آشنایی با انواع بلبرینگ سوزنی

0

امروزه صنایع مختلفی وارد جهان شده اندکه در هر یک از این صنایع شما می توانید قطعه ای به نام بلبرینگ را مشاهده کنید، ولی در بین بلبرینگ‌ها محصولی که توانسته بهترین کاربرد و ویژگی را در عمل ایفا کند، بلبرینگ سوزنی می باشد. بلبرینگ سوزنی یک نوع بلبرینگ خاص می باشد که دارای ساچمه استوانه ای طولانی و نازک شبیه سوزن است.

 بلبرینگ سوزنی

قطعاً شما می‌توانید از بهترین بلبرینگ سوزنی در صنایع مختلفی از جمله ماشین آلات سبک و سنگین و همچنین در زمینه ی برقی و الکترونیکی استفاده کنید.

شما به راحتی می توانید بهترین و باکیفیت‌ترین بلبرینگ سوزنی را از نمایندگی ها به صورت مستقیم و یا از درب کارخانه به صورت غیرمستقیم و یا از مراکز خرید که امروزه در سراسر کشور شعبه دارند، به صورت غیرمستقیم خریداری کنید و در هنگام خرید به اصل یا تقلبی بودن محصول توجه داشته باشید تا متناسب با هزینه‌ای که صرف می کنید بتوانید از ان محصول نتیجه مطلوبی را کسب کنید.

معرفی بلبرینگ های سوزنی

نام دیگر بلبرینگ ها، یاتاقان های توپی می باشد که یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات در صنایع مختلف هستند که در چرخش وسایل مکانیکی کاربرد بسیار زیادی دارند و از فرسایش و اصطکاک زیاد جلوگیری می کنند. یک نوع بلبرینگ که امروزه توانسته از هر جهت بزرگترین مزیت و کاربرد را برای مصرف کنندگان داشته باشد، بلبرینگ های سوزنی می باشد.

بلبرینگ های سوزنی یک نوع بلبرینگ خاص هستند که جنس آنها از فولاد بوده و همین امر باعث می شود در صنایع مختلفی مورد توجه قرار بگیرند، چون می توانند بار بسیار زیادی را تحمل کنند که همین امر به تنهایی می‌تواند رغبت افراد را برای خرید بالا ببرد و به دلیل اینکه قطر بسیار کم و ضخامت پایینی دارد، کاربرد آنها بیشتر می شود.

بلبرینگ های سوزنی از تعدادی ساچمه تشکیل شده اند که شکل آنها استوانه ای و بسیار نازک است که به دو صورت با حلقه داخلی و یا بدون حلقه کاربرد دارد.

اگر قصد خرید بلبرینگ skf اصل با ضمانت اصالت کالا را دارید حتما لینک را دنبال نمایید

آشنایی با انواع بلبرینگ سوزنی

بلبرینگ سوزنی

انواع بلبرینگ سوزنی در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها از نظر جنس، شکل ظاهری و کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند.

نوع اول بلبرینگ سوزنی به نام تک ردیفه می باشد که هم به صورت شعاعی و هم به صورت کف گرد تولید می‌شود. این بلبرینگ ها طراحی بسیار ساده ای دارند ولی کاربرد آنها بسیار زیاد می باشد، چون جنس آنها از فولاد و ضخامت بسیار باور نکردنی دارند و به راحتی می توانند حرکات غلطشی را کنترل کنند. این نوع بلبرینگ ها اگر دارای برند معتبری باشند، می‌توانند تا دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد را تحمل کنند، بدون اینکه طول عمرشان کاهش یابد.

بلبرینگ سوزنیskf نوع دیگری از بلبرینگ می باشد که در ساختار خود از استوانه‌هایی با قطر ‌پایین ایفای نقش می کند و همچنین در طرح ها و سایز های مختلفی بنا بر نوع نیاز شما طراحی شده و به راحتی می‌تواند روی ماشین آلات صنعتی نصب شود.

بلبربنگ سوزنی کف گرد بیشتر برای اتصال بر روی محور هایی که دارای قطر ۱۰ تا ۱۶۰ میلی متر هستند طراحی شده‌ و می‌توانند تا دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد را تحمل کنند.

اگر به دنبال خرید بلبرینگ اصل هستید پیشنهاد میکنیم لینک را دنبال و یا با بازرگانی اسپین بلبرینگ تماس بگیرید

کاربرد های بلبرینگ سوزنی

بلبرینگ سوزنی

یکی از زمینه هایی که بلبرینگ سوزنی توانسته کاربرد اصلی خود را به نمایش بگذارد، در صنعت خودروسازی می باشد و شما هم در خودروهای سواری و هم سنگین می توانید این نوع بلبرینگ سوزنی را مشاهده کنید. بزرگترین مزیتی که این دستگاه از بلبرینگ سوزنی دارد این است که طول عمر قطعات دستگاه را بالا می برد.

صنعت نساجی در کشور ما از مهم ترین صنایع به شمار می رود و از این رو نیاز به دستگاه هایی دارد تا بتواند هر روز تولید خود را افزایش دهد، ولی این دستگاه ها به قطعاتی نیاز دارند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان سرعت کار خود را افزایش دهند، از این رو بلبرینگ سوزنی در این صنایع توانسته سرعت عمل را بالا ببرد، بدون اینکه با خرابی و فرسودگی دیگر قطعات مواجه شود.

به دنبال خرید بلبرینگ nachi اصل با مانت اصالت کالا هستید؟ پیشنهاد میکنیم سری به سایت بازرگانی اسپین بلبرینگ بزنید

مزیت های بلـبرینگ های سوزنی

بلبرینگ های سوزنی در بیشتر ماشین آلات صنعتی و حتی در صنایع پزشکی و الکترونیکی و مکانیکی کاربرد بسیار زیادی دارند و می‌توانند نقش بسیار مهمی را در چرخش موتور ها و تحمل بارها انجام دهند، از این رو شما با استفاده از بلبرینگ های سوزنی می‌توانید مزایای بسیار زیادی را کسب کنید.

اولین مزیتی که شما پس از نصب بلبرینگ های سوزنی به دست می آورید این است که می توانید کارایی دستگاه خود را افزایش دهید، چون وظیفه این نوع بلبرینگ‌ها تحمل بارهای شعاعی و محوری وارد شده به دستگاه می باشد و اگر بلبرینگ های سوزنی در دستگاه نباشند، قطعاً به قطعات دیگر فشار وارد می شود و کارایی دستگاه شما کاهش و زودتر دچار اصطکاک می شود.

پس بزرگترین مزیت بلبرینگ های سوزنی کم کردن فشار زیاد از روی دستگاه می باشد.

با استفاده از بلبرینگ های سـوزنی می‌توانید مزیتی را از جمله کاهش حرکات دستگاه مواجه شوید. اگر بلبرینگ های سـوزنی در دستگاه وجود نداشته باشد قطعاً دستگاه وقتی بیشتر کار می کند انرژی و گرمای زیادی تولید می‌کند و باعث می‌شود این گرما به قطعات دیگر نفوذ کند و آن قطعات را از کار بیندازد، ولی اگر بلبرینگ سوزنی در جای خود ایفای نقش کند، می تواند گرمای قطعات دیگر را بگیرد و و طول عمر دستگاه و قطعات دیگر را بالا ببرد.

وقتی شما این محصول را برای مکان مورد نظر نصب می کنید باعث می‌شود که اصطکاک در آن کمتر شود و مانع از خوردگی سطح نیز خواهد شد.

مزیت دیگری که شما با استفاده از بلبرینگ های سـوزنی می توانید کسب کنید این است که وقتی این محصول در جای خود قرار بگیرد قطعاً شما دیگر نیاز نیست هر ساله قطعات دیگر را به دلیل فرسودگی و یا زنگ زدگی تعویض کنید، چون این بلبرینگ ضمانتی برای سالم بودن قطعات دیگر می باشد که این مورد می تواند بزرگترین مزیت استفاده از بلبرینگ های سـوزنی و انواع آن باشد و فروشندگان در هنگام فروش این محصول قطعاً این نکته را یادآوری می کنند.

نظرات