هتل های پنج ستاره پرطرفدار در شمال که هر گردشگری آرزوی اقامت در آنها را دارد!

1

سفر کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که انسان در طول عمرش تجربه می‌کند. یکی از مهم‌ترین کارهای پیش از سفر، انتخاب و رزرو هتل و محل اقامت است. بعضی افراد اقامت و کمپ زدن در طبیعت با حداقل امکانات را دوست دارند و عده‌ای ترجیح می‌دهند در هتل‌های لوکس و چند ستاره اقامت داشته باشند و بابت غذا و امکانات بی‌دغدغه باشند. هر کدام از این نوع سفرها لذت خاص خودش را دارد، به‌خصوص اگر شهر مقصد یکی از استان‌های شمالی کشورمان باشد.

اگر شما هم جزو دستۀ دوم و طرفدار سفرهای راحت و لوکس هستید و قصد دارید به شمال کشور سفر کنید این مطلب برای شماست. در این مقاله محبوب‌ترین هتل های پنج ستاره در شمال را به شما معرفی خواهیم کرد تا با خیال راحت محل اقامتتان را رزرو کنید و سفری راحت و خاطره‌انگیز به رؤیایی‌ترین شهرهای ایران داشته باشید.

 بهترین هتل های شمال

هتل رسپینا لاهیجان

لاهیجان یکی از زیباترین شهرهای استان گیلان است که به خاطر سرسبزی و زیبایی‌اش لقب عروس گیلان را به آن داده‌اند و بیشتر ایرانیان آن را با چای معروفش می‌شناسند. اگر می‌خواهید از آلودگی‌ و دغدغۀ زندگی شهری خلاص شوید و چند روزی در قلب یکی از زیباترین مزارع چای استراحت کنید، هتل رسپینا لاهیجان انتخاب مناسبی برای شماست. هتلی پنج ستاره با امکانات عالی که چشم‌اندازی رو به کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز شمال دارد.

هتل رسپینا یکی از هتل‌های محبوب شمال است که در سال ۱۳۹۷ در ۵ طبقه افتتاح شد و امکانات و واحدها اقامتی آن مطابق با استاندارد روز دنیاست. هتل رسپینا ۲۰ واحد اقامتی و سوئیت با امکانات رفاهی بسیار عالی دارد که ویو بعضی اتاق‌ها به سمت کوه‌ها و بعضی به سمت محوطۀ هتل است.اینترنت پرسرعت، مینی‌بار رایگان، تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، کمد لباس، حمام و لوازم بهداشتی از امکانات اتاق‌های هتل رسپیناست. استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، حمام ترکی، سالن بیلیارد، زمین ورزشی، پارکینگ روباز، خدمات خانه‌داری و تاکسی سرویس نیز از جمله امکانات عمومی این هتل است.

در مدت زمانی که در هتل اقامت دارید بابت غذا نگرانی نداشته باشید. هتل رسپینا دو رستوران مجلل و یک کافی‌شاپ و یک کافه‌باغ باصفا دارد. برای میل کردن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌توانید به رستوران هتل بروید و برای صرف نوشیدنی‌ و غذاهای فست‌فودی کافی‌شاپ دنج هتل را انتخاب کنید. لذت نوشیدن یک فنجان چای اصیل ایرانی در دامنۀ کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز شمال لذتی است که کافه‌باغ رسپینا به شما هدیه می‌کند.

از ویژگی‌های مهم هتل رسپینا نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و امکانات رفاهی است. این هتل تنها ۲۰ کیلومتر تا دریای خزر فاصله دارد و فاصلۀ آن تا تله‌کابین لاهیجان، استخر لاهیجان و موزۀ چای بسیار کم است. علاوه بر این، هتل رسپینا تا فرودگاه رشت حدود ۵۵ کیلومتر و تا فرودگاه رامسر حدود ۶۰ کیلومتر فاصله دارد. با همۀ این تعاریفی که گفته شد، اگر قصد دارید سفری راحت و دل‌انگیز به عروس شهرهای گیلان داشته باشید رزرو هتل رسپینا یک انتخاب عالی برای شماست.

آدرس هتل رسپینا: لاهیجان، کیلومتر سه جاده لنگرود

بهترین هتل های شمال

هتل میزبان بابلسر

تصور کنید که در یک پنت‌هاوس شیک و با امکانات نشسته‌اید و روبرویتان شالیزارهای گندم و در سمت دیگر قلۀ باشکوه دماوند خودنمایی می‌کند. یک فنجان چای اصیل ایرانی می‌نوشید و از زیبایی‌های اطرافتان لذت می‌برید. این لذتی است که می‌توانید با اقامت در هتل میزبان بابلسر تجربه کنید. هتل مجلل و پنج ستاره‌ای که در سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد و تا امروز یکی از محبوب‌ترین هتل‌های پنج ستاره در شمال ایران بوده است. هتل میزبان بابلسر دارای ۱۳ طبقه است و با ۱۶۶ واحد اقامتی متنوع از جمله اتاق‌های پانوراما، کانکت، سوئیت‌های یک‌خوابه و دوخوابه لوکس و پرزیدنت از میهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل میزبان در کیلومتر سوم کمربندی بابلسر قرار دارد و با دریا، امکانات تفریحی و ساحلی تنها ۴ کیلومتر فاصله دارد. این هتل چهار رستوران و یک کافی‌شاپ مجلل دارد و با سرو انواع غذاهای سنتی ایرانی، فرنگی و ایتالیایی شما را از بیرون رفتن و به دنبال رستوران گشتن بی‌نیاز می‌کند. کلوپ ورزشی سرپوشیده، استخر، سونا، سالن بدنسازی، زمین تنیس و والیبال، پیست اسکیت‌بورد، سالن بیلیارد، پارک بازی، سالن پیرایش آقایان و بانوان از جمله امکانات عمومی هتل میزبان بابلسر است.

امکانات تفریحی هتل میزبان آنقدر زیاد است که اگر دوست داشته باشید در هتل بمانید تا چند روز سرگرم هستید و اگر بخواهید از مراکز خرید بابلسر، ساحل و تفریحات دریایی استفاده کنید کمتر از پنج دقیقه به مقصد می‌رسید. برای رزرو هتل میزبان کافیست به سایت اقامت ۲۴ مراجعه کنید و با توجه به بودجه‌ و تعداد همسفرانتان یکی از اتاق‌های هتل را رزرو کنید و سفری خاطره‌انگیز در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

آدرس هتل میزبان: بابلسر، كيلومتر ۳ كمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین(ع) و میدان معلم

بهترین هتل های شمال

هتل بام سبز رامسر

در کوهپایۀ شمالی و جنوبی قله ایل‌میلی و در میان جنگل سرسبز و زیبای شمال کلبه‌های رنگارنگی را می‌بینید که در فضایی آرام و دور از هیاهوی شهر قرار گرفته‌اند. این کلبه‌ها که برخلاف ظاهر بیرونی‌شان مجهز و باامکانات هستند، واحدهای اقامتی هتل بام سبز رامسر است. طراحی زیبای هتل با معماری کلاسیک و نوستالژی‌اش در میان جنگل زیبا شما را یاد یک تابلوی نقاشی می‌اندازد.

هتل بام سبز در کیلومتر پنج غرب رامسر و در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا واقع شده و چشم‌اندازی رو به دریای آبی و جنگل‌های سرسبز شمال دارد. این هتل در سال ۱۳۸۹ در محیط دنج کوهستان افتتاح شد و راه دسترسی به آن از طریق تله‌کابین رامسر است. ساعت کاری تله‌کابین در فصل تابستان از ۹ صبح تا ۲۰:۳۰ و در پاییز و زمستان از ۱۰ الی ۱۷ است. در صورتی که بخواهید خارج از ساعات کاری تله‌کابین به هتل مراجعه کنید، می‌بایست برای جابه‌جایی توسط خودروهای مخصوص هزینۀ جداگانه پرداخت کنید.

در این دهکدۀ جنگلی ۳۲ کلبۀ کوچک قرار دارد که هر کدام امکانات و خدمات رفاهی خوبی دارند. علاوه بر اینها سوئیت‌های ماه عسل هم در ساختمانی دیگر و با فاصله از هتل قرار دارند و رفت‌و‌آمد به آن‌ها از طریق مسیر پلکانی امکان‌پذیر است. حمام اختصاصی، سیستم تهویه‌، تلویزیون، فضای نشیمن، میز غذاخوری، کتری برقی در تمامی واحدهای هتل بام سبز موجود است. رستوران، کافی‌شاپ، تالار پذیرایی، فروشگاه صنایع دستی، شعب بانک، پست بانک، پیست کارتینگ، پیست باگی، زمین بازی پینت‌بال، مسیر پیاده‌روی جنگلی، سالن بازی شامل بیلیارد و فوتبال دستی از دیگر امکانات این هتل است.

ساختمان اصلی هتل بام دارای دو طبقۀ مثبت شامل رستوران ایل‌میلی و بامی بزرگ با نمای۳۶۰ درجه از نمای زیبای کوهستان، جنگل‌های رامسر و چابکسر و دریای خزر است. هتل بام سبز دارای یک رستوران در ساختمان اصلی و یکی در ایستگاه پایین مجموعۀ تله‌کابین است و با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل بام سبز یک کافی‌شاپ جنگلی هم دارد که بعد از گشت و گذار و پیاده‌روی در جنگل می‌توانید سری به آنجا بزنید و با یک نوشیدنی خوشمزه خستگی‌تان را در کنید. اگر دوست داشته باشید تفریحات آبی مثل قایق‌سواری و جت اسکی را تجربه کنید و یا در کنار دریا قدم بزنید ساحل زیبای رامسر در نزدیکی شماست. اقامت و رزرو هتل بام سبز هر آنچه بخواهید را در اختیار شما قرار می‌دهد و با کوله‌باری از خاطرات خوش شما را به سوی خانه‌تان بدرقه می‌کند.

آدرس هتل بام سبز: رامسر، کیلومتر ۵ غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله‌کابین رامسر

بهترین هتل های شمال

جمع بندی

هتل‌هایی که معرفی کردیم جزو محبوب‌ترین هتل‌های پنج ستاره در شمال ایران هستند و کاربرانی که قبلاً در این هتل‌ها اقامت داشته‌اند به تمیزی، امکانات، پذیرایی و رفتار کارکنانشان بیشترین امتیاز را داده‌اند. اگر تصمیم گرفتید به شمال کشور سفر کنید و دوست دارید سفری راحت و لوکس را تجربه کنید، رزرو این هتل‌ها بهترین گزینه برای شماست. برای رزرو بلیط و همچنین رزرو هتل‌های شمال با قیمت‌های متنوع و تخفیف‌های عالی کافیست به سایت اقامت ۲۴ مراجعه کنید و سفری راحت و بی‌دغدغه را تجربه کنید. ما تا انتهای این سفر خاطره‌انگیز همراه شما هستیم.

1 دیدگاه در “هتل های پنج ستاره پرطرفدار در شمال که هر گردشگری آرزوی اقامت در آنها را دارد!

  1. احمد خوشرو گفت:

    یکی از جذابیت های هتل میزبان رامسر طبیعت زیباش بود که واقعا فراموش نشدنیه

نظرات