ماجرای کامل دستگیری سید وحید موسوی خواننده عصر جدید از علت بازداشت تا آزادی

0

ماجرای کامل دستگیری سید وحید موسوی خواننده عصر جدید با علت بازداشت وحید موسوی خواننده خرم آبادی تا قرار وثیقه و آزادی پس از بازداشت در ادامه مطلب صفحه مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای کامل دستگیری سید وحید موسوی خواننده عصر جدید از علت بازداشت تا آزادی

علت دستگیری سید وحید موسوی خواننده عصر جدید

از روز گذشته خبر بازداشت و دستگیری سید وحید موسوی خواننده خرم آبادی عصر جدید در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته و کاربران و طرفداران این خواننده را نگران کرده است. بازداشت سید وحید موسوی خواننده لرستانی که در روزهای گذشته بازداشت شده بود صحت داشته و او ساعاتی پیش به قید وثیقه از زندان مرکزی خرم آباد آزاد شد.

وحید موسوی خواننده اهل لرستان و برگزیده عصر جدید که در روزهای گذشته بازداشت شده بود، ساعاتی پیش به قید وثیقه از زندان مرکزی خرم آباد آزاد شد.

این ستاره عصر جدید با قرار وثیقه آزاد شد و گویا بازداشت وی واقعیت داشته است.

روز گذشته منابع محلی خبر از دستگیری سیدوحید موسوی خواننده لرستانی و از چهره های برگزیده برنامه عصر جدید می دهد. اما ساعاتی پیش وی با قرار وثیقه آزاد شد.

علت دقیق دستگیری این خواننده خرم آبادی مشخص نیست و احتمالا در رابطه با اعتراضات و اغتشاشات باید باشد. در حال حاضر وحید موسوی پس از آزادی واکنشی نشان نداده است.

او اخیرا دربار فعالیت های خود گفته بود: فعلاً مشغول آماده کردن آهنگ‌های جدید برای شرکت در مرحله بعدی عصر جدید هستم، اما چند کار گرفته‌ام که باید انجام دهم؛ به هر حال نمی‌خواهم کار لوله‌کشی را رها کنم، شاید اصلاً در موسیقی کارم نگرفت. ابزار کارم و آچارهایم را تا آخر عمرم نگه خواهم داشت.

نظرات