بیوگرافی علیرضا رضاییان بازیگر نقش ناصر در فیلم رابطه + همسر و فرزندان عکس جدید

1

بیوگرافی علیرضا رضاییان بازیگر نقش ناصر در فیلم رابطه + همسر و فرزندان عکس جدید

بیوگرافی علیرضا رضاییان بازیگر نقش ناصر در فیلم رابطه کیست و الان کجاست + همسر و فرزندان علیرضا رضاییان بازیگر ناشنوا با عکس های میانسالی و جدید وی در ادامه مطلب می خوانید:

علیرضا رضاییان بازیگر نقش ناصر در فیلم رابطه کیست و الان کجاست

بیوگرافی علیرضا رضاییان بازیگر ناشنوا و همسرش

علیرضا رضاییان، بازیگر، تئاتر و سینما و تلویزیون ایرانی است. او که با بازی در فیلم رابطه در نقش ناصر به شهرت رسید، حالا کمتر در عرصه ی بازیگری دیده شده است و در حال حاضر هیچگونه فعالیتی در زمینه هنرپیشگی ندارد. حالا با خبر پخش فیلم “رابطه“، تصمیم به معرفی یکی از بازیگران این فیلم ایرانی یعنی علیرضا رضاییان گرفتیم. در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، فیلم شناسی و عکسهای جدید او و همسرش و فرزندانش می پردازیم. با ما همراه باشید.

زندگی شخصی

علیرضا رضاییان، بازیگر، تئاتر و سینما و تلویزیون ایرانی در سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شد. او بازیگر ناشنوا است و برای اولین بار با بازی در فیلم سینمایی رابطه به مخاطبان معرفی شد. هر چند ایشان دیگر در زمینه بازیگری و سینما فعالیتی ندارد و در یک کارگاه دوچرخه سواری کار می کند، اما با پخش مجدد فیلم رابطه، مخاطبان یادی از او کرده و خاطره ها را زنده می کنند. از علیرضا رضاییان به عنوان اولین بازیگر ناشنوای سینمای ایران یاد می شود.

ازدواج و همسر علیرضا رضاییان

سالهای فعالیت

علیرضا رضائیان بازیگری را از سن نوجوانی شروع کرده و اولین بار در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم “رابطه” بر پرده نقره ای سینما دیده شد. او سپس در سریال خاطره انگیز “نون و ریحون” در کنار برزو ارجمند، علی قربان‌زاده، امیرحسین رستمی و رضا داوودنژاد به ایفای نقش پرداخت و در ذهن ها ماندگار شد.

ازدواج و همسر علیرضا رضاییان

آقای رضاییان سالها پیش ازدواج کرده و حالا صاحب دو فرزند می باشد. ایشان به سن جوانی که رسید از سینما و بازیگری کناره گرفت و در حال حاضر در یک کارگاه دوچرخه سازی کار می کند.

بازیگر نقش ناصر در فیلم رابطه

بازیگر نقش ناصر در فیلم رابطه

علیرضا رضاییان بازیگر نقش ناصر، پسر ناشنوایی که در فیلم سینمایی رابطه به کارگردانی پوران درخشنده در کنار بازیگرانی چون زنده یاد خسرو شکیبایی و زند هیاد پرویز پورحسینی و پوراندخت مهیمن خوش درخشید. اما ناملایمات زندگی او را به سمت دیگری سوق داد و حالا به دور از هیاهوی سینما به شغل دیگری مشغول است.

رضاییان درباره انتخاب برای نقش ناصر گفته: در سال ۱۳۶۴ خانوم پوران درخشنده برای انتخاب بازیگر نقش ناصر به مدرسه ما آمد و پس از تست و مشورت ها در نهایت مرا برای این نقش انتخاب کرد.

ناصر پسرنوجوانی ناشنوا و لال قادر به ایجاد رابطه با اطرافیان خود نیست. پدر و خواهرش به او بی توجه اند و دل سوزاندن مادر به حال او بی فایده است. ناصر تحت فشار اطرافیان و خانواده از همه کس و همه چیز دلزده است ، اما پس از آن که معلمش او را در عدم برقراری رابطه با اطرافیان مقصر می داند به خود می آید. سرانجام پس از آن که تا حدودی قدرت تکلم می یابد با دسته گلی به دیدار معلم می رود.

مصاحبه جدید با علیرضا رضائیان بازیگر فیلم سینمایی رابطه

بازی در سریال نون و ریحون

علیرضا رضاییان سال ۱۳۸۹ در سریال نون و ریحون به کارگردانی فرزاد موتمن نقش مهمی در کنار بازیگرانی نظیر برزو ارجمند، علی قربان‌زاده، امیرحسین رستمی و رضا داوودنژاد بازی کرد.

1 دیدگاه در “بیوگرافی علیرضا رضاییان بازیگر نقش ناصر در فیلم رابطه + همسر و فرزندان عکس جدید

  1. محمد گفت:

    سلام بر این مرد عزیز . هر کجا هستی سلامت باشی. خوشحال با که این طایفه بازیگر دور شدی . خدا خیلی دوست داشته

نظرات