اینترنت کی وصل میشه امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ (رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ ۱۰ آبان)

7

اینترنت کی وصل میشه امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ (قطعی اینترنت همراه و اینستاگرام و واتساپ امروز ۱۰ آبان) – زمان رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام کی هست و کی رفع میشود امروز قطعی اینترنت همراه و اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه مشخص شد امروز سه شنبه امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۱ + زمان دقیق رفع فیلتر اینترنت اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه روز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ زمان رفع قطعی اینترنت اینستاگرام دائمی است یا نه کی وصل میشه امروز با جزئیات میخوانید:

 اینترنت کی وصل میشه امروز سه شنبه 10 آبان 1401 (رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ امروز ۱۰ آبان)

اینترنت کی وصل میشه امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ (رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ امروز ۱۰ آبان)

در حالی که قطعی واتساپ امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۱ در دو ماه اخیر همچنان ادامه دارد، تعداد زیادی از کاربران با پیگیری علت قطعی این سوال را مطرح می کنند که واتساپ کی وصل میشود؟ و اینترنت اینستاگرام کی وصل میشود و زمان رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام کی هست و ایا مشخص شد؟ کی وص میشه امروز. با وجود برقراری اینترنت بین الملل، همچنان خبری از دسترسی به اینستاگرام و واتساپ نیست.

فیلترینگ اینستاگرام که همواره یکی از اصلی ترین ابزارها برای جهت دهی تجمعات بوده همچنان ادامه دارد.

با این حال همچنان کاربران به کمک ابزارهای مختلف فیلترینگ را دور زده و در این شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند. البته این امر به شدت امنیت سایبری کاربر را به خطر می‌اندازد و اطلاعات وی را در معرض سرقت و سوءاستفاده قرار می‌دهد. زیرا ماهیت vpn به این ترتیب است که پیام ارسالی کاربر ابتدا به سروری که vpn روی آن قرار دارد ارسال شده و سپس از آنجا به اپلیکیشن مورد نظر ارسال میشود.

هم اکنون اینترنت اپراتورهای تلفن همراه وصل شد و بر اساس گزارش کاربران از اواخر مهرماه ، اینترنت اپراتورهای تلفن همراه در کشور فعال شده است اما واتس‌اپ و اینستاگرام همچنان فیلتر هستند. اما در برخی مواقع اینترنت ملی هست و وصل شدن به وی پی ان ها کار دشوار و غیر ممکن است.

در روزهای اخیر اینترنت تلفن همراه در بازه زمانی ساعت ۱۶ الی ۲۴ به طور کامل قطع می‌شد و صرفا دسترسی به سایت های داخلی امکانپذیر بود.
از رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ خبری نیست

طبق گزارش های رسیده امروز سه شنبه دهم آبان ماه ۱۴۰۱ در حال حاضر هیچ محدودیتی در اینترنت داخلی اعمال نشده و اختلالی در اینترنت خانگی و همراه اپراتورها وجود ندارد و اینترنت همراه همه اپراتورها وصل بوده، اما همچنان فیلتر اینترنت اینستاگرام و واتساپ برقرار است.

اغتشاشات روزهای گذشته و استفاده از بستر اینستاگرام و واتس اپ برای دامن زدن به آشوب و اغتشاش باعث شد مسئولان به این نتیجه برسند که دسترسی به اینترنت ، اینستاگرام و واتس اپ محدود شود.

بیش از یک ماه از فیلتر اینستاگرام گذشته است اما کاربران این پلتفرم همچنان با ثبت نظر خود در آخرین پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات که مربوط به بیشتر از یک ماه پیش است، امیدوارند گلایه‌هایشان شنیده شود. آسیب اقتصادی به کسب‌وکار و پایمال شدن حق دسترسی آزاد به اینترنت از جمله اصلی‌ترین انتقاداتی است که در نظرات این پست دیده می‌شود.

قطعی اینترنت و محدودیت دسترسی به پلتفرم‌های اینستاگرام و واتس‌اپ باعث انتقاد برخی کسب و کارها شده و آنها پیگیر برداشته شدن این محدودیت‌ها هستند اما دستگاه‌های مسئول برای برداشته شدن این محدودیت‌ها چه برنامه‌ای دارند؟

وزیر ارتباطات در جمع دانشجویان گفت: در شرایط فعلی در مورد محدودیت اینستاگرام تصمیم گیری با مراجع امنیتی است ولی باید پلتفرم های داخلی آنقدر خوب و با کیفیت باشند تا حتی اگر اینستاگرام باز شد، قابلیت رقابت با آن را داشته باشند.

عیسی‌ زارع‌پور وزیر ارتباطات در جدیدترین مصاحبه خود گفت: محدودیت‌ها طی روز های گذشته برطرف شده و دو روز است که هیچ محدودیتی وجود ندارد. درحال حاضر تمرکز ما حمایت از پیام رسانهایی است که مردم اقبال بیشتری به آنها نشان داده اند و با آماده شدن زیرساختهایشان، کیفیت آنها هم به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است. فقط تنها محدودیتی که وجود دارد برای این دو پلتفرم است که تصمیم گیری درباره آنها باید در مراجعی که ذی صلاح هستند و دستور آن را ابلاغ کردند دنبال شود.

7 دیدگاه در “اینترنت کی وصل میشه امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ (رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ ۱۰ آبان)

  1. الیسا گفت:

    مگه لاین و وایبر هنوز وجود داره😅😅

  2. ناشناس گفت:
    3
    9

    واتساپ پلتفرمهای خارجی فیلتر شدن چون اغتشاشگرای سگ ازشون واسه پخش خبر اشتباه و تحریک جوونا سو استفاده میکنن همشون مهره های سوخته دشمن شدن که هر حور دلشون میخاد حرکتشون میده خاک تو سر وطن فروشای بدبخت عقده ای آمریکا رو فرشته نجاتتون میدونین باشه که همین آمریکا چوب تو استینتون کنه

  3. نرگس گفت:

    واتساپ پلتفرمهای خارجی فیلتر شدن چون اغتشاشگرا واسه پخش خبر اشتباه و تحریک جوونا سو استفاده میکنن

  4. ناشناس گفت:
    2
    5

    ننگ ما ننگ ما اغتشاشگر الدنگ ما

  5. نرگس گفت:
    1
    6

    ننگ ننگ ما اغشاشگر الدنگ ما

  6. نرگس گفت:
    7
    1

    لطفا واتساپ وصل کنبن🥺🥺🥺🥺

  7. فاطمه گفت:
    6
    3

    اخه واتساپ چ ربطی به اغتشاش داره ؟پلتفرمای دیگه چرا قطعه ؟ مثل لاین دیسکورد وایبر اونا هم به اغتشاش ربط داره ؟

نظرات