبه تا جمعه برای اکثر مناطق کشور روند کاهشی دما پیش‌بینی شده است. سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر و از سه‌شنبه تا پنجشنبه دریا مواج خواهد بود.

نظرات