بیوگرافی بازیگران سریال کوچه اقاقیا به همراه نقش، خلاصه داستان و عکس های جدید

0

سریال “کوچه اقاقیا″، سریال ایرانی به کارگردانی رضا عطاران و تهیه کنندگی همایون ایزد پناه  است. این مجموعه در سال ۸۳ از شبکه تهران پخش شد و بارها از دیگر شبکه های سیما پخش شده است. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای پاییزی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی  این سریال و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما همراه باشید.

سریال کوچه اقاقیا

خلاصه داستان

این سریال داستان مردی پا به سن گذاشته با بازی مرحوم منوچهر نوذری است که در خانه قدیمی خود زندگی می کند. همسر او گلنساء چند سال قبل فوت کرده است، اما مدتی است که شب ها به خواب او می آید و درباره مسائل مختلف با او صحبت می کند. این رویاها باعث می شود فرزندان او نسبت به سلامت پدر نگران شوند و به خانه پدر بیایند. حضور آنها در خانه باعث به وجود آمدن ماجراهای طنزی می شود.

سریال کوچه اقاقیا

اسامی بازیگران سریال کوچه اقاقیا

 

سریال کوچه اقاقیا

سایر عوامل

طراح نور: منوچهر شمسایی، مدیر نورپردازی: عبادالله به افروز، طراح گریم: مریم شکرایی، طراح صحنه: فروزان جلیلی فر، طراح لباس: نسیم سیگارودی، تصویربرداران: زین الدین علامه و منصور آذرگل، مدیر صدابرداری: رضا کشاورز، تدوین: علی اشتیاق، مدیر فنی: شاهرخ معزی، عکاس: محمد فوقانی، موسیقی: حمیدرضا صدری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: شهرام باباپور، دستیار کارگردان: افشین سنگ چاپ، منشی صحنه: ندا معتمدی، کارگردانی تلویزیونی: محمود رضایی، طراح- نویسنده و کارگردان: رضا عطاران.

سریال کوچه اقاقیا

زمان پخش سریال کوچه اقاقیا

سریال «کوچه اقاقیا» هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود. تکرار سریال نیز در ساعات ۰۶:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد به روی آنتن می رود.

نظرات