۶ نکته که در خرید پرده آنلاین باید در نظر بگیرید

0

پرده‌ها یکی از اجزای اصلی دکوراسیون ساختمان محسوب می‌شوند و نقش مهمی در زیبایی خانه دارند. برای خرید پرده مناسب، باید به نکاتی مانند کیفیت، قیمت و تناسب طرح و رنگ پرده با دکوراسیون ساختمان، توجه کرد. خرید پرده را می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین انجام دهید. یکی از مزیت‌های خرید آنلاین پرده گزینه‌های متنوع و مدرنی است که به شما پیشنهاد می‌شود.

خرید پرده آنلاین | گروه پرده وراتی

برای این‌که خرید اینترنتی رضایت بخشی داشته باشید باید با نکات و ملزومات این روش خرید، آشنا باشید‌. در این مقاله به بررسی نکات مهم خرید آنلاین پرده می‌پردازیم و به شما برای تشخیص فروشگاه معتبر پرده کمک خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برای خرید پرده آنلاین به این نکات مهم توجه کنید

در سال‌های اخیر، خرید اینترنتی رشد قابل توجهی داشته است و بسیاری از افراد، ترجیح می‌دهند به جای این‌که در خیابان به جست‌وجوی آن‌چه می‌خواهند بپردازند، در خانه و اینترنتی خرید خود را انجام دهند. برای این که خرید رضایت‌بخشی داشته باشید و کالایی که تحویل می‌گیرید کیفیت مناسبی داشته باشد، لازم است قبل از خرید به این نکات توجه کنید.

فروشگاه معتبر پرده | گروه پرده وراتی

۱ . توضیحات محصول را با دقت مطالعه کنید

هنگامی که به یک فروشگاه آنلاین پرده مراجعه می‌کنید با تعداد زیادی پرده در جنس، طرح، قیمت و مدل‌های مختلف مواجه خواهید شد. برای انتخاب بهتر، لازم است توضیحات محصول را با دقت مطالعه کنید. در توضیحات هر محصول، اطللاعات کاملی در مورد جنس پرده، ابعاد، ویژگی‌ها، سایز و قیمت آن درج شده است. با دقت توضیحات هر کدام از پرده‌ها را بخوانید و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۲ . اندازه گیری ابعاد پنجره

پنجره‌ها معمولا سایزهای استانداردی دارند که متناسب با آن‌ها پرده‌های آماده‌ای در بازار عرضه می‌شوند. یک فروشگاه معتبر پرده در ابعاد و سایزهای مختلف، پرده آماده دارد و برای خرید، کافی است ابعاد پنجره را با دقت اندازه‌گیری کنید.

ابعادی که به‌عنوان اندازه‌های پرده در فروشگاه انلاین پرده درج می‌شود، سایز کلی پرده پس از اعمال مدل‌ها و چین‌های آن است‌.

برای خرید پرده قبل از هر چیز با استفاده از یک متر استاندارد، طول و عرض چهارچوب پنجره را اندازه‌گیری کنید. ممکن است بخواهید پرده از دو طرف چهارچوب، کمی امتداد داشته باشد، به این موارد در اندازه‌گیری توجه داشته باشید.

انواع پرده مدرن | گروه پرده وراتی

۳ . قد مناسبی برای پرده تعیین کنید

پرده‌ها در سه قد کوتاه، بلند و متوسط تولید می‌شوند. برای تعیین قد پرده، ابتدا از محل نصب چوب پرده تا جایی را که می‌خواهید پرده امتداد داشته باشد، اندازه‌گیری کنید.

پرده‌های بلند تا روی زمین امتداد دارند و برای ساختمان‌های لوکس گزینه مناسبی هستند. دقت کنید که هر جنس پرده‌ای را نمی‌توان بلند انتخاب کرد و معمولا پارچه‌های مخمل، ابریشم و ساتن برای پرده‌های بلند کاربرد دارند.

پرده‌های متوسط چند سانتی‌متر از زمین فاصله دارند و روی زمین کشیده نمی‌شوند. این پرده‌ها برای دکوراسیون‌های رسمی و حتی اسپورت کاربرد دارند و محدودیت انتخاب جنس پارچه ندارند.

معمولا اکثر افراد برای پنجره ساختمان خود به سراغ پرده‌های کوتاه که فقط چند سانتی‌متر از ارتفاع پنجره بلندتر هستند، می‌روند. هنگام خرید پرده به این نکته توجه کنید که پرده‌های کوتاه، قیمت مناسب‌تری نسبت به پرده‌های بلند دارند.

۴ . به تناسب طرح و رنگ پرده با دکوراسیون ساختمان توجه کنید

در انتخاب رنگ پرده باید رنگ غالب دکوراسیون ساختمان را در نظر بگیرید و رنگ پرده را کمی روشن‌تر یا تیره‌تر از آن یا در تضاد کامل با این رنگ، انتخاب کنید. می‌توانید برای تقویت هارمونی محیط از رنگ‌های مکمل در کنار رنگ‌های اصلی استفاده کنید. در ساختمان‌هایی که فضای کلاسیک و ساده‌ای دارند، استفاده از پرده‌های طرح‌دار فضای دلنشینی ایجاد خواهد کرد. به هر حال، انتخاب طرح و رنگ پرده کاملا سلیقه‌ای است و رعایت این تناسب، باعث جذابیت بیشتر فضای داخلی ساختمان می‌شود.

انتخاب پرده آنلاین | گروه پرده وراتی

۵ . با توجه به شرایط محیط نصب پرده، جنس آن را انتخاب کنید

برای انتخاب جنس پرده به مکان نصب پرده توجه کنید. پرده‌هایی که در آشپزخانه یا اتاق خواب قرار دارند، نسبت به پرده‌های نشیمن و پذیرایی نیاز بیشتری به شست‌وشو دارند.

استفاده از پرده کتان به دلیل قیمت مناسبی که دارد، بسیار متداول است. برای آشپزخانه و اتاق خواب می‌توانید از انواع پرده کرکره‌ای و شیدها استفاده کنید. خرید پرده مخمل با توجه به قیمت نسبتا بالایی که دارد، برای ساختمان‌های لوکس و مجلل گزینه مناسبی خواهد بود.

اگر حیوان خانگی دارید، بهتر است هنگام خرید پرده آنلاین پرده‌های بلند را انتخاب نکنید. پرده‌ای که روی زمین امتداد دارد، به راحتی توسط حیوان خانگی چنگ کشیده می‌شود و آسیب می‌بیند.

علاوه بر این، اکثر پرده‌ها موی حیوان را به خود جذب می‌کنند و به راحتی نمی‌توان آن‌ها را تمیز کرد. برای حل این مشکل، بهتر است قد پرده را کوتاه در نظر بگیرید و پارچه‌هایی را که موی کمتری جذب می‌کنند، انتخاب کنید.

نکات خرید پرده آنلاین | گروه پرده وراتی

۶ . در مورد روش شست و شو و نگهداری از پرده اطلاعات کافی به دست بیاورید

پرده‌ها به روش‌های مختلفی شسته می‌شوند. بعضی از انواع پرده با یک دستمال مرطوب به خوبی تمیز می‌شوند و بعضی دیگر، نیاز به باز شدن و شست‌وشو در ماشین لباسشویی دارند.

پرده‌های لوکس و گران قیمت باید در خشک‌شویی شسته شوند تا عمر مفید بیشتری داشته باشند. هنگام خرید پرده به نحوه شست‌وشو پرده که در قسمت توضیحات نوشته شده است، توجه کنید.

معمولا سالی یک یا دو بار لازم است پرده‌ها را بشویید. هنگام خرید از فروشگاه آنلاین پرده به این نکته توجه کافی داشته باشید و پرده‌ای را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید آن را بشویید و تمیز کنید.

کدام فروشگاه آنلاین پرده معتبر است؟

خرید پرده منزل | گروه پرده وراتی

در مورد نکاتی که در خرید پرده باید مدنظر قرار دهید، صحبت کردیم. ممکن است بپرسید چگونه می‌توان اعتبار و کیفیت فروشگاه آنلاین پرده را بررسی کرد و چه فروشگاه پرده‌ای مورد اطمینان است؟

برای انتخاب فروشگاه معتبر پرده به سوابق فروشگاه و تنوع محصولاتی که عرضه می‌کند، توجه کنید. درج توضیحات کامل برای هر محصول از ویژگی‌های یک فروشگاه حرفه‌ای محسوب می‌شود.

فروشگاه آنلاین پرده وراتی با سال‌ها تجربه که در زمینه تولید و عرضه انواع پرده کلاسیک، مدرن، اداری و هتلی داشته است، می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید پرده باشد.

شما می‌توانید برای انتخاب پرده مناسب با مشاوران مجرب پرده وراتی مشورت کنید و مدل‌های متنوع پرده مانند پرده بلک اوت ، شید، اسکرین و … را در وبسایت این مجموعه ببینید. فروشگاه آنلاین پرده وراتی در تمام مراحل خرید پرده از انتخاب تا نصب و اجرای آن در کنار شما خواهد بود و به شما برای یک خرید دلچسب و رضایت‌بخش کمک خواهد کرد.

نظرات