آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ بدلیل بارندگی و آنفلونزا (جدید)

0

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و بارندگی و آنفلونزا و حوادث اخیر فردا واقعیت دارد یا نه؟ + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز… مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک و آنفلونزا و جریانات اخیر را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس سه شنبه 10 آبان 1401

تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد به دلیل آنفولانزا به دلیل آنفلوآنزا و آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ بدلیل بارندگی و آنفلونزا (جدید)

♦️ اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

فوری: اطلاعیه تعطیلی کلیه ادارات و مدارس و دانشگاه های شهرستان باوی

فرمانداری شهرستان باوی: به دلیل افزایش میزان ذارات معلق در هوا و طوفان و گرد و خاک و امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ کلیه ادارات و مدارس و مراکز اموزشی شهرستان باوی در استان خوزستان در نوبت صبح و عصر تعطیل شد

در حال تکمیل…

از روز گذشته خبرهایی مبنی بر تعطیلی مدارس به علت شیوع بیماری آنفولانزا از سوی نوری وزیر آموزش و پرورش منتشر شد و او درباره این خبر گفت: اگر واقعا دانش آموزان به دلیل شیوع آنفولانزا لطمه ببینند، ما راضی نخواهیم بود؛ بنابراین ممکن است که تعطیلی‌هایی به صورت محدود داشته باشیم. البته این به معنی تعطیل شدن درس و آموزش نیست و دانش آموزان با استفاده از شبکه شاد و آموزش مجازی تحصیل خود را بدون وقفه ادامه خواهند داد . او گفت: البته تا به امروز هیچ گاه تجربه تعطیلی به دلیل شیوع آنفولانزا را نداشته ایم. اگر هم تمام این موارد وجود داشته باشند، تعطیلی وجود ندارد و از شبکه شاد برای برگزاری کلاس‌ها استفاده خواهد شد.

وزارت اموزش و پرورش اعلام کرد که دانش اموزانی که علائم بیماری آنفولانزا دارند، به مدارس نروند. همچنین اکیداً توصیه می‌شود همه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شستن و ضدعفونی مکرر دست و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

هواشناسی کشور فردا ۱۰ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز و آغاز بارش باران در ۲۴ استان خبر و نسبت به افزایش ارتفاعات امواج در سواحل شمالی و جنوبی هشدار داد. فردا سه شنبه ۱۰ آبان (۱۴۰۱)  فعالیت سامانه بارشی در مناطق غرب، جنوب غرب، مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و به‌تدریج سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه در مناطق جنوب غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور و پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکرشده در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور در استان‌های بوشهر، فارس و کرمان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه در بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از روز چهارشنبه تا جمعه برای اکثر مناطق کشور روند کاهشی دما پیش‌بینی شده است. سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر و از سه‌شنبه تا پنجشنبه دریا مواج خواهد بود.

نظرات