فیلم کامل ماجرای جنجالی قمه کشی اغتشاشگران در میدان آزادی سنندج را ببینید

0

فیلم کامل ماجرای جنجالی درگیری و قمه کشی اغتشاشگران در میدان آزادی سنندج را ببینید

فیلم کامل و تکان دهنده از درگیری و قمه کشی میدان آزادی سنندج توسط اغتشاشگران را ببینید در ویدئوی قمه کشی اراذل و اوباش در تجمعات و درگیری با مامورات امنیتی در حال انتشار و دست به دست است و واکنش های زیادی در پی داشته همراه جزئیات قمه کشی در میدان آزادی سنندج را در این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید

قمه کشی میدان آزادی سنندج

قمه کشی میدان آزادی سنندج

از ساعاتی پیش ویدئوی قمه کشی در میدان آزادی سنندج امروز توسط اراذل و اوباش در تجمعات و درگیری با ماموران یگان ویژه در حال انتشار و دست به دست است و واکنش های زیادی در پی داشته است.

شاهدان عینی این ماجرا در سنندج می‌گویند: این اراذل و اوباش با سلاح سرد و قمه به ماموران حمله کردند و قصد داشتند آنها را به شهادت برسانند. در فیلم زیر صحنه قمه کشی میدان آزادی سنندج را ببینید:

واکنش ها

در همین رابطه فرمانده انتظامی سنندج گفت: عصر امروز هنگامی که ماموران انتظامی شهرستان برای تامین نظم و امنیت شهروندان در میدان آزادی مستقر بودند ۲ نفر از اراذل و اوباش پس از لخت شدن و عربده‌کشی با سلاح سرد به ماموران حمله‌ور می‌شوند.

اراذل و اوباش پس از آن که یکی از ماموران انتظامی را زخمی کردند و نسبت به اخطار ماموران انتظامی توجهی نداشتند و قصد قدرت‌نمایی در میدان اصلی شهر را داشتند، با تیراندازی ماموران زمین‌گیر و یکی از آن‌ها زخمی شد.

افرادی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان کنند و با درگیری و عربده‌کشی قصد ایجاد رعب و وحشت و قدرت‌نمایی داشته باشند، بدانند پلیس با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

فیلم قمه کشی میدان آزادی سنندج

فرمانده انتظامی شهرستان سنندج از زمین گیر شدن ۲ اراذل و اوباشی که عصر امروز در میدان آزادی سنندج به ماموران حمله کردند خبر داد.

سرهنگ علیرضا مرادی در این رابطه اظهار داشت: عصر امروز هنگامی که ماموران انتظامی شهرستان برای تامین نظم و امنیت شهروندان در میدان آزادی مستقر بودند ۲ نفر از اراذل و اوباش پس از لخت کردن خود و عربده کشی، با سلاح سرد به ماموران حمله ور شدند.

وی ادامه داد: اراذل و اوباش پس از آن که یکی از ماموران را زخمی کردند و بی توجه به اخطار ماموران انتظامی، قصد قدرت نمایی در میدان اصلی شهر را داشتند، با تیر اندازی ماموران زمین گیر و یکی از آنها زخمی شد.

سرهنگ مرادی افزود: کسانی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می کنند و با درگیری و عربده کشی قصد ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی دارند، بدانند پلیس با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.
مرادی گفت: برخلاف دروغ‌پراکنی رسانه‌های معاند، پلیس با جان و دل و با اقتدار حافظ امنیت و آسایش شهروندان بوده و در این راه و برای حفظ و تقویت نظم و امنیت، جانمان را تقدیم می‌کنیم./ تسنیم

نظرات